صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۲:۱۴ - ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 21
کد خبر: ۲۸۵۰۰

تکذیب جنگ لفظی روحانی و رحیم پور ازغدی

شورای عالی انقلاب فرهنگی با انتشار اطلاعیه ای؛ درج اخباری دال بر بحث و جدال صورت گرفته میان رئیس جمهور و حسن رحیم پور ازغدی در جلسه این شورا را تکذیب کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ افزایش قیمت بنزین در خلال روزهای اخیر با حواشی متعددی همراه بوده است. روز گذشته خبری به نقل از یک عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی منتشر شد که در آن آمده بود که در حاشیه جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی، جدالی لفظی میان روحانی و رحیم پور ازغدی صورت پذیرفته است.

 

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی گفته بود: مباحث مطرح شده در جلسه شب گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی مربوط به بنزین بوده و آقای رحیم‌پورازغدی اعتراضاتی را نسبت به گران کردن نرخ بنزین و این اقدام دولت داشته است.

 

سلیمی گفت: آقای رحیم‌پور از رئیس جمهور که رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی هم محسوب می‌شود، سؤال کرده است که با توجه به گران کردن بنزین از سوی دولت و ایجاد التهاب در کشور، رئیس جمهور کمی در این باره توضیح دهد.

 

سلیمی گفت: پس از این اظهارنظر آقای رحیم‌پور و درخواست برای پاسخگویی رئیس‌جمهور، مباحث تندی مطرح می‌شود که بعد از جدل تند صورت گرفته، حسن روحانی جلسه این شورا را ترک کرد.

 

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش بیان داشت: ادبیات آقای روحانی در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی غیرقابل دفاع بوده و الفاظی را در برابر یکی از اعضا به کار برده است که به هیچ وجه قابل قبول نیست.

 

اکنون و پس از گذشت یک روز از درج خبر یاد شده، شورای عالی انقلاب فرهنگی با انتشار اطلاعیه ای؛ درج اخباری دال بر بحث و جدال صورت گرفته میان رئیس جمهور و حسن رحیم پور ازغدی در جلسه این شورا را تکذیب کرده است.

 

در این اطلاعیه ای آمده است: « خبر مذکور فاقد اعتبار بوده و جایگاه اطلاع‌رسانی و سخنگویی شورای عالی انقلاب فرهنگی بر عهده دبیر این شورا است.»

 

همچنین اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در این اطلاعیه با ذکر این نکته که در جلسات شورا و ارائه مباحث کارشناسی؛ آرا و دیدگاه‌های متفاوت وجود دارد تأکید کرده است که رسانه‌ها با انتشار اخبار وحدت‌آفرین و امیدبخش؛ توان فکری کشور را در مسیر رشد و پیشرفت، هدایت کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: