صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۲:۴۹
  • يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Sunday 19 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 January 23
کد خبر: ۳۲۴۸

ثبت نام رایگان شرکت در مراسم اعتکاف حرم اما رضا علیه السلام+لینک

با توجه به نزدیک شدن به مراسم پر فیض اعتکاف تولیت و مسئولین حرم مهر رضوی مطابق هر سال در مسجد گوهرشاد شرایط اعتکاف برای مشتاقان را فراهم آورده اند که با ثبت نام در سایت آستان قدس رضوی می توانید در این مراسم شرکت کنید.

به گزارش راهبرد معاصر ؛ آستان مقدس حرم امام علی بن موسی الرضا از کلیه علاقه مندان جهت شرکت در مراسم اعتکاف ثبت نام به عمل می آورد.

قابل توجه ولایتمداران گرانقدر

با استعانت از خداوند متعال و تحت توجّهات خاصّه

حضرت امام علی بن موسی الرّضا (علیه آلاف التحیه و الثناء)

زمان و نحوه ثبت نام از متقاضیان شرکت در مراسم اعتکاف مسجد جامع گوهرشاد مشهد، 6 مسجد دیگر تحت پوشش آستان قدس رضوی در سال 98-1397 به شرح ذیل اعلام می گردد:

لطفا جهت ثبت نام روی اینجا کلیک کنید
ثبت نام اولیه از تاریخ 1397/11/01 لغایت 1397/11/14 و از طریق همین سایت و یا با ارسال عدد 8 به سامانه پیامک 30000008 انجام خواهد پذیرفت.
امسال نیز همانند سال گذشته علاوه برثبت نام ویژه مسجد جامع گوهرشاد پذیرش در شش مسجد دیگر تحت پوشش آستان قدس رضوی نیز از طریق همین سایت و یا سامانه پیامکی صورت خواهد پذیرفت.
مساجد تحت پوشش آستان قدس رضوی عبارتند از : (مسجد صدیقیها، مسجد الرضا (ع) مصلی ، مسجد ملا هاشم ، مسجد الرضا (ع) خواجه ربیع ، مسجد الرضا (ع) احمد آباد ، مسجد امام خمینی ره )
با توجه به پیش بینی کثرت متقاضیان، پذیرفته شدگان از طریق قرعه کشی مشخص و اسامی آنان در تاریخ 1397/11/18 فقط از طریق همین سایت و ارسال پیام کوتاه اعلام خواهد شد.
متقاضیانی که در سه سال قبل پذیرفته شده و به هر دلیل در مراسم شرکت نکرده اند حق شرکت در مراسم را ندارند
متقاضیان بایستی کلیه شرایط اعلام شده در هنگام ثبت نام را دقیقاً مطالعه و رعایت نمایند در غیر این صورت امکان حضور در مراسم را نخواهند داشت.
چنانچه درخصوص ثبت نام سوالی داشتید می توانید با شماره تلفن های 32003635 و 32003060 تماس حاصل فرمایید.

نظر شما