صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۳:۱۷
  • دوشنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۱
  • Monday 29 August 2022
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 15
کد خبر: ۳۰۸۵۳

مهدی رحمتی: به خاطر مشکل مالیاتی ممنوع‌الخروج، ممنوع المعامله هستم/ نامه توقیف اموال رحمتی

5 ماه است که در حال مذاکره با مسئولان مربوطه هستم و به خاطر حل شدن این مشکل وکیل بنده بارها و بارها با آقای کامران منزوی صحبت کرده امافقط امروز و فردا و مشکل حل می‌شود شنیده‌ام!

به گزارش راهبرد معاصر؛ سیدمهدی رحمتی در پیامی مملو از خشم و عصبانیت، مدیران استقلال را تهدید به مقابله به مثل کرد.

 

 دروازه بان ملی‌پوش سابق استقلال که در حال حاضر در شهرخودرو روزهای خوبی را پشت سر می گذارد، در بحبوحه مشکلات استقلال از موضوعی پرده برداشت که نشان می دهد که رشته مسائل مالی آبی‌ استقلالی‌ها سر دراز دارد.

 

رحمتی در این پست اینستاگرامی از توقیف اموالش پرده برداشته و به مسوولان استقلال هشدار داده اگر تا امروز بعد از ظهر مشکل او را حل نکنند، همان رفتاری را با آنها انجام خواهد داد که آنها با وی انجام داده‌اند. او همچنان استقلال را به ارسال مدارک غیرواقعی به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دریافت مجوز حرفه‌ای حضور در لیگ قهرمانان آسیا متهم کرده و از بی توجهی مدیران به درخواست های مکرر خود گلایه کرده است.

 

او در این پست می‌نویسد که وکیلش امروز با مدیران استقلال ملاقاتی دارد و فقط تا ظهر امروز صبر می کند و اگر این صبر لبریز شود کار را به AFC و هزینه های ترسناک بعدی خواهد کشاند. در شرایطی که استقلال در حال مدیریت موضوع استراماچونی و امیدوار به بازگرداندن سرمربی ایتالیایی است، موضوع رحمتی غوز بالا غوزی است که باشگاهداری به شیوه های مدیریتی فعلی جواب نمی دهد.

منبع: ورزش3

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: