صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲:۰۹ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 January 21
کد خبر: ۳۱۳۴
تعداد نظرات: ۱۴ نظر

واریز آخرین مرحله بسته حمایتی تا پایان امشب

معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی درباره آخرین وضعیت واریز بسته های حمایتی دولت به حساب بیمه شدگان تامین اجتماعی توضیحاتی ارائه کرد.


امشب،مرحله آخر مبلغ بسته حمایتی بیمه شدگان تامین اجتماعی واریز می‌شود
رحیم اردلان معاون سازمان تامین اجتماعی

 

رحیم اردلان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از ۲۸ بانکی که قرار بود مبلغ بسته‌های حمایتی را به حساب بیمه شدگان واریز کنند، ۲۷ بانک اقدام کرده‌اند و مبالغ به حساب چهار میلیون و ۶۵۳ هزار و ۲۵۳ بیمه شده واریز شد.

وی افزود: یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر باقی مانده‌اند که بانک ملی باید واریزی آنها را انجام می داد که طی صحبت های صورت گرفته، امشب این کار را انجام می‌دهند.

معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی درباره سامانه‌ای که قرار بود برای این منظور از امروز (اول دی ماه) آغاز به کار کند نیز گفت: وزارت رفاه در حال کار روی این سامانه است و بزودی آغازبکار می‌کند.

اردلان در پاسخ به پرسش که آیا بسته‌ها مشمول زنان بیمه شده‌ای که همسرشان شغل آزاد دارد می‌شود،اظهارکرد: بله. اگر زن بیمه شده سرپرست خانوار باشد این مبلغ به حساب خودش و اگر سرپرست نباشد به حساب همسر و سرپرست خانوارش واریز می‌شود حتی اگر وی بیمه شده نباشد.

وی درباره دختران کارمند مجرد که تنها فرد بیمه شده خانه خود هستند نیز گفت: بسته به این بیمه شدگان نیز تعلق می گیرد و به حساب سرپرست خانوارشان واریز می‌شود.

معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی درباره بیمه شدگان سازمان‌ها نیز اظهارکرد: تفاوتی نمی‌کند بیمه شده متعلق به کجا باشد. فقط باید دریافتی زیر سه میلیون داشته باشد و از اول فروردین تا آخر مهر ۹۷ سابقه بیمه‌ای داشته باشد.

اردلان درباره زوجهای جوانی که هر دو بیمه شده اند ولی حساب یارانه شان را از خانواده خود جدا نکرده‌اند نیز گفت: این مبلغ به حساب سرپرستشان واریز می‌شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سمیه احمدی
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
بازم به شماها ک حقوق دارید من ه شوهرم مرض کنارخونس بادوتابچه خودم قالی بافی میکنم به کی اعتراض کنم
علی
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
من خودم یک جانباز هستم و کمتر از یک میلیون درآمد دارم ولی هیچ چیز بهم تعلق نگرفته
شاید ما جانبازان فراموش شده هستیم ممنون میشم راهنمایی کنید
آرش
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
من بیمه بر اساس حقوق پایه برام رد میشه اما چیزی واریز نکردن. برای خیلی ها واریز نشده. اینا فقط نزدیک 22 بهمن که میشه سعی دارن مردم رو دوباره گول بزنن اما قافلن از اینکه مردم دیگه آگاه شدن.
لیلا ترکمان
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
سلام خسته نباشید ببخشید ما بیمه نداریم بسته حمایتی هم دریافت نکردیم
علی
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۴
آخه از خدا بی خبرها امروز4بهمن چرا واریز نشده؟چرا هیچکی جوابگو نیست؟؟؟؟مامسخره شماها نیستیم بترسید از خدا
ابوالفضل صدقی
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
سلام ببخشید من یکی از تحت پوششان سازمان تامین اجتماعی هستم که حقوقم یک میلیون ودویست تومان است اما تا به امروز 3بهمن ماه هیچ وجهی مربوط به بسته حمایتی به حسابم واریز نشده تکلیف ما چیست
علي
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
سلام من بيمه سازمان تامين اجتماعي هستم چرا دولت به حساب من واريز نكرده مردم فكر مي كنن همه بيمه شدگان تامين اجتماعي حمايت دولت رو دريافت كردند اينطور نيست
داوود
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
ما که شغل آزاد داریم حقوق ماهیانه هم نداریم بیمه هم نداریم بيکاريم ولی یک شهروند ایرانی هستیم این پول به ما تعلق نمیگیرد برای چی وچرا?
خانم مرادی
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
من شوهرم از بیمه بیکاری داره استفاده میکند وبا دو فرزند .کجا باید شکایت کنم.
فرهادساجدی
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
بنده کارمندم حقوقم یکونیم میلیونه خودمم یارانه بگیرم سرپرسته خانوادم ولی تا به این ساعت مبلغی به عنوان سبد حمایتی دریافت نکردم تعداد خانوارم 3نفره هست
منوچهر بهوند
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
در مورد بسته حمایتی سازمان تامین اجتمایی هنوز بازنشستگان را در بلاتکلیفی قرار داده از سوی دیگر دولت هم می گوید ما پرداخت کردیم صدا و سیما هم دیروز توی اخبار ساعت 14 اعلام کرد اکثر مستمربگیران تامین اجتماعی واریز شدند فقط پاره ای مانده که امروز واریز خواهد شد. ولیکن تا کنون اقدامی صورت نگرفته است.
میرزایی
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
دوم بهمن هست ساعت یکربع به دو نبمه شب اماهنوز چیزی بحساب مت واریز نشده.
احمد
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
من ‌کارگرم بعدکارگری یروز هست یروز نیست واز برج هشت بیمه شدم به من تعلق میگیره یاخیر
صمد
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
کارگر ساختمانیم بیمه هم دارم کالای حمایتی به من نداده اند کجا برم .....