صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۱:۱۴
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۲ - ۲۵ دی ۱۳۹۷ - 2019 January 15
کد خبر: ۲۷۸۴

آخرین اخبار از فروش تلفن‌های انعطاف پذیر +عکس

بررسی‌های کاربران و کارشناسان در نمایشگاه CES 2019 نشان داد گوشی‌های انعطاف‌پذیر هنوز آماده ورود به بازار نشده‌اند.

به گزارش راهبرد معاصر ؛ نمایشگاه CES 2019 لاس‌وگاس بستری مناسب برای ارزیابی عملکرد فنی فناوری‌های جدید است. کاربران و کارشناسان تلفن‌های همراه هوشمند با بررسی نسل جدید تلفن‌های همراه که قابلیت انعطاف‌پذیری دارند، این دستگاه‌ها را فاقد آمادگی لازم برای ورود به بازارهای جهانی می‌دانند.

یک از ایرادات عمده‌ای که به این گوشی‌ها وارد شده، عدم توانایی باتری آن‌ها برای تامین انرژی گوشی برای مدت زمانی مناسب و معقول است. در واقع باتری گوشی‌های تاشو ضعیف‌تر از حد انتظار است. با توجه به صفحه نمایش بزرگ AMOLED و انعطاف‌پذیر این گوشی‌ها که ملزم به استفاده از فناوری‌های هوشمند و پیشرفته در آن است، سازندگان باید ظرفیت باتری را در آن به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

مشکل دیگر این گوشی‌ها بالا رفتن غیرمعمول دمای آنها است. این بالا رفتن دما به حدی است که کاربرانی که در نمایشگاه لاس‌وگاس از آن دیدن کردند، گفتند: «به وضوح می‌توان میزان داغ شدن دستگاه را حس کرد».

ایراد بزرگ دیگری که به گوشی‌های هوشمند انعطاف‌پذیر می‌توان گرفت ضعف نرم‌افزاری آن است. کاربران اذعان داشتند در هنگام کار با این گوشی و جابه‌جا کردن آن چرخش‌های خودکار صفحه نمایش آزاردهنده است.

صفحه نمایشگر گوشی به نمایش درآمده در نمایشگاه CES 2019 که به صورت ترکیبی در دستگاه به کار رفته است، به نحوی که زمان تاشو شدن، یک نمایشگر در پشت، یکی در جلو و دیگری به مانند لولا برای دستگاه است. هرکدام از صفحه نمایش‌های جلو و عقب نیز می‌توانند در یک زمان تصاویر متفاوتی را نشان دهند و همین عملکرد چندگانه این دستگاه سبب افزایش قابل توجه مصرف باتری آن شده است.

گوشی تاشو به نمایش درآمده در نمایشگاه CES 2019 فلس‌پای-FlexPai نام دارد و در حال حاضر تنها در بازار چین با قیمت ۱۳۲۰ دلار قابل تهیه است. به نظر می‌رسد با ورود شرکت‌های مطرح تکنولوژی به عرصه گوشی‌های تاشو به زودی نواقص این نوع جدید از تلفن‌های همراه برطرف شده و عموم مردم می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: