صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۲۶ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 16
کد خبر: ۳۳۶۶۵

تکذیب شهادت سردار علي فضلي

خبر شهادت سردار علی فضلی که در فضای مجازی و حتی پایگاه های خبری معتبر هم منتشر شده است تکذیب شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ خبر شهادت سردار علی فضلی  که در فضای مجازی منتشر شده است تکذیب شد. سردار علی فضلی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع)  جراحات و صدماتی زیادی راد در دوران دفاع مقدس متحمل شده اند و همین امر باعث شده است که طی مدت گذشته شایعات زیادی مبنی بر شهادت ایشان در فضای مجازی و پایگاه های خبری منتشر شود. روز گذشته هادی کهندل مدیر ارتباطات سازمان بسیج مستضعفین شهادت سردار فضلی را تکذیب کرد.

 

هادی کهندل مدیر ارتباطات سازمان بسیج مستضعفین با تکذیب شایعه شهادت سردار حاج علی فضلی گفت: بیش از یک ماه است که هفته‌ای یک بار خبر شهادت سردار فضلی منتشر می‌شود و تماس‌های زیادی از سمت رسانه‌ها در خصوص تایید خبر انجام می‌شود. اما عصر امروز و پس از تماس با خانواده سردار فضلی مشخص شد که هم اکنون حال جسمی سردار خوب است.

 

او ادامه داد: باید دید چه کسانی و با چه هدفی به دنبال شهادت این سردار عزیز هستند.

 

گفتنی است، عصر روز گذشته 25 دی 98 هم برخی از کانال های تلگرامی و حتی پایگاه های خبری معتبر هم خبر از شهادت این سردار رشید اسلام دادند که بدینوسیله تکذیب می شود.

 

گفتنی است که سردار علی فضلی در دوران دفاع مقدس متحمل شده است باعث شد که ۲۱ سال پس از پایان جنگ سرانجام عمل پیوند مغز استخوان بر روی این شهید زنده دفاع مقدس انجام شود.

 

 

نظر شما