صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۸:۱۲ - ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - 2019 November 28
کد خبر: ۲۹۱۱۳
تعداد نظرات: ۷۵۵ نظر

ثبت نام یارانه معیشتی خانوار در سایت www.hemayat.mcls.gov.ir

جاماندگان از دریافت یارانه معیشتی می توانند از طریق ثبت نام یارانه معیشتی خانوار در سایت hemayat.mcls.gov.ir اعتراض خود را ثبت کنند و از ماه آینده، مشمول دریافت یارانه بنزین شوند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ به دنبال افزایش قیمت بنزین و افزایش درآمد دولت از این محل که به گفته نوبخت بالغ بر 31 هزار میلیارد می شود، قرار شد طی سه مرحله برای گروه‌های هدف که حدود 18 میلیون خانوار و یا جمعیت ۶۰ میلیون نفری هستند پرداخت نقدی کمک حمایتی دولت انجام شود که از هفته گذشته این کمک برای سه گروه ۲۰ میلیونی در سه مرحله واریز شد. هم اکنون جاماندگان از دریافت یارانه معیشتی می توانند از طریق ثبت نام یارانه معیشتی خانوار در سایت hemayat.mcls.gov.ir اعتراض خود را ثبت کنند و از ماه آینده، مشمول دریافت یارانه بنزین شوند.

 

 

ثبت نام در سایت یا کد دستوری #6369* 

حسین میرزایی با اشاره به راه‌ندازی سایت ثبت‌نام از جاماندگان یارانه حمایتی اظهار کرد: خانواده‌های که  از طریق کد دستوری #6369* در سامانه طرح جاماندگان یارانه حمایت معیشتی ثبت‌نام کرده‌اند و کد رهگیری برای آنها پیامک شده است می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی  Hemayat.mcls.gov.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

 

وی با اشاره به  فعال شدن سایت ثبت اعتراض به عدم دریافت یارانه حمایتی گفت:‌ واحد USSD موظف به ارسال پیامک برای همه افراد بوده و ممکن است در موارد خاص سیستم کال سنتر تماس گرفته و برای افراد کد رهگیری را می‌خواند.

 

میرزایی خاطرنشان کرد: تا پایان هفته، کدهای رهگیری برای کسانی که پیامک ارسال کرده‌اند، فرستاده می‌شود و پس از دریافت کد رهگیری به سایت اشاره شده مراجعه و اطلاعاتی که در سایت خواسته شده را ثبت خواهند کرد.

 

 

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده پس از ثبت اطلاعات از سوی سرپرستان خانوار در سایت ذکر شده پاسخ داده خواهد شد که بنا داریم تا قبل از واریز مرحله بعدی یارانه‌های حمایتی، تکلیف جاماندگان مشخص شود.

 

ثبت تقاضا برای دریافت کمک هزینه معیشتی تا چه زمانی مهلت دارد؟ 

شکراله شیرخانی اظهار داشت: تمامی سرپرست خانوارهایی که مشمول سبد حمایتی نشده‌اند اما خود را واجد شرایط می‌دانند، می‌توانند شماره ملی سرپرست خانوار را به کد دستوری #۶۳۶۹* ارسال کنند و طی ۲۴ ساعت برای آن‌ها کد رهگیری ارسال می‌شود.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت:‌ ثبت تقاضای عموم مردم برای دریافت کمک هزینه حمایت معیشتی دولت از روز گذشته سوم آذرماه جاری آغاز شده است و به مدت ۱۰ روز ادامه دارد.

 

وی افزود: درخواست به صورت سیستمی بررسی و طی حداکثر ۲۴ ساعت کد رهگیری از طریق پیامک با سرشماره HEMAYAT برای متقاضیان ارسال می‌شود و متقاضیان پس از گذشت ۴۸ ساعت از دریافت آن باید به سامانه hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

 

شرط پرداخت یارانه معیشتی چیست؟

احمد میدری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ابراز اینکه درک افراد از وضعیت خود با آنچه در جامعه وجود دارد متفاوت است، گفت: در خانواده‌های یارانه‌بگیر 23 میلیون خودرو وجود دارد و در حدود 12 میلیون خانوار هیچ خودرویی وجود ندارد، به‌عبارت دیگر 51 درصد جامعه هیچ گونه خودرویی ندارد.

 

میدری با تصریح به اینکه ملاک انتخاب خانوارهایی که مشمول گرفتن یارانه معیشتی شده‌اند تنها داشتن یا نداشتن خودرو و ملک نبوده است، گفت: حدود 8 میلیون و 500 هزار خانوار ارزش خودرو‌های آن‌ها کمتر از 50 میلیون تومان است.

 

میدری با بیان اینکه یکی از شاخص‌های پرداخت یارانه معیشتی داشتن خودرو بوده است، اضافه کرد: ملاک پرداخت یارانه معیشتی تنها داشتن خودرو نبوده است.

 

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اظهار اینکه در سال گذشته با دریافت 4 میلیون تومان درآمد جزء دهک بالای جامعه شناخته شده‌اند، گفت: هرکس یارانه معیشتی نگرفته بازنگری می‌شود.

 

او درباره شاخص‌های پرداخت نکردن یارانه معیشتی گفت: خانوار‌هایی که دارای خودروی بالای ارزش 250 میلیون تومان و ملک در تهران بالای یک میلیارد و 200 میلیون تومان باشند قطعاً یارانه معیشتی آنها حذف می‌شود.

 

او گفت: دسترسی به ریز حساب‌های بانکی، شرط دولت برای پرداخت یارانه معیشتی از ماه بعد است.

 

راهنمای تصویری ثبت نام یارانه معیشتی دولت

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷۵۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵۶
عباس شاکری ۰۹۳۰۵۱۰۲۷۰۲
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
دریافت معیشیتی
نادر صادقی سفتجانی
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
چرا به ما بن معیشتی تعلق نگرفته من مستأجران کارگرم این چه وضعی
الهی بخش خاکی زهی صابر
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
بن معیشتی برای چه ب ای ما واریز نمی شود
محمدی
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
سلام جناب آقا میرزایی مسئول محترم میخواستم از اگر زحمتی نیست برنامهایی را تنظیم کنید تا انسانهایی که التماس میکنند مستحق دریافت یارانه معیشتی هستند پیگیری و وضعیت شان مشخص شود ممنونم.
راضیه شهرکی
۰۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
من یه بچه ۱۰ ماهه دارم مستاجرم شوهرم بیکاره انصافه که مامعیشتی نگیریم برچه اساسی معیشتی میدید تحقیق کنید به افراد نیازمندی مث ما بدید نه اونی که خونه ماشینو زندگی عالی داره
محمد لشکرزهی
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
سلام
با احترام من معیشتی دریافت نمیکنم
وعلت آن را دریافت نکردم امید
امیدوارم که شامل دریافت بشم
شازینب داها
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
من سالخورده هستم خوپم هم سرپرست خانوارم یارانه کمک معیشتی دریافت نمی کنم ،لطفا مراهم درردیف یارانه بگیران معیشتی قراردهید
محسن
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
من یک کارگرساده هستم یارانه نمیدن هیچ نوع بسته به من تعلق نگرفته چرا
مسعود مهرگان
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
چرا من با خانواده ای 8 نفره و کمتر از ماهی یک میلیون و 300 هزار تومان ، مشمول دریافت سهام عدالت نشده ام. خدا گواه است که هیچ چیز از خودم ندارم . یک پراید به نام من است اما همان را هم عمویم به نام من زده، چون خودش نزدیک به 100 سال عمر دارد و پی گیری امور برایش سخت است. پسر بزرگم که در رشته مخابرات برای دکتری تحصیل می کند را حداقل مشمول دریافت سهام عدالت می کردید. شما خود را خادم ملت می دانید، اگر او که بی هیچ کلاس کنکوری با رتبه 7 در دانشگاه فردوسی مشهد پذیرفته شده، در این شرایط گرانی لجام گسیخته ، انصراف از دانشگاه بدهد، عذاب وجدان خواهید گرفت یا اصلا کوچکترین اهمیتی برایتان ندارد؟
ناشناس
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
واقعا هیچی ندارم هیچی کمکی نمیشه این همه بسته حمایتی دادن یکی به ما نمیرسه من یه کارگر ساده ام لطفا بریزین ۶۲۷۷۶۰۱۲۲۸۷۶۲۲۹۸
ناشناس
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
من بازنشسته تامین اجتماعی هستم ماهیانه ۶۰۰۰۰۰هزارتومان حقوق میگیرم امسال حقوقم چقدر میشه
ابوالفضل جعفری
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
واس مایارانه معیشعتی ندادن۵ماهه یارانموجداکردم بایدچیکارکنم
حسبن مهربان
۰۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
سلام خسته نباشید الان چند ساله یارانه کلن نگرفتیم مستاجریم.خیلی دسمون خالیه کمکمون کنید
منصور رومیانی
۰۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
سلام سال نو بر شما مبارک من یک کارگر ساده سر چاراه هستم تعداد 6نفر میباشیم الان نزدیک 2ماهه که از خونه بیرون نرفتیم روزمره زندگیمون از همسایه ها کمک میکنن که هیچ منبع درآمدی نداریم احتیاج به این بسته معیشتی داریم شماره تلفن،09057098852
محمدعلی بامریان
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
بنده یه فرد کارگرم هیچ گونه وسیله ای هم ندارم چرا ب من یارانه معیشتی نمیدن عدالت کجا رفت لطفا برسی کنید
فریبرز
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
ماکه حقوق ثابت نداریم کارگر ساختمانی هست معیشتی نداریم پول بانکی هم ندارم چرا معیشتی ندادن
محمدرضا سعیدی تمیری
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
معیشتی نمیگیرم
سمیرا
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
در ضمن ما حتی بیمه هم نداریم وبا ۳ تا بچه مستاجر با کرایه خونه
ناشناس
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
سلام عزیز گرامی
یارانه کورونای که واریز شود بری همه هموطنان باید نه سه ملون بینام که مشخص نشده این خلاف حق ملت است دولت باید ه همه ملت پول یارانه کورونای کمکی به حساب
نصرالله نیسی حویزایی کدملی1881813721
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
من یک کارگرم وحقوقم زیریک میلیون هست وتقاضای دریافت یارانه معیشتی وغیره دارم
یاسر
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
سلام من هیچی ندارم وتویه این عیدشرمنده زنوبچه ام شودم این کرانا دیگ بیچاره ترم کرده هرجا میرم کاری گیرم نمیاد دلم خوش بود به این کمک مشینی اینم به ماهم ندادی حالا من چه کنم برم از دیوارمردم بالا خدایش چه کنم منم یه مسلمانم هتمن باید کرانا بگیرم کمکم کنید
ناشناس
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
سلام من سرپرستم بیکارهستم وهیچ ندارم الان چه بایدکرداقای روحانی شمابفرمایدچکنم
سیدعلی هاشمی
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
باسلام بنده هیچگونه یارانه معیشتی دریافت نکرده ام خواهشاً برای کارگران فکری کنید ممنونم
حسین
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
بنده کارگر ساده هستم نمیدانم چرا یارانه معیشتی نمیگیرن پایه حقوقم ۱۸۰۰ هست
حلیمه خراسانی
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
من مدت سه سال هست که با شوهرم جدا زندگی میکنم‌ و فقط تنها اشتباه من اینه که کارتخوان یک مغازه به نام من هست معیشتی چرا به من و لچههام داده نمیشه برج ۸۰۰ تومان فقط اجاره خونه دارم با خرج دوتا بچه این انصاف نیست
علی نقی پور
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۳
من یک کار.ر ساده هستم حقوقم کمتر از یک میلیون هست
ناشناس
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
سلام من یک گارگر روز مزد هستم باحقوق ماهی ۹۰۰ تومان سبد مشعتی به من ندادند
معصومه جان فخراباد
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
باسلام حقیر ازدریافت یارانه معیشتی محرومم بانظربه اینکه زنی تنها یدون منبع درامدبدون هیچ مال واموالی هستم،،که درسایت نیزثبت نام کرده ام که تابحال هیچ گونه اطلاعی راجع به همین بدستم مرسیده.خواهشا بنده روراهنمایی کنین که چکنم..ممنون میشم
حسین اسمعیل نتاج سرستی
۰۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
با سلام
احتراما اینجانب یک باز نشسته هستم و بچه هایم با هر سختی که بود ازدواج کردند و رفتند سر خونه و زندگیشان اما یارانه 45500 تومانی خود را از من قطع نکردند (3 فرزندانم ) سر قضیه بنزین معیشتی اعلام کردند که بنده 14 میلیون منبع در آمد دارم حال آنکه من با سه فرزندانی که ازدواج کرده اند و در خانه های جدا زندگی میکنند حقوق آنها را به من ارتباط داده و اعلام کرده اند که من از 98درصد اجتماع مرفع تر هستم حال آنکه حقوقم کفاف خودم که مریضی قلبی عروقی دارم و همسرم که سی سال به مریضی دیابت مبتلاع هست را نمی دهد حداقل تحقیق کنید بعد به پرداخت نکنید بنده یک رزمنده هستم که نه در شرکت و نه درجاهای دیگر از امکانات رزمندگان یک ریال تا کنون استفاده نکردم حال خود دانید شما با وجدانتان . با احترام حسین اسمعیل نتاج سرستی
پاسخ ها
حسین اسمعیل نتاج سرستی
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۳
سلام
لطفا در این وضعیت بد معیشتی شما را بخدا حداقل تحقیق کنید شما را بخدا همینجوری حقوق سه نفر را که دارند با بدبختی زندگی میکنند حقوق آنها را به من پیوند ندهید شما که بهتر از من از وضعیت زندگی من با خبر هستید چرا دنبال بهونه میگردید برای قطع کردن چیزی که حق مسلم منه شما را بخدا به هرکسی و چیزی اعتقاد دارید تجدید نظر بفرمایید .
باتشکر حسین اسمعیل نتاج با 13 سال سابقه بازنشستگی
مومنی
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
باسلام آنهایی که به تازگی متارکه رسمی کردهاند ولی درسامانه معیشتی ثبت نشده ب
مسلم بهرامی
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
نه خونه دارم نه ماشین پول بنزین هم بهم نمیدید خدابهتون رحم کنه به نظر من خود خدا دیگه باید ظهور کنه
مسلم بهرامی
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
نه خونه دارم نه ماشین پول بنزین هم بهم نمیدید خدابهتون رحم کنه به نظر من خود خدا دیگه باید ظهور کنه
ناشناس
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
سلام من یک کارگر سادم تاحال نه سبد کالا بهم دادن نه یارانه معیشتی
عل منصوری۲۳۷۲۳۴۹۵۷۰
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
بازنشسته هستم وتاکنون چیزی پراخت نشده وبدون هیچ پیامکی
اعتراض کرده ام ولی هیچ جوابی نداده اند
یا خدااااااااااااددداا
عل منصوری۲۳۷۲۳۴۹۵۷۰
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
بازنشسته هستم وتاکنون چیزی پراخت نشده وبدون هیچ پیامکی
اعتراض کرده ام ولی هیچ جوابی نداده اند
یا خدااااااااااااددداا
عباسعلی استاجی
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
من در یک سال گذشته برای تهیه جهیزیه دخترم از چند نفر از فامیل خواستم که با حساب خانمم کار کنند تا بتونم یک وام با درصد بالا بگیرم . حالا برام زدن چون میانگین برداشتت زیاد بوده به شما طعلق نمیگیره در صورتی که من یک باز نشسته هستم و حقوقم کاملا مشخصه و هیچ چیه دیگه ندارم و در خانه ی پدری زندگی میکنم
چطوری باید ثابت کنم
tabriz
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
اقا این چه وضعیه ؟ کسی نیست تو این مملکت به داد فقیر فقرا برسه ؟! شوهر من دو ساله بیکاره نه یارانه منو پرداخت میکنید نه یارانه بنزین ..... چند بار اعتراض دادیم به فرمانداری اداره کار حتی برای ریاست جمهوری نامه دادیم کسی توجهی نکرده اونوقت توقع دارید رای هم بدیم ....یکی نیست بگه دو ساله در امد ندارید چیکار میکنید ؟؟؟؟؟!!!!!!!
ولی اله
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
سلام من جوانی هستم بی کار شاگرد مغازه هستم قبلً دستگاه کارت خوان مغازه بحساب من وصل بوده الان یارانه من قطع کردن من وام مسکن گرفتم هنوز هم قصت تمام نشدن بخدا توی قصتهای وام ماندم تورا بخدا این یارانه من را وصل بکنید مشکل زن بچه من هم حل بکنید
مرضیه روزنی ماریان
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
من. یک خانم65ساله هستم که از بیمه شوهرم ماهی400هزارتومان میگیرم وهیچ دامددیگه ندارم به من یارانه معیشتی ندادن نمیدونم چکار کنم
همایون کمری
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
ازشما تقاضا داریم فرمی تهیه کنید که چقدردرامد دارد چقدر قسط می دهد وچه وسیله نقلیه دارد مثلا ماشین فروخته ولی به نامش است با تشکر
همایون کمری
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
سلام چرا کمک معیشتی واریز نشوده ازنظر وسیله من فقط یک پراید داریم ومن مستمربگیر هستم قسط فرادانی دارم خواهشمندم برسی کنید ممنون
محمد
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
کلهری
اسفند یارمرادی
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
سلام من یه کارگر بدبخت بیچاره هستم حتی یارانه نقدی هم ندارم از سامانه هم اسمم ثبت نشده کجا باید برم چکار کنم
اسفند یارمرادی
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
سلام من یه کارگر بدبخت بیچاره هستم حتی یارانه نقدی هم ندارم از سامانه هم اسمم ثبت نشده کجا باید برم چکار کنم
حسین استاجی
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
سلام من سرپرست خانواده هتسم وانت دارم و مستاجر هستم توکار پخس هستم وانت دارم فروش روز من به حساب من واریز میشه و عصر به حساب شرکت واریز میکنم بخاطر همین واریزها به من تعلق نگرغت من حقوق وزارت کار میگیرم خیلی نامردیه بخاطر کار شرکت من بسوزم باید چکار کنم
ناشناس
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
19192631 نتیجه برسی
رجبعلی مشتاقی
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
سلام چرا ما که مستجر هستیم یارانه معشیتی به حساب مان نیامده نه خانه دارم ونه چیزی من راننده که بروجی دومیلیون حقوق می گیرم اجاره می دهم بیمه هم رد میکنم حالا یارانه معشیتی هم نمی دهند
رجبعلی مشتاقی
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
سلام چرا ما که مستجر هستیم یارانه معشیتی به حساب مان نیامده نه خانه دارم ونه چیزی من راننده که بروجی دومیلیون حقوق می گیرم اجاره می دهم بیمه هم رد میکنم حالا یارانه معشیتی هم نمی دهند
شکوفه کریمی
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
هر چه تلاش میکنم ثبت نام کنم نمیشه ..سرپرست خانوار هستم منم و یک بچه مستاجر و بی حقوق
ناشناس
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
سلام بنده دارای دوفرزند محصل وخانمم بیکار وخودم هم کارگر باحقوق ماهی ۸۵۰ هزار که دارم قسط هم میدم
حسین استاجی
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
سلام من راننده پخش هستم و باری که تو روز پخش میکنم پولش به حساب من واریز میشه که من عصر به حساب شرکت واریز میکنم من حقوق وزارت کارمیگیرم و مستاجر هستم اعتراض زدم واسم اومده دریافتی شما زیاد هست در حالی که اون پولا مال من نیست مال شرکت هست
حسین
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
سلام من یک راننده هستم واسه من اومده بخاطر دریافتی زیاد به شما تعلق نمیگیره من کارم پخش هست پول جنس که میفروشم به حساب من ریخته میشه بعد من عصر میریزم به حساب شرکت .من مستاجر هستم وحقوق وزارت کارمیگیرم این درافتیها مال من نیست
ابراهیم خدایی فرد
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
سلام من هرچی تلاش می کنم تا بتونم در سایت ثبت نام کنم نمیشه صفحه ثبت نام باز نمیشه لطفا راهنمایی کنید و مهلت ثبت نام هم بیشتر کنید
ابوالفضل لطیف فرخانی
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
سلام زمانی که یارانه میدادن من زندان بودم بنده 15سال حبس کشیده ام وحالا که 3ساله هست آزادشده ام هرجامیروم میگن بایداخباراعلام کنندبادبیابرای ثبت نام
محمد
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
به خداقسم من هیچ ندارم مستاجرهستم فقط به خاطر این که چندماه توشرکت پول اومد به حسابم وسریع هم انتقالشون دادم حالا یارانه میعثتی به من ندادن
محمد
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
به خداقسم من هیچ ندارم مستاجرهستم فقط به خاطر این که چندماه توشرکت پول اومد به حسابم وسریع هم انتقالشون دادم حالا یارانه میعثتی به من ندادن
عسکرنره ای
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
سلام عسکرنره ای هستم ویارانه معیشیتی به من نمی دهند چرا مستمری بگیر هستم زیر دوملیون تومان
ولی اله آقابراری
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
با سلام من یه بچه کشاورز هستم وخودم کارگر من برای اینکه دلال برنج رو از ما نخره من خودم فروختم برای پدرم بعد پول برنج که توحسابم بوده ریختم به حساب پدرم بعد شما حساببم رو چک کردين گفتین منبع درآمد شما خوبه و بعد به من حمایت معیشتی تعلق نمیگیره حالا به جایی اینکه کار خیر انجام دادم سبب ضرر و زیان من شده حالا خودتون برسی کنید ببینید حقوق من بیشتر از بالای 4 میلیون هستش یا نه
ناشناس
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
کد رهگیری دارم ولی سامانه شما کار نمیکنه نه بدون کو ونه باکد مهلت هم داره تمام میشه چرا رسیدگی نمی‌کنید باید چه کنم امروز هفدهم برج ولی سامانه شما منطرز دوشنبه شانزدهم برج رسیدگی کنید
خلیل آگاه
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
نتیجه یارانه معیشتی برایم ارسال نشده
حسن قاسم زاده
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
من مستمری بگیر هستم .ایثار گر هستم .سابقه جبهه داوطلبانه دارم .مادرم را سرپرستی ایشان را بعهده دارم وثبت نام هم‌کردم وجواب گفتن امروز شانزده دیماه هنوز نیامده باید چگونه متوجه بشم .ممنون
بهنام
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
من به سامان#۶۳۶۹* کدملی رو ارسال کردم جواب نگرفتم . توسامانه حمایت هم ثبت کردم بازم جواب نیومد من که یارانه میگیرم . چرا نباید حمایت معشیتی دریافت کنم نه خونه دارم نه درامد خوبی لطفا پیگیری کنید حقوق ماهانه من ۲میلیون هست
بهنام
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
من به سامان#۶۳۶۹* کدملی رو ارسال کردم جواب نگرفتم . توسامانه حمایت هم ثبت کردم بازم جواب نیومد من که یارانه میگیرم . چرا نباید حمایت معشیتی دریافت کنم نه خونه دارم نه درامد خوبی لطفا پیگیری کنید حقوق ماهانه من ۲میلیون هست
قبادی
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
حقوقم زیر۳ملیون مستاجر هستم به من بسته معیشتی تعلق نگرفته و اعتراض هم دادیم جوابی نیومده کد رهگیری اس مس نیومده
مرتضی یوسفی
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
من یک کارگرهستم صاحب سه فرزند یارانه معیشتی واسمون نریختن توروخدا پیگیرش بشین
مرتضی یوسفی
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
من یک کارگرهستم صاحب سه فرزند یارانه معیشتی واسمون نریختن توروخدا پیگیرش بشین
مهدیه
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سلام ما هیچی نداریم به بابای من معیشتی دادن به من ندادن چه مملکتی والا خدا لعنتشون کنه
ناشناس
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
من یک کارگر ساده فصلی هستم حقوق ثابت ندارم مستاجر هستم دوتا بچه دارم مدرسه میرن چرا برا من یارانه. معیشتی نریختن
محمدآقاجانی
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
سلام والامنم مستجرم دوتابچه دارم شوهرمم مریضه ولی برای ماهم نریختن
خانی زارع
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
چرا برای من که درشیراز مستاجر هستم و ماهیانه یک میلیون و 200 هزار تومان اجاره مسکن میدهم خبری از این بسته حمایتی نشد
ناشناس
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
چرا تا به حالا که دو دوره است یارانه معیشتی به ما تعلق نگرفته است که واقعا یک کارگر ساده ام لطفا پیگیری شود با تشکر
اکبربهرامی
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
حقوق زیر ۳ میلیون مستاجر
اکبرپاشائی
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
سلام عرض خسته نباشید خواهشآ حال فعلی رابرسی کنید دخترم جهازیه می خواهد دارندارم ازدست رفته
رضا
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
سلام خسته نباشید من مستجر درآمد من یک میلیون در ماه است چرا یارانه معیشتی به ما تعلق نگرفت ولی به خیلیا که من میشناسم صاحب ملک و ماشین هستن واریز شده لطفا رسیدگی شوددو بار هم ثبت نام کردم
علی کریمیان
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
سلام.بیکار بایک زن،یک کودک۱/۵ساله.نه یارانه دارم نه معیشتی.لطفا..
محمودورزش نوحدانی
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
باسلام بنده باهویت بالا دارای شماره ملی ۰۰۳۶۲۱۶۶۷۴وتلفن ۰۹۱۱۸۸۹۹۵۶۱ وشماره کارت ۵۸۹۲۱۰۱۰۵۵۹۸۶۴۵۵سپه وشماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۵۶۸۰۳۰۶۸۶ ملت رایانه سوخت یا معیشتی در تاریخ دهم دی ماه برایم واریز نشده است تقاضای رسیدگی را دارم ممنون
فرشاد
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
سلام همه چیزتان دروغ است آمار کذب وعده دروغ
د
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
ما هنوز یارانه معیشتی دریافت نکردیم
د
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
ما هنوز یارانه معیشتی دریافت نکردیم
د
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
ما هنوز یارانه معیشتی دریافت نکردیم
د
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
ما هنوز یارانه معیشتی دریافت نکردیم
پر یا افشاریتبار
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
بنده. از سال ۹۱ که از همسرم جدا شدم و با یه فرزند کوچک که سرپرستی او هم کلا با منه تا این روز هزار تومن هم یارانه نگرفتم.چند باری هم به پلیس +۱۰مراجعه کردم ولی جوابی نگرفتم .از صبح تا ۱۰ شب سر کارم تا بتونم خرج اجاره رو دربیارم...ماهیانه۱۵۰۰ حقوق منه .هرچی به سایت معیشتی برای ثبت نام فرم پر میکنم کلا باز نمیشه.فک کنم سرکاریه
پر یا افشاریتبار
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
بنده. از سال ۹۱ که از همسرم جدا شدم و با یه فرزند کوچک که سرپرستی او هم کلا با منه تا این روز هزار تومن هم یارانه نگرفتم.چند باری هم به پلیس +۱۰مراجعه کردم ولی جوابی نگرفتم .از صبح تا ۱۰ شب سر کارم تا بتونم خرج اجاره رو دربیارم...ماهیانه۱۵۰۰ حقوق منه .هرچی به سایت معیشتی برای ثبت نام فرم پر میکنم کلا باز نمیشه.فک کنم سرکاریه
حسین حقیقت خواه
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
من هیچی ندارم حقوق دومیلیون میگیرم کارت‌هایی که میبینین توشه به افغانی دادم
ارسلان رحمانی
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
سلام.بنده کارگر ساده هستم...اماکمک هزینه معیشتی نگرفتم
فتحی
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
لعنت به این برنامه‌ریزی من کارگر ساختمانم مستاجر هستم اخه چرا پس این شصت میلیون نفر کیا هستن
جعفررئیسی گهروئی
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
یکسری از راه های ثبت نام و پیگیری ارائه شده صحیح نمی باشد و هرچه میخواهیم کد ملی را به *6369# ارسال کنیم ارسال نمی گردد.
از طرفی سایت مشکل دارد به این صورت که پس از ثبت نام پیام (اطاعات شما ثبت شده و نیاز به ثبت نام مجدد نیست و می توانید وارد سامانه شوید) ارسال می شود اما هرچه برای ورود به سامانه اطلاعات را وارد می کنیم خطا داده و وارد نمی شود یا پیام میدهد که تصویر امنیتی صحیح نیست که درست وارد میشود و یا اینکه اطلاعات درست نیست اما چندین بار چک شده و وارد شده و صحیح است و سایت مشکل دارد
مهدی
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
این بیشرفها دارن دروغ میکن . ثروت مملکت رو بالا می کشن و بنزین رو گرون کردن و پدر ملت دراومده . حالا دارن به ما با بهانه های مختلف میکن درآمد شما ماهیانه 17 میلیونه !!!
کو این 7 میلیون ؟ الان چند سالیه طلاها و سرمایه های مادرمو فروختیم ریختیم تو حساب تا شاید وام بگیریم ولی نه تنها که نتونستیم وام بگیریم بلکه همه این پولها خرج شده . کل خامواده هفت نفره ما 3 تا ماشین مدل پایین داره که سه تاش رو هم 50 میلیون نمی ارزه . نه خونه ای به نام داریم و نه زمینی . هزینه های زندگی سرسام آور رفته بالا . الان که میخوام دوباره اعتراض کنم یه متنی نوشتن که رضایت میدیم که اگه دوباره اینا بررسی کنن و تایید نکنن اون یارانه رو هم قطع کنن . به این بیشرفا باید چی گفت ؟
ناشناس
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
به خیلی ها که درامد خیلی زیادی دارن دادن اما بعضی از افراد نه خونه دارن نه درامد ندادن ابن اصلا انصاف نیست
ایران حاجی زاده
۰۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
به کسانی که زمین وباغ ؤٔٔ ....دارند یارانه ی معیشتی داده شد ه من که زن سرپرست خانواده هستم وکاگر داده نشده
هادی رحیمی
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
سلام من ماهی دومیلیون درامد ندارم من هیچ حقوقی ندارم برای وام درخواست میکنم میگن حسابت کارنکرده پس چطوردولت میگه ماهی ۸میلیون درامدداری خدایی قضاوت کنید
هادی رحیمی
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
سلام من ماهی دومیلیون درامد ندارم من هیچ حقوقی ندارم برای وام درخواست میکنم میگن حسابت کارنکرده پس چطوردولت میگه ماهی ۸میلیون درامدداری خدایی قضاوت کنید
سجاد رحمتی
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
متاهل وبیکار هستم
یوسف محترمی
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
من از کالای معشیتی هیچی گیرم نیومد من یک کارگر ساده هستم لطفا رسیدگی کنید.
یوسف محترمی
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
من از کالای معشیتی هیچی گیرم نیومد من یک کارگر ساده هستم لطفا رسیدگی کنید.
ج ا
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
من اگر بخواهم خودم بسته حمایتی را که قانونا حق من است خودم بگیرم وبه فرد نیازمند که میشناسم بدهم یا آن شخص را معرفی کنم مستقیم به حساب او بریزند چه کسی را باید ببینم.
ناشناس
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
۶۵درصد شهرما بیکار وبی درآمد هستند که این قشراکثرا معیشتی دریافت نکرده اند
مرتضی یوسفی
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
من یک کارگرهستم سه تاهم بچه دارم بسته حمایتی واسه ما نریختن کدی هم که زدم جوابش نیومد لطفا پیگیرش باشید
مرتضی یوسفی
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
بسته حمایتی. شامل. مانشده است. لطفا پیگیر شوید
علی نیکزاده
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
با سلام .بنده کار گر فصلی هستم با درامد خیلی کم بیمه نداریم وزندگی را به سختی میگذرانیم.