صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۶:۴۳ - ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 09
کد خبر: ۳۰۳۱۹

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کشور فردا سه شنبه ۱۹ آذر ۹۸

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کشور فردا سه شنبه ۱۹ آذر ۹۸ را در ادامه می‌خوانید.

به گزارش راهبرد معاصر؛ با بارش برف و باران در برخی از شهرها، افزایش آلودگی هوا و همچنین شیوع آنفولانزا در کشور شاهد تعطیلی مدارس خواهیم بود و راهبرد معاصر اخبار لحظه ای آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کشور فردا سه شنبه ۱۹ آذر ۹۸ را در اختیار مخاطبان قرار می دهد.

 

تعطیلی مدارس گلستان در روز سه‌شنبه

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: بر اساس مصوبه جلسه فوق‌العاده کارگروه سلامت استان، همه مدارس استان در همه مقاطع تحصیلی از ظهر شنبه، ۱۶ آذر تا ظهر سه‌شنبه، ۱۹ آذر تعطیل شد. مدارس از شیفت عصر سه‌شنبه ۱۹ آذر دایر است.

 

تعطیلی مدارس اردبیل تا پایان هفته جاری

با توجه به تداوم برودت هوا و در راستای اقدامات پیشگیرانه از شیوع احتمالی بیماری در مدارس استان، سه شنبه و چهارشنبه کلیه دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر در سطح مدارس استان اردبیل تعطیل اعلام شد.

 

تمامی مدارس استان اردبیل از روز شنبه هفته جاری تا کنون تعطیل بوده است.

 

مدارس «بیجار، یاسوکند و بخش کرانی» تا چهارشنبه تعطیل است

رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان از تعطیلی مدارس خبر داد و اظهار داشت: به‌دلیل تداوم سرمای هوا و به منظور پیشگیری از شیوع بیماری سرماخوردگی و آنفلوآنزا، مدارس شهری همه مقاطع تحصیلی شهرستان بیجار در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه هفته‌جاری تعطیل است.

 

او افزود: همچنین همه مقاطع تحصیلی مدارس روستایی شهرستان بیجار، شهر یاسوکند و بخش کرانی در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه هفته‌جاری تعطیل است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان تصریح کرد: تصمیم به تعطیلی این مدارس به پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش بیجار، مدیر شبکه بهداشت و با موافقت فرماندار این شهرستان صورت گرفت و در صورت تعطیلی مدارس در سایر شهر‌های استان این موضوع از طریق رسانه‌های معتبر به اطلاع عموم مردم کردستان می‌رسد.

 

مدارس چالدران برای پیشگیری از بیماری‌های فصلی تعطیل شد

ابراهیم محمدی اظهار کرد: با توجه به سرمای شدید هوا در شهرستان چالدران و برای جلوگیری از شیوع بیماری‌های فصلی، مدارس این شهرستان تعطیل است.


وی افزود: در این راستا، مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول تحصیلی شهرستان چالدران، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 19 و 20 آذر در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل شد.


این هفته مدارس چند شهرستان جنوب و شمال استان آذربایجان غربی نیز به دلیل سرمای شدید و برای جلوگیری از شیوع آنفلوآنزا تعطیل اعلام شده بود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: