صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۵۱ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 03
کد خبر: ۳۵۱۲۵

ابتلا به ویروس کرونا در بوشهر واقعیت دارد؟

دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اعلام کرد: مورد مشکوک به ویروس کرونا تا کنون در این استان دیده نشده است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ مدیر روابط عمومی و روابط بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر بستری شدن دو فرد مشکوک به کرونا در بخش اورژانس بیمارستان شهدای خلیج فارس را تکذیب کرد و گفت: تا کنون مورد مشکوک به ابتلای به ویروس کرونا در استان بوشهر دیده نشده است.

 

سید مجید حسینی از مردم خواست خبر‌ها را از مراجع رسمی پیگیری کنند و از توجه به شایعات بپرهیزند.

 

او همچنین با اشاره به تدابیر اندیشیده شده برای کنترل مبادی ورودی استان به منظور پیشگیری از ورود ویروس کرونا، از مردم خواست با رعایت موارد بهداشتی مانند شستشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، خودداری از دست دادن و بوسیدن افراد دارای علائم سرماخوردگی، استفاده از دستمال هنگام عطسه و سرفه و مصرف مواد غذایی بهداشتی و مطمئن، از ابتلا به این بیماری پیشگیری کنند.

 

دیروز هم رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اعلام کرده بود، تا کنون هیچ مورد مثبتی از ابتلا به ویروس کرونا در استان گزارش نشده است.

 

سعید کشمیری به مردم اطمینان داد که در مرز‌های دریایی و فرودگاه‌های استان، مسافران و ملوانانی که از کشور‌های خارجی وارد می‌شوند، ارزیابی، تب‌سنجی و معاینه می‌شوند، و ۱۴ روز بعد هم بازبینی خواهند شد.

 

او با تاکید بر اینکه بیماری کرونای جدید واکسن و دارو ندارد، به مردم توصیه کرد که این بیماری را جدی بگیرند و بهداشت فردی را رعایت کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: