صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۱۸ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 08
کد خبر: ۳۳۰۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

جان باختن فرزندان یک مسئول در حادثه هواپیمای اوکراین

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، جان باختن دو تن از فرزندان دکتر اسدی لاری - مدیرکل همکاری‌های بین‌الملل وزارت بهداشت در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی را تسلیت گفت.

به گزارش راهبرد معاصر، کیانوش جهانپور در پیامی خطاب به دکتر اسدی لاری آورده است: «زبان قاصر و قلم عاجز از آن است که در اندوه مصیبت جانگداز درگذشت ناگهانی دو فرزند دلبند و دانش پژوهتان، کلامی به تسلیت بنگارد؛ در میان همه این واژگان تنها به قول نبی گرامی اسلام تاسی می‌جویم: «فَقَدْ بَلَغَنی جَزَعُکَ علی وَلَدک الّذی قضی اللّه علیه و انّما کان ابنُکَ من مواهِبِ اللّهِ الهَنیئةِ و عَواریهِ المُستَودَعَةِ عندک. فَمَتَّعَکَ اللّهُ بِهِ إلی أَجَلٍ وَقَبضه لِوَقْتٍ معلومٍ فَإِنّا للّه و انا إلیه راجعون»؛ «پس به من خبر بی‌تابی تو بر فرزندت که خداوند به موت او حکم کرده رسیده است. همانا فرزند تو از هدیه‌های گوارای خدا و از عاریه‌های به ودیعه گذاشته او نزد تو بود. خداوند تا مدتی تو را از آن بهره‏‌مند ساخت و در وقتی که مشخص شده بود، او را گرفت. پس ما از خداییم و به سوی خدا بازمی‌گردیم.»

 

با کمال تالم، مصیبت وارده را به شما، همسر فاضله محترمه و جمیع خاندان معزی صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه ایزد منان برای آن دو عزیز فرهیخته، از درگاه حضرت حق، رحمت بیکران و غفران واسعه خواهانم.

إِنَّ اللّهَ مَعَ الصَّابِرِینَ»

منبع: خبرانلاین

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدرضا کیانفر
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
محسن اسدی‌لاری پدر محمد23 ساله و زینب21 ساله کشته شدگان هواپیمای مسافری گفت: امیدوارم آمران و عامدان این حادثه مشخص شوند و جزای کارهای خود را ببینند.

آقای اسدی،
آمر و عامد جمهوری اسلامی می‌باشد که مانند همه نظام‌های مستبد بدون جنایت پایدار نمی‌ماند.

سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،