صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۸:۴۶ - ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - 2019 November 24
کد خبر: ۲۸۷۱۴
تعداد نظرات: ۵ نظر

تعیین تکلیف جاماندگان از دریافت بسته حمایتی دولت

وزارت رفاه در ارتباط با سرپرست خانوارهایی که در آخرین پرداخت مشمول سبد حمایتی نشده‌اند و خود را واجد شرایط می‌دانند، اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در ارتباط با سرپرست خانوارهایی که در آخرین پرداخت مشمول سبد حمایتی نشده‌اند و خود را واجد شرایط می‌دانند، اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

 

در اطلاعیه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی آمده است: به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند که کلیه سرپرست خانوارها که در آخرین پرداخت مشمول سبد حمایتی نشده‌اند لیکن خود را واجد شرایط می‌دانند می‌توانند از ساعت 8  صبح یکشنبه سوم آذر ماه درخواست شماره ملی سرپرست خانوار خود را به کد دستوری #6369* ارسال کنند. در این صورت ظرف 24 ساعت برای آنها کد رهگیری ارسال می‌شود.

 

منبع: تسنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایرج سرخوش
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
کد ملی۳۸۷۳۷۲۶۳۸۶
محمود بخشی
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
من هنوز سبد معیشتی دریافت نکردم
جوادمرادیان
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
با سلام یارانه من چند سال است قطع شده و با پنچ سر عائقطعبر من سخت شده خدا رو خوش نمیاد هر چه تلاش کردم نتوانستم مجدد وصل کنم خواهشمند است واریز کنید ممنون
میلاد
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
گندشو در اوردین . زمان اعتراض کی هست؟ چرا به من کارمند و مستاجر لسته تعلق نگرفته؟ منم ثروتمندم؟ طرف دوتا خونه داره با دوتا ماشین و البته اونم کارمنده بدبخت مثل خودمه که دریافت کرده من چی؟ چه عدالتیه؟ بزنین و برگردونین به قیمت خودش نخواستیم مدیریت شما رو نزارین اشوب به پا بشه دوباره . خستمون نکنین . بعد مردم از حرصشون اسیب میزنند میگین از خارج فرماندهی شده نه به قران نه به خود خود همین مردم هستند از جایی هدایت نشدند از خود شما هدایت شدند که ظلم ستم میکنین . بترسین از روزی که انشا الله مزاب داغ به حلقتون بریزند تا دل ما مردم زجر کشیده کمی خنک بشه . اگه خدایی هست اگه اخرتی هست و شما اعتقاد دارین بترسین که ظلم و ستم و فریب مردم با این کارا بدون پاسخ نخواهد ماند . الهی خودت نظر کن
Ali Akbar Hessami
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
سلام برای من کارگر واریز نشده
این سامانه مزخرف هم کار نمیکنه
چکار کنم