صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۶:۴۹
  • يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۱
  • Sunday 18 September 2022
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۶ - ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 14
کد خبر: ۳۰۷۲۳

ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن کدام استان از امروز آغاز می‌شود؟

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه سهمیه استان زنجان در طرح اقدام ملی مسکن چهار هزار و ۹۲۰ واحد مسکونی است، گفت: ثبت نام این طرح از امروز شنبه در زنجان آغاز می‌شود.

به گزارش راهبرد معاصر؛ مسعود بیات‌منش از آغاز ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان خبر داد و گفت: ثبت نام از طریق ورود به سامانه https://tem.mrud.ir در استان از ساعت ۱۰ صبح امروز( شنبه) ۲۳ آذر ماه آغاز می‌شود.

 

وی سهیمه استان زنجان در طرح اقدام ملی مسکن را چهار هزار و ۹۲۰ واحد مسکونی اعلام کرد و گفت: از این تعداد واحد، سهم شهرستان زنجان چهارهزار واحد معادل ۷۰ درصد و ۹۲۰ واحد هم برای ابهر است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه طرح اقدام ملی مسکن شامل همه اقشار عمومی جامعه که مسکن ندارند، می شود، ابراز کرد: مهمترین شرط ثبت نام در این طرح تاهل و فاقد مسکن بودن است.

 

بیات منش، تصریح کرد: اولویت بندی برای ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن وجود ندارد و متقاضیان می توانند ثبت نام کنند و این طرح در قالب شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر و بافت فرسوده اجرا می شود.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ، ابراز کرد: انبوه سازان مسئولیت ساخت این واحدها در استان زنجان را برعهده خواهند داشت و آورده دولت زمین و تسهیلات خواهد بود.

 

بیات منش گفت: برای اجرای این طرح ۲ مورد زمین با تفاهم نامه با نیروهای مسلح و یکی از تعاونی ها کلنگ زنی شده و قراردادهای این طرح با پیمانکاران در استان زنجان منعقد شده است.

منبع: مهر

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: