صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۳:۵۹
  • سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱
  • Tuesday 09 August 2022
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۸ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 11
کد خبر: ۳۵۷۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های کشور فردا چهارشنبه ۲۳ بهمن ۹۸

مدارس برخی از شهر‌ها فردا چهارشنبه ۲۳ بهمن ۹۸ به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل شده است.

به گزارش راهبرد معاصر، سرمای شدید و بارش بی سابقه برف در برخی از شهر‌های کشور مدارس را در فردا ۲۳ بهمن ۹۸ به تعطیلی کشاند در ادامه راهبرد معاصر آخرین وضعیت تعطیلی مدارس و دانشگاه های کشور فردا چهار شنبه ۲۳ بهمن را اطلاع رسانی می کند.

همه مدارس استان گیلان فردا (چهارشنبه) تعطیل شد

اخبار اجتماعی -​ روابط عمومی آموزش و پرورش گیلان اعلام کرد: به علت بارش برف و یخبندان همه مدارس مقاطع تحصیلی پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در ۲ نوبت صبح و عصر فردا چهارشنبه ۲۳ بهمن تعطیل است.


در این اطلاعیه آمده است مدیران و عوامل اجرایی مدارس با حضور در محل خدمت و هماهنگی لازم با انجمن اولیا و مربیان برای برف روبی سقف و محوطه مدارس و مراقبت از ساختمان‌ها و اماکن اهتمام لازم داشته باشند.

 

همه مقاطع تحصیلی فیروزکوه فردا تعطیل است

مهدی یوسفی جمارانی از تعطیلی همه مقاطع تحصیلی این شهرستان برای فردا خبر داد.

 

یوسفی جمارانی ضمن قدر دانی از حضور باشکوه مردم فیروزکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن با اشاره به بارش شدید برف در فیروزکوه اظهار داشت: تمام مدارس فیروزکوه در همه مقاطع تحصیلی به دلیل برودت، کاهش شدید دما و یخبندان و جلوگیری از شیوع سرماخوردگی تعطیل است.

 

فرماندار فیروزکوه همچنین در رابطه با وضعیت محور‌های مواصلاتی افزود: همه راه‌های ارتباطی شهرستان باز و ستاد بحران و نیرو‌های امدادی در حالت آماده‌باش هستند.

 

وی یادآور شد: به‌علت سرمای هوا و افزایش استفاده از حامل‌های انرژی، برای جلوگیری از افت فشار یا قطعی گاز مردم در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند.

 

تعطیلی مدارس استان همدان به علت کاهش شدید دما و یخبندان

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان از تعطیلی مدارس استان به علت کاهش شدید دما و یخبندان خبر داد.

 محمد سهرابی گفت:  به علت  برودت هوا، کاهش شدید دما و  یخبندان تمامی دوره‌های تحصیلی در سراسر استان در نوبت صبح  روز چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه تعطیل اعلام می‌شود.  


وی خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی به ویژه فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای محترم می‌توانند آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به تعطیلی مدارس را از طریق تلفن گویای ۳۸۸۸۸ دریافت کنند.

 

دانشگاه گیلان چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل شد

به علت تداوم بارش برف و احتمال یخبندان شدید، دانشگاه گیلان چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل شد. 

 به علت شرایط جوی و بارش برف، همه‌ی کلاس‌های آموزشی دانشجویان دانشگاه گیلان فردا، چهارشنبه، ۲۳ بهمن و پنجشنبه، ۲۴  بهمن تعطیل است.

 

تعطیلی مدارس استان کرمانشاه به علت کاهش دما و یخبندان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه اعلام کرد: کلیه مقاطع تحصیلی، پیش‌دبستانی و دانشگاه‌های استان به جزء شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و بخش مرکزی گیلانغرب فردا (چهارشنبه 23 بهمن) به علت کاهش شدید دما و یخبندان تعطیل است.

 

تعطیلی مدارس کلاردشت و مرزن آباد مازندران

کلیه مدارس(ابتدایی، متوسطه اول و دوم) منطقه مرزن آباد در روز چهارشنبه ۲۳ بهمن ۹۸ تعطیل اعلام می گردد.

همچنین کلیه مدارس شهرستان کلاردشت روز چهارشنبه ۲۳ بهمن ۹۸ تعطیل می باشد .

 

مدارس و دانشگاه‌های زنجان فردا تعطیل است

به علت برودت هوا و یخبندان فردا مدارس و دانشگاه‌های زنجان تعطیل است.

 

 

سرما و تعطیلی برخی مدارس استان مرکزی

سرمای هواموجب تعطیلی برخی مدارس استان مرکزی شد.

 

مدارس ابتدایی بروجرد تعطیل شد

معاون عمرانی فرماندار بروجرد گفت: مدارس ابتدایی شهرستان فردا چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه به علت سرمای شدید و یخبندان معابر تعطیل شد.

 

تعطیلی مدارس ابتدایی شهرستان‌های گرمسیری به علت برودت هوا

مدارس ابتدایی شهرستان‌های گرمسیری استان کرمانشاه نیز فردا (چهارشنبه) تعطیل شد.

 

تعطیلی کلیه مقاطع تحصیلی در طالقان

فرماندار طالقان گفت:فردا کلیه مقاطع تحصیلی طالقان تعطیل است.

 

تعطیلی و تأخیر در فعالیت آموزشی مدارس چهارمحال و بختیاری

به دلیل برودت هوا فردا چهارشنبه ۲۳ بهمن برخی مدارس چهارمحال و بختیاری تعطیل و یا فعالیت خود را با تأخیر آغاز می‌کنند.

 


مدارس طالقان و آسارا چهارشنبه تعطیل شد


 مدارس شهرستان طالقان و آسارا به دلیل وقوع یخبندان فردا چهارشنبه تعطیل شد.

 

 اداره کل آموزش و پرورش استان البرز اعلام کرده است؛ بر اساس تصمیم مدیریت بحران استانداری البرز، به دلیل یخبندان و برودت هوا تمامی مدارس شهرستان طالقان و بخش آسارا روز چهارشنبه بیست و سوم بهمن ماه ۹۸ تعطیل است.

 


تمامی ‌مقاطع تحصیلی دماوند و رودهن روز چهارشنبه تعطیل شد

 

به دلیل برودت هوا و با تصمیم ستاد مدیریت بحران دماوند تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دماوند و رودهن روز چهارشنبه ۲۳ بهمن تعطیل شد.

 

مجید صفری  اظهار داشت: به کاهش شدید دمای هوا و با تصمیم ستاد مدیریت بحران دماوند تمامیمقاطع تحصیلی رودهن و دماوند در نوبت صبح و عصر تعطیل اعلام شد.

 

فرماندار دماوند افزود: پیش از این مراکز پیش دبستانی و ابتدایی دماوند و رودهن تعطیل اعلام شده بود.

 


فعالیت مدارس و ادارات ایلام فردا با ۲ ساعت تاخیر آغاز می شود


ستاد بحران ایلام اعلام کرد: فعالیت مدارس و ادارات ایلام فردا با ۲ ساعت تاخیر آغاز می شود.

 

 با توجه به برودت هوا و یخبندان فردا چهارشنبه ۲۳ بهمن فعالیت تمامی مقاطع تحصیلی، دانشگاه‌ها، ادارات (منهای دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان)، بانک‌ها در مناطق ذیل با دو ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

 

 

این مناطق شامل شهرستان‌های ایلام، ایوان، ملکشاهی و بخش‌های کارزان از سیروان و شهر سرابله و شباب و بخش آسمان‌آباد چرداول، بخش میمه و زرین آباد از دهلران و بخش صالح آباد و صرفاً شهر بدره است.

 

تمامی ‌مدارس کردستان روز چهارشنبه ۲۳ بهمن تعطیل شدند

 به دلیل برودت هوا و با تصمیم ستاد مدیریت بحران استان کردستان تمامی مقاطع تحصیلی مدارس این استان طی روز چهارشنبه ۲۳ بهمن تعطیل خواهند بود.

خدمت شما با توجه به کاشت شدید دمای هوا و با تصمیم ستاد مدیریت بحران استان کردستان تمامی مدارس این استان در کلیه مقاطع تحصیلی در نوبت‌های صبح و عصر تعطیل اعلام شد

 

آموزش و پرورش کردستان اعلام کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر کاهش شدید دما و برودت هوا، بر اساس پیشنهاد آموزش و پرورش و تصمیم مدیریت بحران استان و موافقت استاندار محترم کردستان، فردا چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه ۹۸ کلیه مدارس دوره های مختلف تحصیلی سراسر استان کردستان در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل اعلام می گردد.

 

کاهش شدید دمای هوا در استان کردستان از سه روز گذشته آغاز شده و امروز سه‌شنبه نیز بعضی از شهرهای استان کردستان دمای هوای منهای ۲۰ درجه را تجربه کردند.

 

مدارس طالقان و آسارا چهارشنبه تعطیل شد

اداره کل آموزش و پرورش استان البرز اعلام کرده است؛ بر اساس تصمیم مدیریت بحران استانداری البرز، به دلیل یخبندان و برودت هوا تمامی مدارس شهرستان طالقان و بخش آسارا روز چهارشنبه بیست و سوم بهمن ماه ۹۸ تعطیل است.



برخی از مدارس شهرستان‌های آذربایجان شرقی در روز چهارشنبه تعطیل شد
در هشترود همه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و در شهر مدارس استثنایی تعطیل و مدارس پیش دبستانی، ابتدایی، دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

 

در هریس مدارس استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه شهری و روستایی تعطیل خواهند بود.

 

در ملکان و سراب همه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی از ساعت ۹ شروع به فعالیت خواهند کرد.

 

در ایلخچی مدارس استثنایی و پیش دبستانی شهری و روستایی تعطیل و سایر دوره‌های با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

 

در آذرشهر و گوگان مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی شیفت صبح تعطیل و دوره اول و دوم متوسطه از ساعت ۹ شروع به فعالیت خواهند کرد.

 

در مراغه همه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و در شهر مراغه مدارس استثنایی و پیش دبستانی تعطیل و سایر دوره‌های تحصیلی یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

 

در بناب مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

 

در مرند کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و در شهر مرند مدارس استثنایی و پیش دبستانی تعطیل و مدارس ابتدایی، دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

 

در کندوان کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

 

در میانه کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و در شهر میانه مدارس کلیه دوره‌های تحصیلی یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

 

در ترکمانچای کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

 

در نظرکهریزی کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و در شهر مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل و دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

 

در چاراویماق کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و در شهر مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل و دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

 

در ورزقان کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح با دو ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

 

در خواجه کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.



مدارس ابتدایی استان البرز چهارشنبه تعطیل شد
علی درویش پور، معاون امور عمرانی استانداری البرز اعلام کرد: با توجه به برودت هوا و لغزندگی خیابان‌ها؛ مهد‌های کودک، پیش دبستانی و مدارس ابتدایی شهرستان‌های کرج، فردیس، نظرآباد، اشتهارد و ساوجبلاغ فردا در نوبت صبح تعطیل است.


در اطلاعیه جدید آموزش‌وپرورش لرستان اعلام شد؛ تعطیلی همه مدارس ۴ شهرستان لرستان
اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بنا به تصمیم جدید ستاد مدیریت بحران استان به اطلاع هم استانی‌های عزیز می‌رساند فردا چهارشنبه ۲۳ بهمن تعطیلی و اعلام با تأخیر فعالیت آموزشی مدارس استان به شرح ذیل است:

 

در پلدختر و معمولان مدارس ابتدایی نوبت صبح تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس متوسطه اول و دوم با یک ساعت تأخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

 

تمامی مدارس الیگودرز، ازنا، سلسله و دلفان و مدارس آموزش و پرورش عشایری استان فردا در ۲ نوبت صبح و عصر تعطیل هستند.

 

تمامی مدارس مابقی شهرستان‌ها و مناطق لرستان در نوبت صبح تعطیل هستند.

 


مدارس ابتدایی و پیش دبستانی پردیس چهارشنبه تعطیل است

مدیر آموزش و پرورش پردیس از تعطیلی مدارس ابتدایی و پیش دبستانی این شهرستان در روز چهارشنبه خبر داد.

 

غلامرضا حسنوند اظهار داشت: مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهرستان پردیس شامل پردیس، بومهن و جاجرود در روز چهارشنبه تعطیل است.

 

وی اظهار داشت: این تعطیلی به دلیل برودت، کاهش شدید دما و یخبندان و جلوگیری از شیوع سرماخوردگی تعطیل است.

 

مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان فردا شنبه تعطیل شد
به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان به اطلاع کارآموزان عزیز مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای می‌رساند به علت سرمای شدید و پیش بینی تشدید برودت هوا، کلیه کارگاه‌های آموزشی در مراکز دولتی و آموزشگاه‌های آزاد در روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۱۱/۲۳ در نوبت صبح تعطیل می‌باشد.

 

ضمناً تمامی آزمون‌ها لغو و به روز پنجشنبه ۹۸/۱۱/۲۴ در همان ساعت موکول می‌گردد.

برخی مدارس قزوین چهارشنبه تعطیل شد

با توجه به گزارش سازمان هواشناسی و با هماهنگی مدیریت بحران و تصمیم آموزش و پرورش استان قزوین به دلیل برودت هوا، کاهش شدید دما و یخبندان معابر، تمامی مدارس پیش دبستانی، دبستان و مدارس استثنایی مناطق و نواحی استان؛ روز چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه در نوبت صبح تعطیل است.

 

بر اساس اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان آوج در نوبت صبح تعطیل است.

 

تعطیلی شماری از مدارس گلستان

آموزش و پرورش گلستان تعدادی از مدارس استان را به علت بارش برف تعطیل کرد.

 

اطلاعیه تعطیلی مدارس در خراسان شمالی
بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی برخی مدارس خراسان شمالی فردا چهارشنبه ۲۳بهمن ماه تعطیل است.

 روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی برخی مدارس خراسان شمالی به شرح ذیل تعطیل اعلام کرد.

 

شهرستان_ بجنورد

به علت بارش برف و برودت هوا فردا چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ نوبت صبح کلیه مدارس روستایی (سه مقطع) در شهرستان بجنورد و همچنین شهر‌های چناران و حصار گرمخان تعطیل اعلام می‌گردد.

 

مدارس ابتدایی، پیش دبستانی و استثنائی سطح شهر بجنورد در نوبت صبح تعطیل است.

 

شهرستان_مانه_وسملقان
کلیه پیش دبستانی‌ها ومدارس ابتدایی سطح شهر آشخانه. وکلیه مدارس ابتدایی. متوسطه یک و متوسطه دو در روستا‌ها در نوبت صبح تعطیل است.

 

شهرستان_راز و جرگلان
تمامی مدارس راز و جرگلان در سه مقطع در شیفت صبح تعطیل است.

 

شهرستان_جاجرم
تمامی مدارس بخش شوقان در سه مقطع در شیفت صبح و عصر تعطیل می‌باشد و تمامی مدارس مقطع ابتدایی در شهرستان جاجرم و سنخواست نوبت صبح تعطیل است.

 

سایر مدارس شهرستان جاجرم دایر است.

 

شهرستان_گرمه
تمامی مدارس ابتدایی، پیش دبستانی و متوسطه اول و دوم در دهستان بالا دشت و گلستان در نوبت صبح تعطیل است.

سایر مدارس شهرستان دایر است.

 

شهرستان _شیروان

تمامی مقاطع تحصیلی شهری و روستایی در نوبت صبح شهرستان شیروان تعطیل است.

 

در نوبت عصر فقط مدارس روستایی تعطیل است.

 

نوبت عصر مدارس در نقاط شهری شهرستان شیروان دایر است.

 

شهرستان _اسفراین

کلیه مدارس ابتدایی شهر و روستا در نوبت صبح شهرستان اسفراین تعطیل است.

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
vali.yaghoubi
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
استان تهرا چی په
فاطمه
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
لطفا فردا راتعطیل کنید