صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 21
کد خبر: ۳۸۶۹۱
تعداد نظرات: ۱۸ نظر
سریال پایتخت 6

ساعت پخش سریال پایتخت ۹۹ + تکرار

سریال پایتخت 6 به کارگردانی سیروس مقدم برای ایام نوروز ۹۹ تهیه شده است که در ادامه ساعت پخش سریال پایتخت ۹۹ و تکرار آن را می خوانید.

به گزارش راهبرد معاصر؛ ساعت پخش سریال پایتخت ۹۹ ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه از شبکه یک سیما پخش می‌شود و بازپخش و تکرار  این سریال ساعت ۱۰ صبح و ۱۷ روز بعد است. پخش سریال محبوب نوروزی پایتخت حالا به فصل ششم خود رسیده و توانسته برای چندمین سال متوالی پربازدیدترین سریال عید صدا و سیما شود. پایتخت تکرار ماجرای زندگی یک خانواده بزرگ را با چاشنی طنز به تصویر می کشد و با لهجه شیرین مازندرانی لحظات بی نظیری را خلق کرده است. نکته مثبت آنکه نه تنها عزیزان مازنی به این لهجه حساسیت نشان نداده اند بلکه از آن استقبال هم کرده اند؛ درسی که همه اقوام کشور باید بگیرند.

 

 

سیروس مقدم کارگردان سریال نوروزی «پایتخت» گفت: پخش پایتخت ۶ ادامه سریال پایتخت در فصل های قبلی است با این تفاوت که پایتخت ششم فضای جدید و اتفاقات تازه‌ تری دارد. از جمله تغییرات بزرگ پایتخت 6 مرگ باباپنجلی و بازگشت بهبود از آفریقا با دو بچه سیاه پوست است. همچنین در پایتخت 99 وضعیت نقی معمولی و ارسطو نیز تغییر تغییرات جدی کرده و حالا نقی معمولی راننده و محافظ نماینده قائمشهر در مجلس است و ارسطو از زندان آزاد شده و وضعیت سابقش را از دست داده است.

 

بازیگران سریال پایتخت 99

سریال پایتخت ۶ به کارگردانی سیروس مقدم برای ایام نوروز ۹۹ تهیه شده است و در این سریال محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبداللهی، مهران احمدی، بهرام افشاری و سارا و نیکا فرقانی اصل بازی می‌کنند.

 

 

قصه این سری از پایتخت دارای موقعیت‌های طنز زیادی است و با بازگشت بهبود به قصه داستان های جالبی رخ خواهد داد. همچنین با توجه به تیزری که چند روز پیش منتشر شد به نظر می‌رسد نقی بادیگار یکی از نمایندگان مجلس شده و این اتفاق، موقعیت‌های طنز متفاوت و جدیدی را وارد داستان «پایتخت» می‌کند.

 

ساعت پخش و تکرار پایتخت 6

فصل ششم مجموعه تلویزیونی «پایتخت» در ۱۵ قسمت برای پخش در نوروز ۹۹ ساخته شده است و ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه از شبکه یک سیما پخش می‌شود و بازپخش این سریال ساعت ۱۰ صبح و ۱۷ روز بعد است.

 

 

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
ناشناس
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
خوب بود
محمد ایزدی دوگونچی
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
با سلام
سریال پایتخت 6 خیلی جذاب است.ای کاش زمان فیلم زیاد میشد.از آقای مقدم کمال تشکر را دارم که چنین سریالی رخ تهیه دیدند.همچنین از کلیه بازیگران سریال بخصوص آقای تنابنده تقدیر ویژه بعمل می آید. خدا حافظ شما باد.
رضا
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
واقعا بسیار فیلم خوبی میباشد
ناهید
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
من فقط همین فیلمو می بینم
نیما
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
عااااااااااااالی بود
قسمت دوم خیلیییییییلی قشنگ بود
مخصوصا تیکه اهدای قلب که تصویری حرف می‌زدند واقعا آدم اشکش در میومد خییییییبلی قشنگ بازی میکنه آقای تنابنده ماشالله هزارماشالله.. بعدشم رقص مازندرانی بعد دعوا خخخ...
واقعا هم گریه داره هم خنده داره هم احساسات داره هم مهمونی های شلوغ شمالی خییییلی باحاله... اینکه واقعیت زندگی رو دارین نشون میدین خیییلی ارزش داره. توی هیچ سریالی مثل این نیست واقعا خیلی استعداد میخواد ماشالله به همتون... واقعا خسته نباشید...
خدا بهتون قوت بده که ادامه دار باشه...
ناشناس
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
با تشکراز بازیگران محترم و آقای افشار بسیار سریال خوب و جذابی است علی اصغر اسکندری. از سرکان
ناشناس
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
ممنون از بازی خوب آقای افشار وتمام بازیگران این سریال
۰۰۰
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
خیلی خوب بود
ناشناس
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
اشتباه نوشتی ساعت تکرار
طاهری
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
از نقاط ضعف این سریال پرطرفدار، یکی پر بازیگر بودن آن است. قسمتهای یک تا پایتخت 3 بسیار روانتر و زیباتر بود ولی با اضوفه شدن چندین نقش به سریال باعث شده که گاهی به بازگران دیالوگ هم نمیرسد و فقط وجود دارند ! دیگری وجود نقش پنجعلی بود که خوشبختانه حذف شد. یک نقش بی اثر و بدون کوچکترین طنز .
پاسخ ها
۰۰
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
اتفاقا پنجعلی با اینکه دیالوگ کمی داشت ولی خیلی هم با اثر بود و خیلی هم بامزه
النا
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
عالیه من که لذلشو میبرم ممنوپ از اقای تنابنده و خانم الهام غفوری باسپاس عالی عالیه خیلی خیلی خوب و خواهش میکنم فصل ط۷۸۹بسازید
ناصر
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
عزیزم چون شمالی ها ناراحت نشدن چون همشون شمالی هستن ....یکی از شخصیت از همه بیشتر میدونست و به قول معروف یه سر گردن بیشتر از اونا میدونست و با یه لهجه و زبان دیگه حرف میزد ناراحت میشدن ...خودتون نزنید کوچه علی چپ ....همه منظور همو خوب میدونیم
raza
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
خيلي خوبه عالي ؟
مهسا
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
عالیه عالیه پایتخت ۶
پورمحبوب
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
من موندم تو شخصیتای سریال مایتخت ۶، همه مازندرانی هستن تو سریال،هما خیلی عاقله فارسه،جمیله پلیده گیلانی!؟چرا واقعا؟
سما
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲