صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - 2019 November 30
کد خبر: ۲۹۳۰۶

احتمال تشکیل کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی بدون حضور نتانیاهو

رئیس حزب آبی و سفید رژیم صهیونیستی از ابراز تمایل اعضای حزب لیکود برای تشکیل کابینه جدید بدون حضور نخست‌وزیر کنونی این رژیم خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر؛  بنی‌گانتس حضور بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را باری بر دوش اعضای حزب لیکود توصیف کرد و گفت: آنها در ملاقات‌ها و گفتگوهای جداگانه میان خودشان و با من درباره تشکیل کابینه ائتلافی بدون حضور نتانیاهو صحبت می‌کنند.

 

رئیس حزب آبی و سفید با بیان اینکه در صورت تبرئه نتانیاهو از اتهام‌های فساد وی می‌تواند برای دو سال بعد نخست‌وزیر باشد، افزود: من خواستار تشکیل کابینه ائتلافی به ریاست خودم هستم که برای دو سال رئیس آن باشم و در صورتی که نتانیاهو تبرئه شد، بعد از دو سال وی نخست‌وزیر شود.

 

این در حالی است که «آویخای مندلبلیت»، دادستان کل رژیم صهیونیستی چندی پیش برای نخستین‌بار در تاریخ این رژیم جعلی به‌طور رسمی علیه نتانیاهو اعلام جرم کرد و گفت که وی به فساد مالی، تقلب و سوء استفاده از اعتماد عمومی متهم است.

 

به گزارش آنا، خانواده نتانیاهو در ماه‌های اخیر درگیر چندین پرونده فساد مالی بوده‌اند و بارها اخبار آنها در صدر رسانه‌ها قرار گرفته است؛ پرونده‌هایی که در رسانه‌ها به «پرونده ۱۰۰۰»، «پرونده ۲۰۰۰»، «پرونده ۳۰۰۰» و «پرونده ۴۰۰۰» معروف شده است. نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دست‌کم ۱۲ بار در پرونده‌های هزارگان خود به بازجویان پلیس پاسخ داده که علاوه بر موارد مذکور، پرونده فساد مالی همسرش نیز در میان آنهاست.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: