صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۶:۵۷
  • پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
  • Thursday 04 August 2022
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۱۷ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 07
کد خبر: ۳۲۹۱۵

قانون «انتقام سخت» در حال ابلاغ برای اجرا است

عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به بررسی، تصویب و تأیید طرح امروز مجلس در راستای انتقام سخت از تروریسم آمریکایی اعلام کرد هم‌اکنون این قانون توسط رئیس مجلس شورای اسلامی به رئیس‌جمهور ابلاغ خواهد شد.

به گزارش راهبرد معاصر، احمد امیرآبادی عضو هیأت رئیسه مجلس در حاشیه جلسه امروز (سه شنبه 17 دی98) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران و پس از تصویب طرح انتقام سخت، گفت: نشست شورای نگهبان با حضور 4 تن از فقها و سه تن از حقوقدانان این شورا در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس تشکیل شد و سه فوریت طرح انتقام سخت که به اتفاق آرا تصویب شده بود به تائید اعضای شورای نگهبان رسید.

 

وی افزود:‌ اذن مقام معظم رهبری درباره تخصیص 200 میلیون یورو برای حمایت از نیروی قدس در دو ماه پایانی سال 98 به صورت کتبی اخذ شد و هم اکنون این قانون توسط رئیس مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهور ابلاغ خواهد شد.

 

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: بر اساس آئین‌نامه داخلی مجلس پس از تصویب سه فوریتی و تائید شورای نگهبان قانون باید بلافاصله توسط رئیس‌جمهور ابلاغ شود.

 

امیرآبادی افزود: پیش از این گروه سنتکام تروریست شناخته می‌شدن از این پس اعضای پنتاگون هم به عنوان نیروهای تروریستی شناخته می‌شوند.

 

وی گفت: 200 میلیون یورو هم در قالب کمک به نیروی قدس و جهت برداشت از صندوق توسعه ملی در دو ماه پایانی تخصیص پیدا می‌کند و از این اعتبار در جهت مبارزه با جنایات آمریکا استفاده خواهد شد ضمن اینکه وزارت اطلاعات هم می‌بایست جهت شناسایی عاملان و آمران این اقدام تروریستی اقداماتی را باید انجام دهند.

منبع: فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: