صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۳:۵۹ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 January 27
کد خبر: ۳۵۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

احتمال افزایش حقوق بازنشستگان با همسان سازی

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ از همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال آینده خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر ؛ سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ از همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال آینده خبر داد.

محمدمهدی مفتح در نشست خبری که در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، درباره مصوبات این کمیسیون، گفت: مقرر شد همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال ۹۸ برای کسانی که کمتر از ۲.۵ میلیون تومان دریافتی دارند در اولویت اجرا قرار گیرند.

وی تاکیدکرد: براساس مصوبه دیگر کمیسیون تلفیق، پرداخت حقوق و مزایا به استثنای حقوق و مزایای بازنشستگان قوای سه گانه و افرادی که پاداش پایان خدمت خود را دریافت کرده اند در سال ۹۸ ممنوع است و در صورت اقدام به عنوان تصرف در اموال دولتی تلقی می شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ تصریح کرد: همچنین مقرر شد ادامه فعالیت بازنشستگانی که بر اساس قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشسته شده‌اند، در نهادهای عمومی غیردولتی، موسسات اقتصادی نیروهای مسلح و هر دستگاه اجرایی دیگر ممنوع است و در هیئت مدیره این شرکت ها هم نمی توانند کار کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناصر سلامی پور
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
۷۵ ساله مریض،عمل قلب کرده،بازنشسته تامین اجتماعی حقوق ۱ میلیون و دویست،هم یارانه و هم افزایش حقوق تامین اجتماعی به ما تعلق نگرفته در صورتی که هیچ نوع ملکی هم نداریم جز اپارتمانی که در ان زندگی میکنیم میتونید استعلام کنید.برخلاف اس ام اس اقای رئیس جمهور که یارانه به شما تعلق میگیرد هیچ اقدامی در این مورد نشده.
بهرام
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
خفه شو مردک