صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷:۴۲ - ۱۶ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 06
کد خبر: ۳۲۸۴۱
تعداد نظرات: ۱۴ نظر

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کشور فردا سه شنبه ۱۷ دی ۹۸

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کشور فردا سه شنبه ۱۷ دی ۹۸ به منظور برگزاری مراسم آیین گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اعلام شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ آموزش و پرورش برخی از شهرها آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کشور فردا سه شنبه ۱۷ دی ۹۸ به منظور برگزاری مراسم آیین گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اعلام کردند.

 

مدارس تمامی مقاطع استان یزد فردا تعطیل است

روابط عمومی آموزش و پرورش یزد اعلام کرد: تمام مدارس این استان فردا سه‌شنبه برای شرکت فرهنگیان و دانش‌آموزان در آیین گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان، تعطیل است.

 

بنا بر درخواست همکاران فرهنگی، دانش‌آموزان و اولیای آنها مبنی بر حضور در مراسم تشییع و گرامیداشت شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کرمان، تمامی مدارس در همه مقاطع تحصیلی در استان یزد در نوبت صبح و عصر فردا تعطیل شد.

 

آئین تشییع و خاکسپاری فرمانده شهید سپاه قدس در زادگاهش کرمان برگزار می‌شود.

 

تمامی مقاطع تحصیلی شیراز در روز سه شنبه تعطیل شد

مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهر شیراز در روز سه شنبه ۱۷ دیماه در نوبت صبح و عصر تعطیل شد.

 

حمید رضا شعبانی گفت: بنا بر درخواست همکاران فرهنگی، دانش آموزان و اولیای آنها مبنی بر حضور در مراسم گرامیداشت شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شیراز، تمامی مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهر شیراز در روز سه شنبه ۱۷ دیماه در نوبت صبح و عصر تعطیل شد.

 

مدارس شهر همدان در دو نوبت صبح و بعدازظهر فردا سه‌شنبه تعطیل شد

به مناسبت شهادت سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی و برگزاری اجتماع بزرگ مردم همدان، تمامی مدارس شهر همدان در دو نوبت صبح و بعدازظهر فردا سه شنبه تعطیل شد.

 

به اطلاع می‌رساند بنا به درخواست همکاران فرهنگی، دانش آموزان و اولیا مبنی بر حضور در مراسم گرامیداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در میدان امام خمینی (ره) همدان، تمامی مدارس در همه دوره‌های تحصیلی در شهر همدان روز سه شنبه ۱۷ دی ماه در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل اعلام می‌شوند.

 

تعطیلی ادارات، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی آبادان در شیفت صبح فردا

فرماندار ویژه شهرستان آبادان گفت: بنا به درخواست مردم و به منظور حضور پرشور در آئین وداع با پیکر شهید ابومهدی مهندس ادارات، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی آبادان در شیفت صبح تعطیل است.

 

سید زین العابدین موسوی با اشاره به تغییر محل وداع مردم آبادان با پیکر پاک شهید ابومهدی مهندس، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده محل وداع و استقرار مردم شریف آبادان در محل زیارتگاه سیدعباس واقع در ایستگاه ١٢ تعیین و در ادامه آئین تشییع شهید از این محل به طرف فلکه فرودگاه انجام می‌شود.

 

به گفته وی در ادامه مسیر، پیکر شهید تا مقابل دانشگاه علوم و فنون خرمشهر تشییع می‌شود.

 

فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر نیز از انتقال پیکر شهید ابومهدی مهندس به میدان مقاومت این شهر برای وداع مردم خرمشهر با این شهید بزرگوار و سپس تشییع و انتقال آن به شلمچه خبر داد.

 

مدارس و ادارات خرمشهر برای فردا تعطیل شد

فرمانداری خرمشهر، ادارات و مدارس این شهرستان را به منظور شرکت مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید ابومهدی مهندس برای روز سه شنبه تعطیل اعلام کرد.

 

فرمانداری خرمشهر با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بنا به درخواست عموم مردم انقلابی، روحانیت، شیوخ و سران طوایف و عشایر غیور و دیگر اقشار ولایتمدار شهرستان خرمشهر، به جهت برگزاری پرشور آئین تشییع و بدرقه مجاهد شهید ابومهدی المهندس، فردا سه شنبه ۱۶ دی ۹۸، مدارس، دانشگاه‌ها و بانک‌ها و کلیه دستگاه‌های اجرایی شهرستان خرمشهر (به جز دستگاه‌های خدمات رسان و اورژانس) تعطیل اعلام می‌شود.

 

در این اطلاعیه آمده است: لذا از اقشار مختلف و مردم شهیدپرور شهرستان خرمشهر دعوت به عمل می‌آید تا در آئین تشییع و بدرقه مجاهد شهید ابومهدی المهندس (همرزم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی) حضور بهم رسانند.


آئین تشییع و بدرقه شهید ابومهدی المهندس ساعت هشت صبح از میدان فرودگاه به سمت میدان مقاومت برگزار می‌شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
فردا مدرسه های تهران دایر است
ناشناس
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
عالی
عباس کریمی
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
ایا فردا مدارس تهران تعطیل است یا نه
ناشناس
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
مدارس تهران سه شنبت تعطیله؟
ناشناس
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
مدارس تهران سه شنبت تعطیله؟
ناشناس
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
خدایا کمک کن
سکینه
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
تو رو خدا تعطیل کنید آنقدر درس داریم
ناشناس
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
سلام به خاطر سردار قاسم سلیمانی تعطیل کنید. خواهش می کنم
ناشناس
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
خوش به حال شما که برای همچین مسئله مهمی تعطیل هستین کاش این تعطیلی برا همه شهرها بود چون حاج قاسم برای همه مسلمانان زحمت کشیده امتحانات لغو شده اما فرهنگیان باید برن تو مدارس خالی بشینن بخدا دلمون تو این چند روز بدجوری گرفته! کاش لااقل دانش آموزان بودن که جلسات عزا رو تو مدرسه می گذاشتیم
یوسف گوهریان
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
مدارس را لطفا تعطیل نمایید مشهد
آتریسا
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
لطفا اصفهان هم تعطیل کنید
کسری کوچک
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
مرسی تعطیل کنید‌ ‌‌
ناشناس
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
کاشکی البرز تعطیل بود می رفتیم راه پیمایی
روح اله افروغ اصفهان
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
پس اصفهان چرا تعطیل نمیکنن ماهم میخوایم بریم کرمان تشیع جنازه وحاکسپاری سردار