صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۲۲ - ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 11
کد خبر: ۳۰۵۱۱

دولت مجددا توپ انتقادات را به زمین صداوسیما انداخت

وزیر کشور در پاسخ به انتقادات مطروحه پیرامون عدم اقناع افکار عمومی در رابطه با نحوه ی اجرایی شدن افزایش قیمت بنزین گفت: این را از صدا و سیما بپرسید ، وظیفه اطلاع‌رسانی با این سازمان بوده است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ قریب به یک ماه از زمان آغاز سهمیه بندی بنزین و افزایش آن می گذرد، اقدامی ناگهانی که زمینه تلاطم و بحرانی امنیتی را به شکل مقطعی برای کشور فراهم آورد. از زمان افزایش قیمت بنزین تا به اکنون، کارشناسان و صاحب نظران امر به کرات در رابطه با نحوه اجرای این طرح تاخته و آن را متهم نمودند که به بدترین شکل ممکن طرح را اجرا نموده است.

 

اظهارات دور از انتظار رئیس جمهور مبنی بر عدم اطلاع اززمانبندی طرح یاد شده، بر خشم کارشناسان و افکار عمومی افزود. تا جایی که اعضای کابینه پس از آن کوشیدند به انحای مختلف به توجیه اظهارات رئیس جمهور بپردازند.

 

در اظهارنظری جدید در این باره، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور دولت روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به این پرسش که آیا وزارت کشور در زمینه اطلاع‌رسانی درخصوص بنزین و اقناع مردم عملکرد مناسبی داشته اظهار داشت: این را از صدا و سیما بپرسید ، وظیفه اطلاع‌رسانی با این سازمان بوده است.

نظر شما