صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۶:۲۵ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 04
کد خبر: ۳۵۲۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

ماجرای لباس فضانوردی آذری جهرمی که در توییتر جنجالی شد + عکس

ماجرای لباس فضانوردی آذری جهرمی که در توییتر جنجالی شد و آذری جهرمی وزیر جوان در اقدامی سخیف از یک لباس هالووین به عنوان لباس فضانوردان ایرانی رونمایی کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ ماجرای لباس فضانوردی آذری جهرمی که در توییتر جنجالی شد و آذری جهرمی وزیر جوان در اقدامی سخیف از یک لباس هالووین به عنوان لباس فضانوردان ایرانی رونمایی کرد.

 

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار تصویری در حساب توئیتری خود از طراحی لباس فضانوردان در آینده رونمایی کرد. او در این پست با استفاده از هشتگ #آینده_روشن، لباسی را با لوگوی پرچم ایران منتشر کرد.

 

 

وی توضیح بیشتری درباره تصویر منتشر شده نداد، اما با کمی دقت نکات قابل توجهی در تصویر مربوطه دیده می‌شود که از چشم کاربران هم دور نماند.

 

اسمائیل خراسانی نوشت: آذری جهرمی وزیر به اصطلاح جوان امروز و بار دیگر حیثیت و آبروی کشور را خرج توییت پراکنیهای خود کرد. او در اقدامی سخیف در حالی از یک لباس هالووین به عنوان لباس فضانوردان ایرانی رونمایی کرد که قبلا نیز با رونمایی از پروژه های نامعقول و غیرعملی مانند ارسال بسته پستی با پهباد، جایگاه و شان این وزارت خانه مهم را خدشه دار کرده بود.

 

این جوان که ظاهرا علاقه خاصی به توییت پراکنی های بی مزه و دون شان یک مقام بلند مرتبه اجرایی دارد، بارها ثابت کرده است که درک درستی از فضای رسانه نداشته و نمیداند که این رفتارها چگونه می تواند به غرور و عزت ملی کشور، در شرایطی که رسانه های جمعی دنیا علیه کشور در فعالیت اند، آسیب وارد کند.

 

 

دانش فضایی و دستاوردهای آن که جوانان این مملکت پیش از این دولت برای به ثمر نشستن آن خون دل خوردند و شبانه روز تلاش کردند را به همین راحتی به بازی گرفته و دستمایه تمسخر و طنز رسانه های معاند میکند.

 

باید توجه داشت که فعالیت اینگونه افراد در رسانه های اجتماعی و در زمان تصدی بر جایگاههای مهم و اساسی کشور کاملا حقوقی بوده و طبق چارتهای سازمانی، مطالب خروجی از آنها باید دست کم به تایید روابط عمومی وزارتخانه مربوطه برسد تا افراد کم خرد نتوانند اینچنین و به راحتی با آبروی یک کشور بازی کنند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سامان ۴۹
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
این به اصطلاع وزیر جوان وزارت را یک بچه بازی گمارده واین تقصیر همان مجلسیهای متمدن وریس مجلس است که این اقا را تائید کردن