صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۱۹ - ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - 2019 November 25
کد خبر: ۲۸۸۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

آیت الله علوی گرگانی: اگر مسئولان بیدار بودند، شاهد این همه خسارت نبودیم

این مرجع تقلید با اشاره به نقش دشمنان در برنامه ریزی حوادث اخیر در کشور اظهار داشت: اگر مسئولان در برابر دشمن بیدار و هوشیار بودند و به‌موقع و درست در برابر فتنه عمل می‌کردند، نباید شاهد این‌همه خسارت در این حوادث می‌شدیم.

به گزارش راهبرد معاصر؛ قریب به ده روز از آغاز اغتشاشات پراکنده در برخی نقاط کشور به بهانه افزایش قیمت بنزین می گذرد. در این میان ملت انقلابی ایران در اقصی نقاط کشور به میدان آمده و با محکومیت اقدامات ساختارشکن صورت پذیرفته، صف خود را از اشرار و اخلالگران جدا کرده و بر حمایت از نظام و انقلاب مهر تایید زدند.

 

همسو با مردم انقلابی، نهادها و ارگان های کشوری و لشکری و همچنین مراجع تقلید و روحانیون نیز به میدان آمده و ضمن حمایت از خواست به حق مردم در کاهش گرانی ها، به آمادگی خود برای دفاع از میهن و نظام اسلامی تاکید کردند.

 

آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید کشور روز دوشنبه در دیدار مسئولان بنیاد خاتم الاوصیاء(ص) اظهار داشت: حوادث اخیر در کشور نشان‌دهنده توطئه و برنامه‌ریزی قبلی بود،چون کفر باطل است، دائم درصدد اختلاف، آشوب و فتنه می‌باشد.

 

این مرجع تقلید افزود: این مساله و مسائل دیگر در آینده می‌طلبد، مسئولان و مردم دشمن را خوب بشناسند، به وظائفی که به آن‌ها سپرده‌شده، درست عمل کنند، تا در پی این بی‌مسئولیتی کشور دچار خسارت نشود.

 

وی ادامه داد: اگر مسئولان در برابر دشمن بیدار و هوشیار بودند و به‌موقع و درست در برابر فتنه عمل می‌کردند، نباید شاهد این‌همه خسارت در این حوادث می‌شدیم. اگر این روزها شاهد حوادثی در جامعه هستیم به دلیل ضعف درعملکرد و پذیرش مسئولیتی می‌باشد که به ما واگذار شده‌است.

 

آیت الله علوی گرگانی اظهار داشت:‌ضعف و سستی در مسئولیت‌ها باعث شده نظام، انقلاب و کشور گرفتار خسارت دراین روزها شود

 

وی گفت:‌ اگر مواظب خیانت‌های افراد نباشیم، معلوم نیست انقلاب اسلامی به مسیر خود ادامه دهد.

 

آیت الله علوی گرگانی بر بصیرت افزایی در برابر فتنه و آمادگی رزمی و فکری همه آحاد مردم در برابر دشمن تاکید کرد و گفت: اسلام دین حق است و باید به‌گونه‌ای در برابر دشمن عمل کنیم که دشمن جرأت طمع به کشور ما را نداشته باشد.

 

به دنبال تغییر نظام پرداخت یارانه به بنزین و اصلاح قیمت آن، گروه‌هایی از مردم برخی شهرهای کشور در اعتراض به این موضوع تجمع‌های خیابانی برگزار کردند. این تجمع‌ها در برخی شهرها با سوءاستفاده اغتشاشگران آموزش‌دیده، به خشونت کشیده و منجر به تخریب اموال عمومی و حمله به مراکز دولتی، حوزه‌های علمیه و بانک‌ها شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سولماز
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
باسلام.من پارسال اقدام کردم اما مشمول نبودیم امسال اقدام کردیم و یارانه معیشتی این ماه رو واریز کردن،اون یارانه هایی که از ابان واریز نشده چی میشه؟واریز میکنن؟