صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۷:۰۲
  • دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 13 May 2024
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۷ - ۱۴ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 04
کد خبر: ۳۲۵۵۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
اطلاعیه سپاه

زمان دقیق تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی و همراهانش

زمان دقیق تشییع سردار قاسم سلیمانی و همراهانش در اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه مشخص شد.

به گزارش راهبرد معاصر، زمان تشییع سردار قاسم سلیمانی مشخص شد و روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای آیین های تشییع و خاکسپاری پیکر سردار سرافراز سپاه اسلام سپهبد قاسم سلیمانی و همراهانش را اعلام کرد.

 

بنا بر اعلام روابط عمومی کل سپاه آیین های تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی و همراهانش پس از ورود به خاک کشورمان در مشهد مقدس و تهران و تشییع و خاکسپاری در کرمان که با حضور آحاد ملت قدرشناس وشهید پرور ایران اسلامی برگزار خواهد شد، به شرح زیرمی باشد:

 

مراسم تشییع پیکر این فرمانده دلاور جبهه مقاومت و همرزمانش در مشهد مقدس ، صبح روز یکشنبه (15 دی ماه) در جوار بارگاه منور و ملکوتی علی بن موسی الرضا (ع) برگزار می شود.

 

همچنین مراسم تشییع در تهران ،صبح روز دوشنبه(16 دی ماه) برگزار می شود و سپس پیکر مطهر این سرباز امت و ولایت صبح روز سه شنبه(17 دی ماه) در کرمان تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

 

جزئیات آیین های ترحیم سپهبد قاسم سلیمانی متعاقبا اعلام خواهد شد.

نظر شما
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زهره ازکرمان
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
مزدوران‌امریکا وصهیونیست های اسرائیل بدانند فقط زنده ی سردار مخلص ما برای آنها تهدید نبود..... که کشته شود و تمام!!! خیرجنایتکاران تاریخ باید ازپیکرشهید اوامروز. از استخوان های پوسیده ی اودر سالهای دیگر و مزارشریفش هزاران سال دیگربترسید.... که مردم ایران پیرو شهیدان پاکشان هستند و ارواح طیبه ی شهدا مخصوصن سردارشهید‌مان که تمام مشغولیت ذهنی و قلبی او کمک به آزادگی و عزت مردم جهان بود ماراتنها نخواهد گذاشت و هم چون زمان حیاطش برای ما دعا میکند و مارا یاری میکند.‌(سرداری که بجای گرفتن پست ومقام و میز وجمع کردن ثروت و خوردن غذاهای لاکچری و سوارشدن ماشین های لاکچری و ومسافرت و تفریح و خوابیدن بر پر قو )جانش را برکف دستانش گرفته خواب و آسایش رابرای خودحرام کرده بود و بر هرمرکبی سوارمی شد و شب و روز دربیابان ها و مناطق جنگی برزمین خاکی می نشست و میخوابید و سربرسجده میگذاشت.لقمه نانی آنهم اگر میخورد یا نمیخورد.مانند مولایش ابوتراب خاکی و بدون ادعابود .تمام نیتش رضای خدا وخلق بود..... (ودرآخرهم شهادتش مانند ثارالله و یارانش بود پیکرمطهرش مانندشهدای دشت نینوا بر سرزمین عراق افتاد )تاریخ و بشریت هیچ زمانی اورافراموش نخواهدکرد و تلاش میکند استوره هایی مانند او بسازد هرچند(که هر گل یک بویی دارد و این سردارعزیز مردم ایران و مسلمانان جهان بوده و هست).....درآخر باتمام وجود میگویم مرگ بر مزدوران آمریکا و صیهونیست ها بااینکارمردم ایران ازآنها بیزاربودندکه هیچ متنفرترشدند.
پوريا
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
تشییع سردار حاج قاسم سلیمانی در صبح کی است؟
پاسخ ها
فاطمه
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
فردا ۶:۳۰ صبح همه میرن میدان آزادی
علی اکبری باصری
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
سلام، سلام بر شهیدان راه حق سلام بر سرداران وسربازان اسلام که برای دفاع از میهن اسلامی از جان و مال گذاشته اند تا اسلام زنده و پایدار بماند و شهید حاج قاسم سلیمانی که با تمامی دلیری در قبال دشمنان اسلام استوار ماند و هيچ گونه ترس و هراسی نداشت و عاقبت هم به فیض شهادت نائل آمد با شهادت این مجاهد اسلام وقرآن هیچ وقت کشور ما سست و تسلیم نخواهد شد و انشاءالله آمریکا ضربه محکمی از ایران خواهد خورد و از خداوند متعال خواستارم که بنده حقیر هم سعادت شهادت نسیت من هم بگرداند الهی آمین
پاسخ ها
پوريا
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
ساعت دقیق تشییع سردارسلیمانی در تهران؟