صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۴۹ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 05
کد خبر: ۳۷۵۶۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

تعطیلی بانک ها و ادارات دولتی روز شنبه 17 اسفند برای کرونا/ کدام استانها تعطیل شدند؟

در پی تداوم شیوع کرونا و بنا بر تصمیم ستاد‌های استانی مدیریت این بیماری ادارات دولتی و بانک ها در برخی استان‌ها در روز شنبه 17 اسفند تعطیل اعلام شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ در پی تداوم شیوع کرونا و بنا بر تصمیم ستادهای استانی مدیریت این بیماری ادارات دولتی و بانک ها در برخی استان‌ها در روز شنبه 17 اسفند تعطیل اعلام شد که در ادامه به اطلاع می رسند. البته ممکن است اعلام تعطیلی بانک ها و ادارات در روز شنبه در استان های بیشتری اعلام شود که از طریق همین خبر به اطلاع شما خواهد رسید.

 

تعطیلی ادارات خراسان جنوبی شنبه ۱۷ اسفند 

ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، ادارات و دستگاه‌های اجرایی خراسان‌جنوبی را در روز شنبه ۱۷ اسفند ماه تعطیل کرد.

 

این اقدام ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا به منظور انجام اقدامات پیشگیرانه در راستای حفظ سلامت شهروندان و کاهش ترددهای درون شهری، ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان صورت گرفته است.

 

شایان ذکر است: این تعطیلی شامل کارکنان مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی، بهداشتی و امدادی نمی‌شود.

 

ادارات دولتی استان قم شنبه تعطیل است

ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: روز شنبه ۱۷ اسفندماه همه ادارات، مدارس، دانشگاه‌ها و بانک‌های قم تعطیل است.

 

در این اطلاعیه آمده است: روزهای شنبه و یکشنبه همه معابر شهر ضدعفونی می‌شوند و مردم در این روزها از منازل خارج نشوند.

 

تعطیلی ادارات استان مرکزی روز شنبه

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی از تعطیلی ادارات استان در شنبه هفته آینده خبر داد.

 

زهرا آخانی پنجشنبه ۱۵ اسفندماه در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر گسترش و شیوع بیماری کرونا در سطح استان مرکزی و کشور را شاهد هستیم، تصمیم استان بر این است که شنبه هفته آینده ۱۷ اسفندماه، ادارات استان تعطیل باشد.

 

تعطیلی ادارات خراسان رضوی 17 اسفند

براساس مصوبه ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، ادارات و دستگاه‌های اجرایی خراسان‌ رضوی به استثنای مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی، بهداشتی و امدادی شنبه ۱۷ اسفند ماه تعطیل خواهند بود.

 

کرونا ادارات البرز را تعطیل کرد

ستاد مدیریت کرونا استان البرز با تعطیلی ادارات این استان روز شنبه ۱۷ اسفندماه موافقت کرد.

رییس ستاد مدیریت کرونا استان البرز روز پنجشنبه در نشست اعضای این ستادگفت: به جز دستگاه های درمانی و خدمات رسان، ادارات این استان روز شنبه ۱۷ اسفند تعطیل هستند.

منبع: برترین ها 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مازیار
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
واقعا مسئولین هیچی نمی فهمند مگر در اداره جات امکان همه گیری نداره مجلسیها ادمند بقیه نه.تا کی تبعیض تا کی تفاوت .خداکند تمام مجلسیها وتمام مسئولین در این شیوع کرونا بمیرند .الهی امین.
بصیر عسکری
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
من بصیر عسکری از ساری با مدرک دکتری تخصصی و 25سال سابقه صدو شصت هزار تومان به حقوق من اضافه شو.فکر میکنم منظور الهیار ترکمن باشی از افزایش یک و نیم تا دو میلیون به ریال بوده .چون سر حال نبود گفت تومان.خداوند همه مریض ها را خود شفا دهد انشاالله
ناشناس
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
ادارات استان البرز تعطیل شد اما نصفی از ادارات تهران رو البرزی ها پوشش میدن و مجبورن از البرز بیان به تهران سرکار اونم با مترو و .. تکلیف چیه؟ فقط مجلسی های تهران رو تعطیل می کنید بقیه کارمندا آدم نیستن!!!!
ناشناس
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
۱