صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۳:۲۲
  • دوشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
  • Monday 12 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۷ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 January 28
کد خبر: ۳۴۶۸۰

آیا ادامه «زیر همکف» ساخته می‌شود؟

تهیه کننده «زیر همکف» گفت: صحبت‌هایی مبنی بر تولید ادامه این سریال در فصل دوم وجود دارد، اما تا زمانی که این درخواست از طرف سازمان صداوسیما رسمی نباشد نمی‌توانیم در مورد آن تصمیم بگیریم.

به گزارش راهبرد معاصر؛ «رضا جودی» تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «زیر همکف» درباره رضایت خود از زمان پخش این سریال گفت: به هر ترتیب زمان پخش این سریال هم بین اتفاق‌های بدی که اخیرا برای کشورمان رخ داد، تغییر کرد و ما نیز به تصمیم‌گیری‌های تلویزیون احترام گذاشتیم.

 

وی درباره ادامه تولید این سریال در قالب فصل‌های بعدی نیز بیان داشت: حرف‌هایی مبنی بر تولید ادامه این سریال در فصل دوم وجود دارد، اما تا زمانی که این درخواست از طرف سازمان صداوسیما رسمی نباشد نمی‌توانیم در مورد آن تصمیم بگیریم.

 

این تهیه کننده همچنین ادامه داد: هنوز هیچ متن و طرحی در دستمان برای ادامه «زیر همکف» نداریم.

 

وی همچنین با اشاره به اینکه هنوز کار جدیدی را آغاز نکرده است، اظهار داشت: بعد از تولید زیر همکف هنوز کار جدیدی کار آغاز نکردیم.

به گزارش فارس، پخش مجموعه تلویزیونی «زیر همکف» به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی رضا جودی  هفته گذشته از شبکه یک سیما به پایان رسید.

هومن شاهی، خاطره حاتمی، بهادر مالکی، عزت‌الله مهرآوران، محمود جعفری، نادر داهیم، پریسا مقتدی، یزدان فتوحی، ویدا جوان، پریسا گل دوست، نگین معتضدی، سامان دارابی از بازیگرانی هستند که در سریال بازی می‌کنند.

 

در یک خطی قصه «زیر همکف» آمده: «زندگی قانون‌های زیادی داره. ولی به نظر من مهم‌ترینش اینه که راحت، نهبگی و هیچ‌وقت از نه گفتن نترسین. موافقین؟ نه؟». این سریال کمدی اجتماعی است و معضلات روز جوان‌ها و دغدغه‌هایشان را از زبان دیگری به تصویر می‌کشد. 

 

مجموعه تلویزیونی «زیر همکف» در ۲۳ قسمت و به نویسندگی مهدی حمزه و احسان لطفیان بروی آنتن رفت.

 

بهمن گودرزی تا به حال «سفر در خانه» و «ششمین نفر» را برای تلویزیون کارگردانی است و همچنین «فوق لیسانسه‌ها» آخرین سریالی است که جودی به عنوان تهیه کننده در آن حضور داشته است. 

 

منبع: فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: