صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 February 29
کد خبر: ۳۷۱۲۶

آغاز ثبت اعتراض معترضان مسکن ملی/ مهلت ثبت اعتراض مسکن ملی

معترضان به نتایج بررسی های مسکن ملی می توانند از امروز اعتراض های خود را ثیت کنند در ادامه برای اطلاع ازجزئیات ثبت اعتراض معترضان مسکن ملی و مهلت اعتراض با راهبرد معاصر همراه باشید.

به گزارش راهبردمعاصر؛متقاضیان مسکن ملی که به نتایج بررسی‌ها طرح ملی مسکن معترض بوده اند می‌توانند از امروز ۱۰ اسفند ۹۸ اعتراض خود را ثبت کنند درادامه جزئئیات ثبت اعتراض معترضان مسکن ملی و مهلت ثبت اعتراض را می‌خوانیم.

 

 

 

 

 

 

نحوه ثبت اعتراض معترضان مسکن ملی

 

ثبت اعتراض برخی متقاضیان طرح ملی مسکن که به نتیجه پالایش‌ها اعتراض داشتند، از دقایقی قبل صرفا در سامانه tem.mrud.ir آغاز شد.

 

 

بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، ثبت اعتراض تعدادی از متقاضیان طرح ملی مسکن که به نتیجه بررسی‌ها و پالایش‌های طرح ملی مسکن معترض بوده اند، در سامانه tem.mrud.ir از امروز آغاز شد.

 

 

آن دسته از متقاضیانی که به دلایلی همچون اشتباه در سامانه‌های موجود، اعلام اشتباه قرمز بودن فرم «ج»، اشتباه در استعلام از بانک مسکن، ثبت نشدن سرپرست خانوار بودن و… از ثبت نام در سری نخست حذف شده اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه مذکور، اعتراض خود را همراه با مدارک لازم ثبت کنند.

 

 

گفتنی است آن دسته از متقاضیانی هم که خواهان انصراف از این طرح هستند، می‌توانند با مراجعه به همین سامانه از روز دوشنبه ۱۲ اسفند ماه، انصراف خود را ثبت کنند.

 

 

پیش از این نیز معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه‌ای که چهارشنبه ۷ اسفند صادر کرده بود، اعلام کرد: متقاضیانی که در استعلام طرح اقدام ملی حائز شرایط نشده اند و نسبت به نتیجه استعلام اعتراض دارند از تاریخ ۱۰ اسفند می‌توانند با مراجعه به سایت طرح اقدام ملی نسبت به ثبت اعتراض خود در سایت tem.mrud.ir اقدام کنند.

 

 

 

به گزارش خبرآنلاین؛ خاطرنشان می‌شود متقاضیان می‌بایست پس از بالا آمدن سایت مذکور، از قسمت «ورود به پروفایل متقاضی» اقدام به درج اعتراض خود کنند.

 

 

 

 

 

انصراف از طرح مسکن ملی

معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه اعلام کرده است: متقاضیان طرح اقدام ملی که تمایل به انصراف از طرح را دارند می‌توانند از تاریخ ۱۲ اسفند با مراجعه به سایت طرح اقدام ملی نسبت به ثبت درخواست انصراف اقدام کنند.

 

پیش از این پروانه اصلانی، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن زمان ثبت اعتراض متقاضیان ثبت‌نام طرح اقدام ملی را تا ۱۰ اسفند اعلام کرد.

 

به گفته محمود محمودزاده، معاون وزیر راه حدود ۴۲ درصد از متقاضیان ثبت نام شده در طرح مسکن ملی در دور اول واجد شرایط نبوده و حذف شدند که در این دوره می‌توانند در صورت تأیید اطلاعاتشان مجددا ثبت‌نام کنند.

 

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی نیز درباره ادامه ثبت نام مسکن ملی گفته بود که مرحله دوم ثبت‌نام طرح اقدام ملی در اسفند ماه و بعد از انتخابات مجلس انجام می‌شود و هم اکنون پرونده‌های ۱۳۰ هزار متقاضی واجد شرایط تشکیل شده است و پس از انجام هماهنگی‌های لازم در این خصوص فراخوان داده می‌شود.

 

 

پس از گذشت یک هفته از انتخابات هنوز خبری در این خصوص از سوی وزارت راه به عنوان متولی اجرای این طرح منتشر نشده است.

 

 

ابتدای طرح مسکن ملی

ثبت نام این طرح ابتدا به صورت پایلوت در شهریور ماه امسال در استان کرمان و سپس برای دیگر استان‌ها در ماه‌های آبان و آذر انجام شد.

 

 

 

 مهلت اعتراض متقاضیان طرح ملی مسکن 

 

 برای تکمیل مدارک توسط متقاضیان مهلت دوباره در نظر گرفته می‌شود.

 

پروانه اصلانی با اشاره به اختلال پیش آمده برای ثبت اعتراض متقاضیان طرح ملی مسکن، اظهار کرد: به دلیل مراجعه زیاد و شلوغی سایت ثبت اعتراض طرح ملی مسکن به نشانی abad.bonyadmaskan.ir/#/protest دچار اختلال شده بود.

 

وی ادامه داد:‌ ثبت اعتراض در سامانه مذکور سقف زمانی ندارد و متقاضیان فعلا می‌توانند اعتراضات خود را ثبت کنند.

 

تسنیم نوشت: وی همچنین در پاسخ به این پرسش که برخی متقاضیان طرح ملی مسکن موفق به بارگذاری مدارک خود نشده‌اند، افزود:‌ به‌زودی طی اطلاعیه‌ای به این افراد برای بارگذاری مدارک و تکمیل مراحل ثبت‌نام مهلت داده خواهد شد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: