صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۴:۱۶
  • يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Sunday 12 May 2024
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۰ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 January 26
کد خبر: ۳۴۵۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

نحوه پیگیری واریز عوارض خروج از کشور

امکان پرداخت هزینه و نحوه پیگیری واریز عوارض خروج از کشور در سامانه پرداخت الکترونیک سداد ایجاد شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ تا چند سال پیش برای پرداخت هزینه عوارض خروج از کشور در فرودگاه مجبور بودید زمان زیادی را در صف منتظر بمانید. اما اکنون راه های دیگری هم برای پرداخت عوارض خروج از کشور وجود دارد و حتی  نحوه پیگیری واریز عوارض خروج از کشور از طریق سایت اعلام شد.

 

 

برای پیگیری واریز عوارض خروج از کشور باید به آدرس اینترنتی https://sadadpsp.ir/Tollpayment/Inquiry مراجعه کنید و جهت پیگیری پرداخت، وارد کردن کدملی به همراه یکی از اقلام شماره کارت یا شماره مرجع پرداخت الزامیست.

 

 

پرداخت اینترنتی عوارض خروج از کشور

در سال ۹۵ بانک ملی ایران خبر راه اندازی سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض خروج از کشور را منتشر کرد. با این وجود امکان پرداخت آنلاین این هزینه از هر جایی و در هر زمانی از طریق این سامانه امکان پذیر است.

 

مسافران سفرهای خارجی می توانند با استفاده از کارت های عضو شتاب و مراجعه به بخش خدمات الکترونیکی و انتخاب گزینه پرداخت الکترونیکی عوارض خروج از کشور نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

 

راه اندازی این سامانه باعث شده که صرفه جوبی مالی و زمانی زیادی در این بخش صورت بگیرد و مسافران بتوانند به راحتی نسبت به انجام امور خروج از کشور خود اقدام کنند.

 

نحوه پرداخت عوارض خروج از کشور در فرودگاه

همچنین در حال حاضر فرودگاه های کشور و در راس آن فرودگاه امام خمینی مجهز به دستگاه های Cashless ATM هستند که می توانید از طریق آن ها به صورت آنلاین اقدام به پرداخت هزینه عوارض خروج از کشور کنید.

 

همچنین امکان پرداخت آنلاین این هزینه نیز در اختیار مسافران قرار گرفته است. استفاده از این دستگاه برای پرداخت عوارض خروج از کشور برای رفاه حال و تسریع امور پرداخت عوارض خروج در نظر گرفته شده است. طبق پیشبینی های صورت گرفته در طول چند سال آینده تمام فرودگاه های بین المللی ایران به این دستگاه ها مجهز خواهند شد.

نظر شما
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
،saeed
۰۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
پرداخت گردم ولی در باجه خروج میامده