صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲:۱۱ - ۲۳ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 13
کد خبر: ۳۳۴۶۱
تعداد نظرات: ۱۹ نظر

جزییات رفتن گلاره جباری مجری صدا و سیما + عکس و بیوگرافی

گلاره جباری مجری صدا و سیما در پست اینستاگرامی خود از تلویزیون خداحافظی کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛  گلاره جباری مجری صدا و سیما که بیشتر فعالیت وی در شبکه دو سیما بود با انتشار پست اینستاگرامی از تلویزیون خداحافظی کرد.

 

کناره گیری گلاره جباری از صدا و سیما

گلاره جباری مجری شبکه دو بعد از ۱۳ سال فعالیت در صدا وسیما و اشاره به دروغگویی در این رسانه از حضور در این رسانه کناره گیری کرد…ببخشید که ۱۳ سال در تلویزیون ایران به شما دروغ گفتم!!

 

 

گلاره جباری کیست؟

گلاره جباری در 1 آذر ماه 1367 در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. این خانم مجری در رشته خبرنگاری تحصیل کرده و مدرک خود را از دانشگاه خبر اخذ نموده است.

 

وی زمانی که 16 سال سن داشت تجربه مجریگری را کسب نمود و بعد از اینکه تجارب زیادی را در تلویزیون به دست اورد به کار تهیه کنندگی برنامه های تلویزیونی روی آورد و برنامه های زیادی را تا کنون تولید و تهیه کرده است.

 

 

اوج فعالیت های این مجری صدا و سیما

سال 1388 موفق شد برنامه صبح بخیر ایران را اجرا کند برنامه ای قدیمی که سالها توسط اقای واحدی اجرا میشد و خانم گلاره جباری موفق شد که اجرای این برنامه قدیمی را به عهده بگیرد.

 

 

از مهمترین برنامه هایی که اجرا کرده میتوان به روز از نو خونه زندگی شیکه دو سیما، شما بفرمایید شبکه ۲ و عینک شبکه جهانی جام جم، خانه ی مهر شبکه جهانی جام جم ، ترنم جام در شبکه جهانی جام جم اشاره کرد.

 

دیگر شغل های گلاره جباری

وی درباره دیگر فعالیت هایش میگوید که در کنار اجرا فعالیت هایی در مجله تخصصی حوزه ارتباطات کار روابط عمومی را انجام می‌دهم و در کنار آن به فعالیت‌های اجتماعی مانند انجمن حامی می‌پردازم.

 

 

این مجری تلویزیون گفت: برنامه‌های صبحگاهی به خاطر تایمی که دارند باید به قدری شاد باشند تا بیننده‌ای که صبح زود تصمیم بر روشن کردن تلویزیون می‌گیرد، جذب برنامه شود نه اینکه مدام شاهد حضور کارشناسان در برنامه باشد.

 

«شما بفرمایید» تنها برنامه صبحگاهی است که تاکنون هیچ کارشناسی نداشته است و حتی پلاتوهای مجری هم به گونه‌ای طراحی شده‌اند که حوصله مخاطب سر نرود؛ ضمن اینکه این برنامه بیشتر به تجدید خاطرات گذشته می‌پردازد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
V gh
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
خیلی از اینا با امکانات صدا سیمای این مملکت خودشون رو مطرح کردن، بعد همه چیز رو انکار کردن! چرا ۱۳ سال دروغ گفت؟؟؟ حالا برای خوشامد دشمنان کشور و مردمش، دروغ میگه . اینا برای گرفتن اقامت اروپا و امریکا تن به هر کاری میدن مثل مسیح علینژاد
مهین
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
نخیر سه چهار میلیون برن تا هشتاد میلیون راحت زندگی کنن ، مملکت مال دین داراست نه بی دین ها چون مملکت امام زمانه عج ،هرکی تحمل نداره هرررریییی ، این بی شرف هم راست میگه که دروغ گفته چون ۱۳ سال جلوی دوربین به دروغ حجاب داشته دیگه نتونسته مخفی کنه بعدم دیده بازار مزدوری گرمه پیش خودش گفته پس من چیم کمتره از دیگران که مزدی نگیرم ،خداروشکر هی کم بشه آشغالایی مثل این کثافت مزدور
یاس
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
آخه کی اینو میشناسه... اینا دارن اینکارا رو میکنن که پذیرش بگیرن برن خارج
زهرا
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
این خانم و بقیه ی مجریهایی که استعفا دادن ؛ فقط و فقط برای دیده شدن و جلب توجه دارن اینکارهارو میکنن ....تا حالا کجا بودید .... فکر کردید تا تنور داغه ماهم خودی نشون بدیم که محبوب بشیم .... کور خوندید ... برای همیشه از چشم مردم افتادید ......
ناشناس
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
☹☹شماها دقیقا فازتون چیه حالا یکی کمتر یا بیشترتون به حال ما چه فرقی میکنه آخه
ناشناس
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
اصلا اگه صدا وسیمای ملی تعطیل بشه گمون کنم به نفع مردم و مملکت باشه
ناشناس
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
یاد شاعر شعر جیبوتی کجایی گرامی باد!
ناشناس
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
ب درک گورت رو برای همیشه گم کن
ناشناس
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
بی خود کردی دروغ گفتی وطن فروش
ناشناس
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
اینا وطن همشون
ناشناس
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
تمی



نمیشناسمش
ناشناس
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
تو غلط کردی دروغ گفتی. لابد بی بی سی راستشو میگه ها؟؟ چیه دعوتنامه بی بی سی داری؟؟
جم
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
این جماعت دو دسته اند:گروهی مثل پرستویی, خداداد, کیمیاییو...اول مشهور و پولدار میشن بعد میفهمن صداسیما بده, دسته دوم هم مثل اینا هرچی زور میزنن هیچچچچی نمیشن اونوقت میفهمن صداسیما بده و این رو جار میزنن بلکه اونوریا بشنون و بیان یه چیزی بندازن جلوشون...و البته هردودسته بسسسسیار شرییییفففففف
ناشناس
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
خیلی بی شر فین-آخه بی انصافِ نمک خورِ نمکدون شکن چرا تو و امسالت اینقدر شهوت بازین چرا این همه خدمت و امنیت و دور از جنگ و دور از تجمعاتِ زنانی که از کشورشان فقط آسایش به دون آزار جنسی رو طلب می کنند - رو نمی بینینن شما دارین جایی زندگی می کنین که برای خیلی از غربی رویاس
بفهمین -دیر یا زود همه ما خواهیم مرد و باید در دادگاه عدل الهی پاسخ گوی این همه کارتون رو بدین
# بیسواد
عماد
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
بیخود کردی 13 سال دروغ گفتی. الان یادت افتاده 13 سال دروغ گفتی؟ چرا پارسال این حرفو نزدی. ما رو رنگ نکن. از کجا شیتیل گرفتی نقش بیای.
رزان
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
این از تو کدوم گور در اومد؟؟ جدا این راه خوبی برای جلب توجه توسط خنگها و بی استعدادهاست....آفرین, تو, صبا راد, زهرا خاتمی راد, احسان کرمی و...چندتا کار مفید کردین اول اینکه بعد از چندسال زور زدن و هیچی نشدن موفق شدین چندجا اسمتون رو بیارن ثانیا راه رو برای چند جوون بااستعداد که مثل شما پارتی نداشتن باز کردین
ناشناس
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
روغن ریخته نظر امام زاده خداروشکر زودتر برین بزارین بقیه هم ی نون بیاد تو سفرشون
ازاده
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
همشون برن گم بشن
شاید صدا و سیمای ما از وجود ادم های منافق پاک بشه هر چه زودتر هم همفکرانشون استعفا بدن بهتره
پاسخ ها
ناشناس
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
75 میلیون ایرانی برن که شما 10 میلیون بمونین؟