صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲:۲۸ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 02
کد خبر: ۳۷۳۵۶

گام جدی استانداری برای جلوگیری از شیوع کرونا

استاندار تهران گفت: خدمت رسانی به مردم باید با قوت، قدرت و جدیت استمرار داشته باشد و در این زمینه از همه دستگاه‌ها مطالبه‌گری داریم و کوتاهی در روند خدمت‌رسانی قابل پذیرش نیست و با دستگاه‌های خاطی برخورد می‌شود.

به گزارش راهبرد معاصر؛ انوشیروان محسنی بندپی در مورد اثرات کاهش ساعات اداری بر روند خدمت‌رسانی به مردم اظهارکرد: کاهش ساعات اداری دستگاه‌های استان تهران برای کاهش ریسک شیوع ویروس کرونا بوده است و تقلیل ساعت نباید هیچ خللی در روند خدمت‌رسانی به مردم ایجاد کند.

 

وی ادامه داد: براساس بررسی علمی و کارشناسانه و مطابق با تصمیم ستاد مقابله با کرونای استان تهران به منظور حفظ سلامت کارمندان و توقف فعالیت رستوران‌ها و غذاخوری ادارات، زمان اختصاص یافته به ناهار در مجموع کاهش ساعات لحاظ شده، از این رو ساعات اداری از 8 تا 13 تقلیل پیدا کرد تا ضمن کاهش بار ترافیکی، میزان ترددها نیز به حداقل برسد و گام جدی برای مقابله و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا برداشته شود.

 

استاندار تهران با تأکید بر اولویت خدمت رسانی به مردم گفت: دغدغه‌مندی و مطالبه‌گری برای ارائه خدمت به مردم اولویت اصلی مسئولان و دستگاه‌های اداری استان است. از این رو مدیران و کارشناسان برای ارائه خدمت به مردم حضور دارند و تقلیل ساعات اداری به هیچ وجه نباید در این فرآیند اثر منفی داشته باشد.

 

محسنی بندپی با اشاره به فعالیت مستمر دستگاه‌های خدمات رسان خطاب به مدیران دستگاه‌ها تأکید کرد: خدمت رسانی به مردم باید با قوت، قدرت و جدیت استمرار داشته باشد و در این زمینه از همه دستگاه‌ها مطالبه‌گری داریم و کوتاهی در روند خدمت‌رسانی قابل پذیرش نیست و با دستگاه‌های خاطی برخورد می‌شود.

 

منبع: تسنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: