صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۱۹ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 09
کد خبر: ۳۳۱۱۷
پیروانی رفت، پول کالدرون واریز شد

اتفاقات شبانه پرسپولیس

وضعیت نیمکت پرسپولیس همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. سه‌شنبه در حالی نخستین جلسه تمرینی سرخپوشان پس از چند روز تعطیلی با حضور محمدحسن انصاری فرد و افشین پیروانی برگزار شد که به نظر می‌رسید حضور پیروانی در این تیم ادامه‌دار خواهد بود.

به گزارش راهبرد معاصر؛  در این میان خبری منتشر شد مبنی بر اینکه خواکین، دستیار اول گابریل کالدرون و اینیگو مربی بدنساز پرسپولیس که به تهران بازگشته بودند، با جمع کردن وسایل خود، ایران را به مقصد اسپانیا ترک کردند. در ادامه هم گفته شد که وکیل کالدرون در جلسه با مدیرعامل پرسپولیس، بر سر مسأله جدایی این مربی آرژانتینی به توافق رسیده است.

 

جالب اینکه سلیمانی، وکیل علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس هم با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش از کالدرون به خاطر زحماتی که کشیده بود، تشکر و با او خداحافظی کرد تا به نوعی خبر جدایی کالدرون تأیید شود. در شرایطی که به نظر می‌رسید کالدرون در آستانه جدایی قرار دارد، باشگاه پرسپولیس در نیمه شب از طریق حسین قدوسی، مدیر روابط عمومی خود اعلام کرد: «قسط اول کالدرون سه‌شنبه پرداخت شد‌.

 

کالدرون موافقت خود با دادن زمانی کوتاه برای پرداخت قسط دوم را به مدیریت و هیأت مدیره اعلام کرده است. همچنین اعلام می‌شود که منابع مالی ریالی پرداخت قسط دوم آماده شده و‌ باشگاه ظرف چند روز آینده این آمادگی را دارد که این‌ مبلغ را نیز به حساب ارزی ایشان در قطر واریز کند. بنابراین منتظر حضور او در تمرینات هستیم.» همزمان با این اتفاقات، افشین پیروانی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که به خاطر مصالح و آرامش تیم حاضر است از مدیریت تیم فوتبال پرسپولیس کنار برود. البته پیروانی در همین پست، از کالدرون خواست که دلیل مخالفتش با ادامه فعالیت او را اعلام کند.

 

پیروانی دیروز هم در محل تمرین سرخپوشان حاضر نشد تا این طور وانمود شود که علاوه بر مسائل مالی، به این درخواست و شرط کالدرون هم عمل شده است. دیروز همچنین اعلام شد رسید واریز 125 هزار دلار پول از صرافی قطر به باشگاه پرسپولیس داده شده و حالا با این شرایط باید دید کالدرون به ایران بازمی‌گردد یا اتفاق‌های دیگری در راه است. البته خبرهایی هم منتشر شد با این مضمون که در صورت نیامدن مرد آرژانتینی و قطع همکاری، افرادی چون علی دایی، علی کریمی، یحیی گل‌محمدی، مهدی تارتار و مهدی مهدوی‌کیا گزینه‌های سرمربیگری پرسپولیس هستند.

 

منبع: ایران آنلاین

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: