صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۲:۲۹ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 23
کد خبر: ۳۸۸۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

عاطفه ميرسیدی خبرنگار کرونایی شد +عکس

دکتر عاطفه ميرسیدی خبرنگار و مجری خبر رسانه ملی به کرونا مبتلا شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ مدیر روابط عمومی صداوسیما از ابتلای دکتر عاطفه ميرسیدی خبرنگار و مجری و کارشناس بخش‌های خبری صدا و سیما به کرونا خبر داد.

 

شب گذشته سوم فروردین‌ماه، محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی صداوسیما در توییتی از ابتلای عاطفه میرسیدی خبرنگار صداوسیما به ویروس کرونا خبر داد و بیان کرد که عده دیگری هم در بخش‌های خبری مبتلا شده‌اند.

 

عاطفه میرسیدی مجری و خبرنگار صداوسیما امروز چهارم فروردین در گفتگو با بخش خبری ساعت ۱۴ تلویزیون از آخرین وضعیت جسمانی خود خبر داد و اینکه در حال سپری کردن دوره بیماری کروناست.

 

وی در این گفتگو توضیح داد: تضمینی نیست هر یک از ما با چه شرایطی درگیر این بیماری می‌شویم. بیمارانی که در بیمارستان هستند در سنین و شرایط مختلفی دچار بیماری شده‌اند.

 

وی مردم را به ماندن در منازلشان توصیه کرد و گفت: اگر می‌شود دورکاری کنیم، سفر نرویم و در منزل بمانیم.

 

این خبرنگار صداوسیما که طی روز‌های قبل خبر‌های مرتبط با کرونا را نیز پیگیری می‌کرد درباره وضعیت خود گفت: این روز‌ها دارو‌ها را مصرف می‌کنم، در منزل کتاب می‌خوانم و خبر‌ها را پیگیری می‌کنم و امیدوارم هرچه زودتر همه بیماران بهبود یابند.

 

میرسیدی عنوان کرد: من پیش از این هم فکر می‌کردم مبتلا شده‌ام و جزو کسانی هستم که علایمی نداشته‌ام، اما این طور نبود. جوانانی هم داشته‌ایم که به سختی بیمار شده‌اند.

 

وی در پایان سخنانش بیان کرد: مردم هر چه بیشتر می‌توانند این روز‌ها ارتباط خود را با دیگران قطع کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علیرضا مشهدی
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
عزیزان یک پیشنهاد داغ و امیدوار کننده براتون دارم تا از مبتلا شدن به کورونا جلوگیری کنید و یا اگر علایم مشکوک به کرونا مثلا تب یا سرفه خشک یا تنگی نفس دارید از پیشرفت بیماری جلوگیری کنید تا بهبود پیدا کنید ان شاءالله شما خواص سونای خشک رو میدونید که در درمان عفونتهای ریوی و تنفسی کاربرد دارد ولی از آنجا که سونای خشک فعلا در دسترس نیست چون استخرها تعطیل هستند میتونید یک چهارپایه یا نردبان تهیه کنید و با زیاد کردن شعله بخاری یک اتاق کوچک در بالاترین قسمت اتاق روی چهارپایه در زیر سقف که بیشترین دمای اتاق را دارد بشینید و حدود بیست دقیقه هوای داغ زیر سقف اتاق رو از طریق دهان و تاکید میکنم از طریق دهان تنفس کنید تا تمام ویروسهای فعال در ریه هایتان کاملا نابود شوند و تاکید می کنم از مرطوب کردن هوای اتاق خوداری کنید هوای اتاق باید داغ و خشک باشد تا تاثیر داشته باشد و اینکار رو هر چند ساعت تکرار کنید سلامت باشید ان شاالله