صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۱:۰۹ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 04
کد خبر: ۳۵۲۴۸

ابتلا به ویروس کرونا در قصر دشت تهران؟ + فیلم و عکس

فیلمی در فضای مجازی منتشر شده است که خبر از ابتلا به ویروس کرونا در قصر دشت تهران می دهد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ اخیرا فیلمی در فضای مجازی منتشر شده است که در آن فردی را با لباس مخصوص ویروس کرونا میبرند و برخی عقیده دارند که این ویدئو خبر از ابتلا به ویروس کرونا در قصر دشت تهران می دهد.

 

این ویدیوی کوتاه و بی‌سر و ته با شرح 'سفیدپوشان در حال انتقال یک بیمار در قصر دشت تهران' پخش شده و مدعی شدند که این فرد مبتلا به کرونا است.

 

 

وزیر بهداشت صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد که ویروس کرونا به کشور نیامده است و در صورت مشاهدات مشکوک حتما اطلاعات آنرا منتشر خواهیم کرد.

 

هنوز هیچ منبع رسمی این ویدیو را تایید نکرده است و نمیتوان به طور قاطع اعلام کرد که فرد مورد نظر مبتلا به ویروس کرونا است.

 

اگر این ویدیو درست باشد، یعنی مربوط به زمان و مکان و ماجرای دیگری نباشد، چند نفر برای فیلم گرفتن لباس نپوشیده باشند و اون سفیدپوشان واقعا مربوط به کادر اورژانس باشند و اون نفر سوم هم یک بیمار باشه که به‌خاطر اون اومده باشند و این چیزی که دیده میشود بردن اون شخص باشد، احتمالا یعنی طرف مشکوک به ابتلا است.

 

از سوی دیگر ممکن است این فرد مبتلا به آنفولانزای ساده باشد اما کادر درمان برای محافظت از خود باید بدترین حالت رو در نظر بگیرند تا جواب آزمایش‌هاش مشخص شود.

 

 

 

 

یک کانال تلگرامی با انتشار این تصاویر نوشت:

"'در مورد ویدیوی قصر دشت
همکار بنده دیروز به گفته خودشون حوالی سی‌متری جی با این صحنه‌ها روبرو شده و عکس گرفته. به گفته ایشون مریضی رو سوار آمبولانس می‌کنند و آمبولانس با سرعت خلاف جهت ماشین‌ها به راه میفته. یه سرچ کردم قصر دشت و سی‌متری جی خیابون‌های نزدیکی هستند. ممکنه یک مورد یکسان باشن
خط روی لباس‌ها که انگار یکیه"

قبلش پیام دیگری هم درباره اون ویدیو گرفته بودم:
'اینجا استاد معینه، فیلم رو دوستم گرفته و مربوط به دیروز صبحه. اون شخص رو هم با اورژانس بردند ولی خبری درباره بیماریش نیومده.'
میشه همون محل."

 

تاکنون هیچ مورد اثبات شده ای مورد تایید مسئولان قرار نگرفته است اما لازم است شهروندان نکات بهداشتی را رعایت کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: