صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۵۱ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 January 21
کد خبر: ۳۱۱۴

محسن مسلمان از ذوب آهن جدا می‌شود

هافبک ۲۷ ساله تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در آستانه جدایی از این تیم است.

به گزارش گروه راهبرد معاصر؛ محسن مسلمان، هافبک ۲۷ ساله فوتبال ایران که سابقه بازی در تیم‌های فولاد خوزستان، پرسپولیس تهران و ... دارد و ابتدای لیگ هجدهم با عقد قراردادی یک ساله و یک سال مشروط به سبزپوشان اصفهانی پیوست، در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.

او در نیم فصل نخست در بیشتر بازی‌ها برای ذوبی‌ها بازی کرد، اما در طول نیم فصل نخست به مشکلاتی خورد و اکنون ساز جدایی کوک کرده است. قرارداد ابتدای فصل او با ذوب آهن حدود یک میلیارد تومان بود، اما به دنبال فسخ قرارداد و جدایی است و به نظرمی رسد مسئولان این باشگاه با این بازیکن توافق می‌کنند تا به تیم موردنظرش بپیوندد.

طبق شنیده‌ها او دیگر علاقه‌ای به همکاری با ذوب آهن ندارد و احتمال دارد به فولاد خوزستان بپیوندد. ذوب آهن تاکنون محمدرضا خلعتبری را جذب کرده و در صدد جذب یک بازیکن خارجی است. ذوب آهن پس از اینکه اردویی را در اهواز برگزار کرد و چند بازی دوستانه انجام داد، در صدد است تا بازهم دیدار‌های تدارکاتی انجام دهد.

این تیم با هدایت علیرضا منصوریان در نیم فصل نخست لیگ برتر ۱۳ امتیاز کسب کرد و در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد و باید در هفته شانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه غدیر به مصاف استقلال اهواز برود.

از فولاد خوزستان به عنوان مقصد بعدی او یاد می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: