صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۳۶ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 February 28
کد خبر: ۳۷۰۴۹

پرسپولیس در آستانه چهارمین قهرمانی لیگ برتر + جدول

تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی مقابل شهرخودرو و صدور رای کمیته انضباطی و برد مقابل سپاهان، از نه بازی آینده اش حداکثر ۱۳ امتیاز بگیرد قهرمان خواهد شد‌‌.

به گزارش راهبرد معاصر؛ تیم فوتبال پرسپولیس از تساوی سپاهان و شکست استقلال بهترین استفاده را کرد و با پیروزی برابر شهرخودرو فاصله اش با تعقیب کنندگان در صدر جدول را زیاد کرد تا گام بلندی برای قهرمانی بردارد.

 

آخرین دیدار از روز نخست هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر بین تیم‌های پرسپولیس و شهرخودرو برگزار شد که این بازی با برتری ۳ بر یک سرخپوشان به پایان رسید.

 

 

پیش از این در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر، تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس سپاهان باید در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم می رفتند که تیم سپاهان بنا بر دلایلی حاضر نشد وارد زمین شود و در حالی بازیکنان پرسپولیس به همراه تیم داوری در زمین بودند، بازیکنان این تیم در رختکن ماندند و حاضر به حضور در زمین نشدند.

 

رأی کمیته انضباطی برای دیدار سپاهان پرسپولیس 

مستند به مواد٥١، ٦٢، ٨٦، ٩١، ٩٦، ١١٧ از مقررات انضباطی مصوب سال ١٣٩٧ ضمن بازنده اعلام کردن تیم سپاهان با نتیجه سه به صفر در بازی مقابل تیم پرسپولیس، باشگاه سپاهان به پرداخت مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رأی صادره ظرف مهلت یک هفته پس از ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف است.

 

تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی مقابل شهرخودرو و صدور رای کمیته انضباطی و برد مقابل سپاهان، از نه بازی آینده اش حداکثر ۱۳ امتیاز بگیرد قهرمان خواهد شد‌‌.

 

برنامه بازی‌های پرسپولیس تا پایان فصل

هفته ۲۲: پیکان - پرسپولیس
هفته ۲۳: پرسپولیس - شاهین
هفته ۲۴: ماشین سازی - پرسپولیس
هفته ۲۵: پرسپولیس - فولاد
هفته ۲۶: نفت م س - پرسپولیس
هفته ۲۷: نساجی - پرسپولیس
هفته ۲۸: پرسپولیس - ذوب آهن
هفته ۲۹: گل گهر - پرسپولیس
هفته ۳۰: پرسپولیس - سایپا ( استادیوم آزادی)

 

 

نظر شما