صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۳:۳۴
  • پنجشنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۱
  • Thursday 29 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۲ - ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 13
کد خبر: ۲۷۸۵۶

ساعت بازی فوتبال ایران عراق + جزییات و حواشی

ساعت بازی فوتبال ایران عراق در سومین بازی مرحله گروهی مشخص شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ تیم ملی ایران در سومین بازی مرحله گروهی باید با یک رقیب قدیمی و جدی به نام عراق دیدار کند و ساعت بازی فوتبال ایران عراق مشخص شد. مسابقه ای که فارغ از شرایط دو تیم همیشه یک بازی جذاب و حساس بوده است.

 

دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان برابر عراق از مرحله دوم انتخابی جام جهانی قطر 2022 روز پنجشنبه 23 آبان ماه ساعت 17:30 به وقت تهران در ورزشگاه ملی شهر امان اردن برگزار می شود.

 

 

در ترکیب عراق بشار رسن به عنوان یکی از مهره‌های موثر کاتانج حضور دارد که امیدوار است این بازی را به سود تیم ملی کشورش به پایان برساند.

 

با این حال او با شناختی که از علیرضا بیرانوند، نوراللهی، محمد نادری، محمد کنعانی زادگان، وحید امیری، مهدی ترابی دارد، می‌تواند این تقابل ملی را با جذابیت بیشتری دنبال کند.

 

شماره یک عراق مقابل ایران کیست؟

در پوشش اخبار اردوی آماده سازی عراق برای بازی با ایران و بحرین در امان اردن به سردرگمی سرکو کاتانچ برای انتخاب مرد شماره یک این تیم پرداخت و نوشت با بازگشت جلال حسن رقابت برای ایستادن درون دروازه به اوج خود رسیده است.


کاپیتان اول عراقی ها و دروازه بان الزورا به دلیل مصدومیت دو اردوی قبلی را از دست داد اما با توجه به حساسیت های بازی با ایران و بحرین در مقدماتی جام جهانی کاتانچ بلافاصله با اتمام دوران نقاهت جلال حسن را دعوت کرد تا با حضور این گلر سرشناس رقابت برای تبدیل شدن به مرد شماره یک به اوج خود برسد.

 

 

در پوشش آخرین اخبار اردوی این تیم در امان اردن با اشاره به آمادگی بالای دروازه بان ها در تمرینات نوشت:«با بازگشت جلال حسن به تیم و ثباتی که محمد عمید و فهد طالب دو گلر دیگر از خود نشان داده اند، مشخص نیست مرد شماره یک عراق مقابل ایران کیست؟ حتی خود کاتانچ هم در تصمیم گیری هایش با تردیدهایی روبرو است».

 

داور بازی عراق – ایران کیست؟

با اعلام فیفا کریشناتا پریرا از کشور سری لانکا قضاوت این بازی را برعهده دارد.

اسامی تیم داوری به این شرح است:


داور: کریشناتا پریرا
کمک ها: پاراکراما هماتونگا و سانجیوا پرمالا
داور چهارم: سعید عبدالله یعقوب از عمان
ناظر داوری: محمد عبدالله بلیده از قطر
نماینده مسابقه:چافیک بشیر از لبنان

 

اخراج سرمربی عراق بعداز باخت به ایران

فدراسیون فوتبال عراق با سرمربی خود به توافق رسید تا در صورت نتیجه نگرفتن مقابل ایران او را برکنار می کند.

 

نشریه «المدی» عراق خبر داد که نتیجه دیدار تیم ملی عراق با ایران در انتخابی جام جهانی 2022 برای آینده سرکو کاتانچف سرمربی عراق حیاتی است.

 

بنا به توافق انجام شده میان عبدالخالق مسعود، رئیس فدراسیون عراق با کاتانچ نتیجه بازی با ایران تعیین کننده است. در صورت باخت به ایران قرارداد کاتانچ فسخ می شود و او از سمتش برکنار می شود اما اگر عراق در این بازی برنده شود او تا پایان مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 خواهد ماند.

 

شایعه عجیب برای بازی عراق و ایران

علی نوری کارشناس تلویزیونی الکاس توئیت کرده است که منابع خبری اطلاع دادند فدراسیون فوتبال عراق قصد دارد از بازی پیش رویش در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر برابر تیم ملی ایران انصراف بدهد. عراقی می خواهند با هدف کمک و حمایت از این کشور به واسطه مشکلاتی که در حال حاضر عراق با آن دست و پنجه نرم می کند توجه جامعه جهانی را جلب کنند.


عراق بیش از یک ماه است که با اعتراضات مردمی مواجه شده است. آخرین اخبار درباره اتفاقات این کشور حاکی است که سازمان ملل راهکارهایی را برای حل و فصل این مساله ارائه داده است. با این وجود این توئیت درحالی توسط این گزارشگر معروف منتشر می شود.

 

 

تیم ملی عراق سه روز دیگر باید در اردن به مصاف تیم ملی ایران برود و هدف آن هم می تواند برهم زدن تمرکز تیم ایران در آستانه این بازی باشد. بازی تیم های عراق و ایران یک بازی حساس در راه صعود به جام جهانی است و برنده این بازی شرایط خیلی خوبی در جدول پیدا خواهد کرد.


با توجه به اینکه دو تیم روز پنجشنبه باید در این بازی رسمی فیفا به میدان بروند آنچه اهمیت دارد این است که تیم ملی با تمرکز بالا برای این مسابقه مهم آماده شود.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: