صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۸:۳۹ - ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 14
کد خبر: ۳۰۷۱۳

علت خودکشی مهرداد نجفی کمک داور فوتبال + عکس

مهرداد نجفی کمک داور زنجانی فوتبال کشورمان که فصل گذشته در بازی‌های زیادی پرچم زده بود چند روز پیش اقدام به دلایل شخصی و خانوادگی خودکشی کرد و وضعیت جسمانی مطلوبی ندارد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ مهرداد نجفی، کمک داور فوتبال کشورمان که اقدام به خودکشی کرده و به کما رفته بود، پس از بستری شدن در بیمارستان چشمان خود را باز کرد، اما هنوز هوشیاری کامل ندارد.

 

مهرداد نجفی کمک داور فوتبال که اصالتا اهل زنجان بود به دلایل شخصی و خانوادگی خودکشی کرد و وضعیت جسمانی مطلوبی ندارد.

 

یکی از کمک داوران لیگ برتری که البته امسال قضاوتی در لیگ نوزدهم به او نرسیده است، به دلایل خانوادگی و شخصی خودکشی کرد و اکنون  در بیمارستان به سر می‌برد.

 

نجفی که در زمان ریاست فریدون اصفهانیان در کمیته داوران در بازی‌های زیادی پرچم زده بود در فصل جدید که هدایت ممبینی ریاست کمیته داوران را به عهده گرفته در هیچ بازی حضور نداشت.

 

علت خودکشی کمک داور زنجانی از زبان برادرش

برادر نجفی درباره دلیل خودکشی این کمک‌داور عنوان کرد: شرایط روحی به همراه قضاوت نکردن در لیگ برتر باعث شد تا مهرداد دست به چنین کاری بزند. او به من گفت لیاقتش پرچم زدن در لیگ برتر است و حتی عملکردش در تست‌های پیش‌فصل عالی بود.

 

بهنام نجفی برادر مهرداد نجفی درباره شرایط جسیم برادرش گفت: او دیشب چشمانش را باز کرد و حالش مساعد است. البته هنوز نمی‌تواند صحبت کند ولی وضعیتش رو به بهبود است و دکترها به روند درمانی‌اش امیدوارند. خدا را شکر او من را شناخت و امیدواریم هر چه زودتر خوب شود و از مردم می‌خواهیم برای او دعا کنند.

 

برادر مهرداد نجفی گفت: او دلش از رئیس کمیته داوران پر بود که چرا به او قضاوت نمی‌دهد. او حتی نامه‌ای در صفحه شخصی خود برای ممبینی نوشت که ما آن را پاک کردیم. این کار درستی نبود که کمیته داوران با برادرم انجام داد و ما از ممبینی نخواهیم گذشت.

 

وی ادامه داد: بدن آماده او و این که تمریناتش را هر روز پیگیری می‌کرد باعث شد تا در مقابل این حادثه کم نیاورد و وضعیتش بهتر شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: