صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 13
کد خبر: ۳۵۹۳۵

ماجرای ممنوعیت فروش بادکنک‌های خاص

رئیس اتحادیه صنف خرازی فروشان در خصوص ممنوعیت فروش بادکنک در روز خاص توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش راهبرد معاصر، در پی انتشار اخباری در خصوص ممنوعیت فروش بادکنک در روز خاص رئیس اتحادیه صنف خرازی فروشان  گفت درباره ممنوعیت فروش بادکنک هایی در روز خاص هیچ گونه نامه یا دستوری از سوی پلیس یا ارگان دولتی دیگری به اتحادیه نداشتیم.

 

اطلاعیه روابط عمومی اتحادیه صنف خرازی فروشان تهران در خصوص فروش بادکنک برای روز ولنتاین:

با انتشار خبری از سوی بی بی سی به نقل از تجارت نیوز مبنی بر مصاحبه با آقای سید حسین دکمه چی ریاست اتحادیه خرازی تهران و عدم وجود و فروش بادکنک در واحد‌های زیرمجموعه صنفی ودستور کتبی پلیس اماکن تهران برای روز ولنتاین به اطلاع میرساند که هیچگونه مکاتباتی با پلیس اماکن وجود نداشته و ممنوعیتی نیز مطرح نبوده و کسبه‌ی محترم اتحادیه صنف خرازی نیز همگام با سیاست‌های کلی و اعتقادی نظام بوده و مطالب مطرح شده را با چنین عباراتی کذب محض و شیطنت رسانه‌ای ارزیابی و تکذیب مینماید.

توضیحات حسین دکمه‌چی درباره ممنوعیت فروش بادکنک
رئیس اتحادیه صنف خرازی فروشان گفت: پیرو خبر منتشره درباره ممنوعیت فروش بادکنک هایی در روز خاص هیچ گونه نامه یا دستوری از سوی پلیس یا ارگان دولتی دیگری به اتحادیه نداشتیم.

 

حسین دکمه‌چی اظهار داشت: پیرو خبر منتشره درباره ممنوعیت فروش بادکنک‌هایی در روز خاص هیچ گونه نامه یا دستوری از سوی پلیس یا ارگان دولتی دیگری به اتحادیه نداشتیم.

 

وی با تاکید بر تکذیب این موضوع گفت: برابر سنوات گذشته و تصمیمات داخلی این اتحادیه درباره ممنوعیت فروش این بادکنک‌ها به اطلاع اعضا رسیده و آنان موظف به رعایت ضوابط مقرر هستند.

 

رئیس اتحادیه صنف خرازی فروشان گفت: در ایام مبارک دهه فجر تعداد زیادی بادکنک در مراسم برگزاری سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی توزیع شد که خبرنگاری از اینجانب پیگیر کمبود بادکنک در بازار شده بود که به وی اعلام کردیم هیچ کمبودی در این خصوص وجود ندارد.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: فروش بادکنک با رنگ و در قالبی خاص تبلیغ فرهنگ بیگانگان است و بایستی این موضوع انجام نشود که متاسفانه سایر اصناف نیز اقدام به فروش آن می‌کنند و فعالیت آنان در حوزه اتحادیه صنف خرازان نیست.


دکمه‌چی خاطر نشان کرد: این اتحادیه صرفاً وظیفه اطلاع رسانی در خصوص رعایت قوانین را دارد و اهرم اجرایی، سایر دستگاه‌های ذی ربط هستند.

 

وی در پایان با تشکر از نیروی انتظامی و حمایت‌های بی دریغ این نیرو اظهار امیدواری کرد که در هر صورت پوشش رسانه‌ای در این گونه موارد به شکلی باشد که باعث تامین خوراک برای رسانه‌های معاند نشود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: