صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 January 22
کد خبر: ۳۴۱۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

جزییات ترور فرمانده بسیج دارخوین شادگان + عکس

عبدالحسین مجدمی فرمانده حوزه بسیج دارخوین از توابع شهرستان شادگان بامداد امروز چهارشنبه ۲ بهمن ۹۸ توسط افراد نقاب دار ترور شد. در ادامه فرماندار شادگان جزییات ترور فرمانده بسیج دارخوین شادگان را اعلام کرد.

به گزارش راهبرد معاصر، عبدالحسین مجدمی فرمانده حوزه بسیج شهر دارخوین از توابع شهرستان شادگان در جنوب استان خوزستان بامداد امروز چهارشنبه  طی حمله مسلحانه به منزلش که توسط افراد ناشناس صورت گرفته، ترور شد. 

 

 

آغاز تحقیقات درباره ترور فرمانده بسیج دارخوین شادگان 

فرماندار شادگان جزئیات بیشتری از جان باختن فرمانده حوزه بسیج شهر دارخوین شادگان را اعلام کرد و گفت: تحقیقات در این زمینه آغاز شده است.

 

 سعید حاجیان ضمن تأیید جان باختن عبدالحسین مجدمی فرمانده حوزه بسیج بخش دارخوین شادگان حوالی ساعت دو بامداد امروز اظهار کرد: این فرمانده که به منزل بازگشته بود، مقابل در خانه‌اش توسط افراد ناشناس که برای وی، کمین کرده بودند به ضرب گلوله‌های سلاح کلاشینکوف جان باخت.

 

وی افزود: در همان ساعات اولیه تحقیقات برای دستگیری افراد مسلح آغاز شده و به زودی در این باره اطلاع رسانی خواهد شد.

 

برگزاری مراسم فاتحه خوانی در مسجد امام علی (ع) در نزدیکی پل ارتش است.

 

همچنین فردا مراسم تشییع شهید مجدمی برگزار می‌شود اما مکان مراسم تشییع پس از برگزاری جلسه شورای تأمین اعلام خواهد شد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
من اهل استان خوزستان هستم از ایام گذشته بزرگان ما در نصایحشون ب ما گفته اند بیش از 90 در صد فساد و جنایتی ک در جنوب استان خوزستان واقع می‌شود توسط وهابی ها صورت می‌گیرد اما متاسفانه دولت نسبت ب این مهم بی‌تفاوت است وهابی ها معیشت خود را از عربستان و امارات دریافت می کنند و حتی در بازی‌های فوتبال وهابی ها با خیال راحت و بدون هیچ نگرانی پرچم عربستان یا امارات و بحرین را باا می برند و حتی در شهر می گردانند ودر دوره جنگ هم ب عراق موقعیت های مهم را گرا می دادن