صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۳:۱۱ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 17
کد خبر: ۳۸۵۰۰
تعداد نظرات: ۱۳ نظر

نحوه دریافت 20 گیگ اینترنت رایگان معلمان

۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان به معلمان اختصاص یافت. درهمین باره وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اختصاص ۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان به معلمان خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ ۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان به معلمان اختصاص یافت.

 

در این روزها که حضور افراد در مراکز آموزشی، اداری و اماکن عمومی کاهش یافته و بسیاری ماندن در خانه را ترجیح داده‌اند، برخی فعالیت‌های کاری خود را به‌صورت دورکاری انجام می‌دهند و دانش‌آموزان و دانشجویان هم از ابزارهای فناوری اطلاعات برای آموزش از راه دور استفاده می‌کنند، استفاده از دیتا افزایش یافته و این موضوع منجربه کاهش کیفیت اینترنت شده است.

 

از طرفی با توجه به این که ویروس کرونا در کشور مهار نشده و تعداد مبتلایان به این ویروس روزبه‌روز افزایش می‌یابد، بسیاری از کاربران خواستار امکاناتی از جمله اینترنت رایگان برای گذراندن این اوقات در منازل بودند؛ موضوعی که وزیر ارتباطات با آن موافقت کرد و از ارائه ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان ثابت خبر داد.

 

همچنین در شرایطی که مراکز آموزشی، ‌مدارس و دانشگاه‌ها برای جلوگیری از شیوع کرونا تعطیل شدند، استفاده از امکانات فضای مجازی از راهکارهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بود و این که امکانات ویژه‌ای جهت آموزش مجازی و از راه دور فراهم شود.

 

نحوه دریافت اینترنت رایگان معلمان

دراین راستا، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ارائه اینترنت رایگان با همکاری وزیر آموزش و پرورش برای معلمان خبر داده و در توییتر نوشت: یک هدیه ناقابل ۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان برای معلمین عزیز آماده کردیم تا از زحمات آنها در تدریس به دانش‌آموزان در روزهای تعطیلی تشکر کنیم. با مراجعه به ⁦ICTGifts.Ir⁩ برای دریافت آن اقدام کنید. مهلت ثبت‌نام تا ۵ فروردین ۱۳۹۹ است.

 

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ahmad
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
سلام من فروردین باکدملی خودم ثبت نام کردم ولی چون خط به نام خودم نبودفعال نشد. الان شهریور میخام باخط بنام خودم ثبت نام کنم میگه این کدملی قبلا ثبت شده. یعنی این سامانه نمیتونه همون موقع تشخیص بده و الکی پیام اینترنت فعال شد نده.
Justice
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
من زمان ثبت نام قدام کردم و حتی پیامک جهت اینکه ثبت نام کرده ام برایم ارسال شد ولی درحال حاظر اصلا فعال نیست و از شارژم می رود . چگونه باید مطلع شوم که این بسته هدیه فعال شده یا خیر؟
ناشناس
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
من معلم هستم و20کلمه اینترنت برایم فعال نشد باید چکار کنم.
مریم
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
سلام چرا بعد گذشت سه روز هنوز ۲۰ گیگ نت رایگان برای من فعال نشده با اینکه پیام تایید ثبت نام هم برام اومده
سعیدی
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
اینترنت رایگان معلمان برایم شارژنشده است
سکینه حیدری
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
من که معلم حق التدریس هستم چرا اینترنت رایگان شامل حال بنده نشد؟ برای سوال اینه ؟ چرا م نوشت: این کدملی به عنوان معلم ثبت نشده؟
داوود
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
باسلام.
برای من که بل وجود ثبت شدن در سامانه فعال نشده
اگر توانایی انجام یک کار رو ندارید .حداقل قول ندید
هدایت انصاری
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
سلام 20گیگ اینترنت هدیه گیرمن نیومده
ناشناس
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
همش سرکاریه تا الان که ۶ فروردینه ما بسته ای دریافت نکردیم پیام فعالسازیش اومد اما دریغ چرا به فرهنگیان اینقد توهین می کنید
حسین زهی
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
با عرض سلام و خسته نباشید.
چند روز پیش من بسته رو ثبت نام کردم تا الان که ساعت ۸و۴۹ دقیقه هست فعال نشده.لطفا راهنمایی کنید.
ایمان رحیمی زاده
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
من ایمیل ندارم دبیر ریاضی هستم میخوام برای 20 گیا ثبت نام کنم
خوبیار غلامی
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
باعرض سلام و تبریک به مناسبت سال نو به وزیر محترم ارتباطات وفناوری چرا این چند گیگابایت اینترنت به بازنشستگآن تعلق نگرفته است بازنشستگان هم معلم بوده وهم درخانه ماندگار هستند آرزوی سلامتی موفقیت برای شما وهمه ی مردم اینشاالله که این بیماری کرونا از سر مردم رفع شوداینشاالله
سید زهرا مستجابی
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
گرفتن اینترنت