صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۹:۰۱
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۳ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 08
کد خبر: ۳۵۵۳۷
تهیه‌کننده فیلم «پدران» مطرح کرد؛

ما آدم‌های بدی نیستیم ما را دور نیندازید!

نشست خبری فیلم «پدران» به کارگردانی سالم صلواتی در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ نشست خبری فیلم «پدران» به کارگردانی سالم صلواتی با حضور کارگردان فیلم، شهرام مسلخی (تهیه‌کننده)، علی ثانی‌فر، هدایت هاشمی، گلاره عباسی، مهشید ناصری، مهدخت مولایی، کیوان پرمهر (بازیگران) و جمعی از عوامل فیلم در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

 

مسلخی درباره تهیه این فیلم بیان داشت: شخصا یکی از تهیه‌کنندگانی بودم که از انتخاب این فیلم در جشنواره فجر مطمئن بودم. «پدران» فیلمی نبود که یک کارگردان کار اولی به چنین فیلم‌هایی وارد شود، زیرا بسیار پر لوکیشن بود.

 

او ادامه داد: رسانه در سلیقه مخاطب تاثیر زیادی دارد، تلاش کردیم در فیلممان طرح مساله کنیم و به مسائل روز جوانان بپردازیم. ما آدم‌های بدی نیستیم ما را دور نیندازید.

 

علی ثانی‌فر همچنین در پاسخ به این سوال که چرا در تمام فیلم‌هایی که در این دوره جشنواره فیلم فجر دارد شبیه هم بازی کرده است، تصریح کرد: درباره شباهتی که در فیلم‌هایی که در جشنواره فجر دارم و می‌بینید بازیگران باید نظر دهند، در حد توانم تلاش می‌کردم لهجه را به خوبی ادا کنم. در «پدران» مانند باقی فیلم‌ها پیش تولید خوبی وجود نداشت، بازیگرانی که در این فیلم بودند لحظاتی داشتند که بازیشان واقعا متاثرکننده بود.

 

منبع: تسنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: