صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷:۵۰ - ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 19
کد خبر: ۲۸۳۳۹

عبدالرضا داوری به اتهام همکاری با آمدنیوز بازداشت شد

عبدالرضا داوری از نزدیکان رسانه ای محمود احمدی نژاد به اتهام همکاری با آمدنیوز با حکم مقام قضائی بازداشت شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ پس لرزه های بازداشت روح الله زم سرکرده کانال تروریستی آمدنیوز؛ آنگونه که پیشتر مقامات نظامی و امنیتی وعده داده بودند شروع شده است. به نوشته ی خبرگزاری فارس، با حکم مقام قضائی، عبدالرضا داوری از نزدیکان و مشاوران رسانه ای محمود احمدی نژاد رئیس جمهور پیشین به اتهام همکاری با آمدنیوز بازداشت شده است.

 

امروز غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری خود گفته بود که مستندات خوبی از روح الله زم مدیر شبکه آمدنیوز به دست آورده است.

 

داوری پیش از این در خرداد ماه سال ۹۶ برای تحمل حبس به مدت ۳ سال بازداشت شد، اما سرانجام در شهریور ماه سال ۹۷ و پس از نقض حکم صادر شده از سوی دیوان عالی کشور آزاد شد.

 

داوری در خلال ماه های اخیر با راه اندازی برنامه تلویزیونی اتاق شیشه ای به انتشار اخبار کذب و ضد امنیتی مبادرت ورزیده و از جمله نزدیکان مشایی و بقایی محسوب می شده است.

 

داوری در طول هفته های گذشته به حمایت صریح از محمدحسین رستمی نخستین رابط شبکه ضد انقلاب آمد نیوز پرداخته و با انتشار فایل های صوتی وی، سپاه پاسداران را زیر ضربات حملات رسانه ای خود قرار داده بود.

 

۲۲ مهر امسال بود که سپاه پاسداران از بازداشت روح الله زم سرشبکه کانال تلگرامی آمد نیوز خبر داد. سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در همان بازه و در گفت‌و‌گویی با اشاره به دستگیری سرشبکه کانال ضد انقلاب آمدنیوز توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج)در سازمان اطلاعات سپاه و تاکید بر اینکه این اقدام مقتدرانه و غافلگیر کننده سردرگمی و حیرت توام با هراس ضدانقلاب و حامیان این عنصر مزدور از اشراف و اقتدار اطلاعاتی سپاه را به همراه داشته است، گفت: تلاش سراسیمه و منفعلانه سرویس‌های اطلاعاتی حامی مدیر کانال آمدنیوز که طی روزهای اخیر از زبان رسانه های آنها ، با "هیجان سازی" به منظور ایجاد اختلال در روند اطلاع‌رسانی صورت می پذیرد، حربه‌ای ناکارآمد و نخ نما شده است.

 

سردار شریف با تاکید بر اینکه ضرورتی برای تعجیل در بیان مطالب و جزئیات در خصوص سر شبکه این کانال ضد انقلاب وجود ندارد، گفت: با تدبیر، حکمت و عقلانیت جزئیات بیشتری در خصوص این اقدام اطلاعاتی پیچیده ، در زمان لازم به اطلاع افکار عمومی و ملت شریف ایران خواهد رسید.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: