صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۳:۵۰
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۸ - ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 03
کد خبر: ۲۹۷۴۹

وضعیت بازار ‌استان تهران به طور کامل رصد می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به رصد مداوم بازار گفت: در حوزه کالاهای اساسی مشکلی در استان تهران وجود ندارد و انبارهای استان مملو از کالا است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد امامی‌امین امروز در جریان بازدید از طرح‌های کشاورزی و دامپروری شهرستان ورامین با اشاره به ظرفیت های کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: با توجه به حاصلخیزی دشت ورامین توسعه بخش کشاورزی با رفع مشکلات کشاورزان می تواند سبب رشد اقتصادی دشت ورامین شود.

 

وی با اشاره به کمبود منابع آبی به عنوان مهم ترین مشکل کشاورزان در ورامین تصریح کرد: کاهش بارش نزولات جوی و برداشت بی‌رویه از منابع آب زیرزمینی سبب شده تا کشاورزی دشت ورامین با پدیده‌ای به نام فرونشست مواجه شود که این منطقه را با خطر جدی مواجه کرده است.

 

معاون اقتصادی استاندار تهران با اشاره به افزایش قیمت بنزین و لزوم توجه به بازار مصرف افزود: وضعیت بازار در استان تهران به طور کامل رصد شده و مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورتی که نیاز به کالای خاصی در استان تهران احساس شود به سرعت این نیاز برطرف می‌شود.

 

امامی امین در پایان با بیان اینکه انبارهای استان مملو از کالاهای اساسی است خاطرنشان کرد: در حوزه کالاهای اساسی مشکلی در استان تهران وجود ندارد و انبارهای استان مملو از کالا‌ست.

 

منبع: تسنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: