صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۹:۳۴ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 January 24
کد خبر: ۳۴۳۴۰
تعداد نظرات: ۹ نظر

کنفرانس خبری کیمیا علیزاده بدون حجاب + عکس و فیلم

کیمیا علیزاده دختر تکواندوکار ایرانی و دارنده مدال المپیک پس از مهاجرت به آلمان در یک کنفرانس خبری بدون حجاب شرکت کرد و از دلایل مهاجرتش توضیح داد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ کنفرانس خبری کیمیا علیزاده درباره دلایل مهاجرت به آلمان با شرایط ظاهری جدید و بدون حجاب برگزار شد و این تکواندوکار المپیکی ایران اعلام کرد برای آرامش این تصمیم سخت را گرفته است.

 

کیمیا علیزاده بدون حجاب ، مهمان کنفرانس مطبوعاتی مسابقات انتخابی تیم ملی آلمان برای ‎توکیو ۲۰۲۰ در کنار همسرش حامد معدنچی را در تصاویر زیر مشاهده کنید. 

 

مهاجرت کیمیا علیزاده تنها بانوی مدال‌آور ایران در تاریخ المپیک باعث بهت و حیرت تمامی علاقه‌مندان به ورزش شد. قهرمان تکواندوی ایران که مدال برنز المپیک، نشان‌های نقره و برنز رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان و مدال طلای نوجوانان جهان در کارنامه او دیده می‌شود تصمیم به ترک زادگاهش گرفت. در حالی که تعجب و بهت از مهاجرت کیمیا علیزاده تمام نشده بود که با حضور بدون حجاب در کنفرانس مطبوعاتی افتتاحیه مسابقات قهرمانی آلمان و انتخابی تیم ملی برای  توکیو۲۰۲۰ جنجالی شد.

 

کنفرانس مطبوعاتی افتتاحیه مسابقات قهرمانی آلمان و انتخابی تیم ملی برای  توکیو۲۰۲۰ که کیمیا علیزاده میهمانش بود. و در توضیحاتش برای علت مهاجرتش به نکته آرامش در زندگی اشاره کرد.

 
 
 
 

عکسی از ظاهر جدید کیمیا علیزاده در کنفرانسی به همراه حامد معدنچی ، کیمیا علیزاده بدون حجاب ، مهمان کنفرانس مطبوعاتی مسابقات انتخابی تیم ملی آلمان برای ‎توکیو ۲۰۲۰ کیمیا ۱۹ تیر ۱۳۷۷ در کرج از خانواده‌ای آذربایجانی زاده شد. مادرش اهل استان اردبیل و پدرش نیز اهل شهر زنوز شهرستان مرند است. کیمیا فرزند بزرگ خانواده است و یک برادر کوچکتر از خود دارد. کیمیا علیزاده در ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ با حامد معدنچی، والیبالیست پیشین، ازدواج کرد.


در ۱۸ دی ۱۳۹۸ برخی خبرگزاری‌ها از عدم بازگشت وی از سفر به کشور هلند خبر داده و گفتند که وی در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۰ توکیو، با پرچم کشور هلند بر روی شیاپ چانگ خواهد رفت. پس از چند روز، کیمیا علیزاده با انتشار یک پست در حساب کاربری خود در اینستاگرام در مورد وضعیت خود در ایران و مهاجرت‌اش به خارج توضیح داد. هادی ساعی با انتقاد از مهاجرت کیمیا علیزاده، به خبرگزاری فارس گفته بود:

 

«نمی‌دانم چرا یک مرتبه یادشان می‌آید مهاجرت کنند و لذت آنجا بیشتر از عزت ایران برایشان اهمیت دارد. به نظر من پناهندگی یک ذلت بزرگ برای هر شخص و آدمی است.» کیمیا علیزاده در المپیک توکیو با تیم ملی آلمان به میدان مبارزه خواهد رفت. این مسابقات سی و دومین دوره بازی‌های المپیک می‌باشد که از ۲۴ ژوییه تا ۹ اوت ۲۰۲۰ در توکیو ادامه خواهد داشت.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
ادم‌میمونه‌ واقعا چی بگه ‌تا‌‌لایق‌یه‌وطن‌فروش‌باشه‌ متاسفم
ناشناس
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
البته بی اعتقادی دینی در عده ای ریشه دارد. در ایشان ظهور کرد.
علی
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
خانم علیزاده هیچ کشوری ایران نمیشه ایران وطن عزیزمونه کشورهای عربی واروپاپی روی مافشارمی اورن پس خودمون دست به دست هم بدهیم پرچم کشورمون ببرم بالاتارهبرعزیزمون خوشحال شودکشورهای اروپاپی دوست مانیست شمابایدباپرچم ایران روی رینگ بروی خواهرم
حجت
۰۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
خاک برسرت برالذت عزتت روفروختی
ناشناس
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
برات متاسفم تمام پلهای پشت سرت را خراب کزدی
دیگه آرزوی کشورت را به گووور میبری
ناشناس
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
به درک که رفته ازبس بی لیاقت بوده
آخه آدم باید غیرت و وجدان و شرف داشته باشه که پای کشورش بایسته
اینا بزن پی کیف وحالشون تا عقده های دلشون ازبین بره
می خوام هفتاد سال سیاه برای کشور افتخار کسب نکند
ناشناس
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
به درک که رفته ازبس بی لیاقت بوده
آخه آدم باید غیرت و وجدان و شرف داشته باشه که پای کشورش بایسته
اینا بزن پی کیف وحالشون تا عقده های دلشون ازبین بره
می خوام هفتاد سال سیاه برای کشور افتخار کسب نکند
ناشناس
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
اون شوهر بی غیرتوببینید..
خاک بر سرغیرتت کنم.
تو آبرو و غیرت رو قی کردی بی شرافت.
ناشناس
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
اون شوهر بی غیرتوببینید..
خاک بر سرغیرتت کنم.
تو آبرو و غیرت رو قی کردی بی شرافت.