صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۳:۳۱ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 16
کد خبر: ۳۶۱۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

داوران عصر جدید احسان علیخانی در فصل دوم

فصل دوم عصرجدید از اسفندماه روی آنتن می‌رود و داوران عصر جدید احسان علیخانی در فصل دوم انتخاب شدند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ داوران عصر جدید احسان علیخانی در فصل دوم انتخاب شدند و در ادامه آخرین خبر‌ها از فصل دوم این برنامه را می خوانید.

 

 

حدود دو ماه به پخش فصل دوم برنامه «عصر جدید» مانده است؛ علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه «عصر جدید» با ارسال ویدئویی یک دقیقه‌ای از استعدادشان و گذراندن مراحلی همچون راستی آزمایی در این مسابقه شرکت می‌کنند. این روزها عوامل در حال بررسی ویدئوها و راستی آزمایی شرکت‌کنندگان هستند.

 

فصل اول برنامه «عصر جدید» سال گذشته روی آنتن رفت. در این برنامه ۱۰۳۸ نفر در قالب اجرا‌های انفرادی و گروهی، از عشایر و شهرستان‌های مختلف برای اجرا به صحنه «عصر جدید» آمدند.

 

 

در فصل اول عصر جدید فاطمه عبادی (هنرمند نقاش با شن)، محمد زارع (آکروبات کار)، پارسا خائف (خواننده نوجوان)، سعید فتحی روشن (شعبده باز و منتالیست) و گروه دختران نینجا (هنر‌های رزمی) به ترتیب نفرات اول تا پنجم شدند.

 

داروران عصر جدید فصل دوم

یکی از ارکان مهم مسابقه «عصر جدید» داوران آن هستند. گمانه‌زنی‌ها در مورد تغییر داوران عصر جدید داغ شدهبود اما طبق اخبار رسیده دوباره امین حیایی، رویا نونهالی، بشیر حسینی و آریا عظیمی‌نژاد داوران فصل دوم این برنامه خواهند بود.

 

 

شناخته‌ترین داور مسابقه «امین حیایی» است. او سابقه حرفه‌ای درخشانی دارد و شوخی‌های او باعث نشاط بیشتر برنامه شد و کمتر رأی منفی به شرکت کنندگان می‌داد.

 

 

دیگر داور این مسابقه، سید بشیر حسینی استاد دانشگاه و دارای سابقه علمی بود که به عنوان استاد در دانشگاه‌های متعددی فعالیت می‌کند.

 

 

یکی دیگر از داور‌های سخت گیر این مسابقه، «آریا عظیمی نژاد» است و او تا حدودی به داور سخت گیر این مسابقه معروف بود.

 

 

اما بیشترین انتقاد مخاطبان در شبکه های اجتماعی به رویا نونهالی تنها داور خانم مسابقه «عصر جدید» وارد شد؛ چرا که معتقد بودند در کنار رأی منفی که به شرکت کنندگان می‌دهد، نمی تواند استدلال محکمی ارائه کند.

 

یکی از نکاتی که وجود دارد تغییر و تحولی است که احسان علیخانی اعلام کرده هم در دکور عصر جدید و هم نوع آیتم‌ها خواهد داشت، باید دید که در آستانه پخش چه تغییرات و اتفاقاتی برای فصل دوم "عصر جدید" بوجود می‌آید.

 

 

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
چرا شروع نمیکنید عصر جدید را دوباره