صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۸:۳۴ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 10
کد خبر: ۳۷۸۹۲

مهاجم استقلال: خیلی‌ها به من گفتند تو خیلی احمقی!

مهاجم استقلال می‌گوید از همان بچگی عاشق این تیم بوده و صادقانه با وجود این‌که می‌دانست ممکن است مسیرش تغییر کند، این موضوع را با قدرت همه جا اعلام کرده است.

به گزارش راهبرد معاصر،  امیرارسلان مطهری یکی از بازیکنانی بود که در سال‌های اخیر بار‌ها از تمایلش برای بازی در استقلال سخن گفته و به صورت علنی اعلام کرده بود هوادار این تیم است. او این فصل به آرزوی دیرین خود رسید و تا به اینجای کار هم عملکرد درخشانی داشته است.

 

مطهری در برنامه فوتبال برتر درباره این موضوع گفت: من از بچگی عاشق استقلال بودم و خاطرات خیلی خوبی از فرهاد مجیدی، مجتبی جباری، میلاد میداوودی و بسیاری از بازیکنان این تیم دارم. این تیم بسیار باشخصیت و پرافتخار است که افتخار می‌کنم استقلالی هستم و همه جا این موضوع را فریاد زده‌ام و ریسک آن‌را هم قبول کرده‌ام. چون این‌گونه وقتی اعلام می‌کنی طرفدار یک تیم هستی یک طرف را می‌بندی و دیگر نمی‌توانی بازارگرمی کنی. خیلی‌ها هم به همین دلیل به گفتند تو خیلی احمقی و مسیر خود را بستی، ولی من می‌دانستم چه می‌خواهم و خیلی با قدرت می‌گفتم، شاید هم به آن نمی‌رسیدم، ولی دوست داشتم علاقه‌ام را بگویم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: