صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 27
کد خبر: ۳۹۰۴۶

درگذشت سیامک صرافت کارگردان سریال روزگار + علت

سیامک صرافت کارگردان جوان سریال های تلوزیونی کشورمان درگذشت. در ادامه علت درگذشت سیامک صرافت کارگردان سریال روزگار را با هم می خوانیم.

به گزارش راهبرد معاصر، در روزهایی ابتدایی سال 99 خبر درگذشت سیامک صرافت کارگردان سریال روزگار دنیای هنر را عزادار کرد. در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر در باره این کارگردان جوان و علت فوت آن با راهبرد معاصر همراه باشید.

 

 

علت درگذشت سیامک صرافت کارگردان سریال روزگار

 

«سیامک صرافت» کارگردان جوان سریال های تلویزیونی چهارشنبه ۶ فررودین ماه هنگام پیاده‌روی و عبور از خیابان در یک تصادف  و  بر اثر جراحات ناشی از تصادف جان به جان آفرین تسلیم کرد.

 

نوید محمودی کارگردان سینما و از دوستان صرافت درگذشت سیامک صرافت را تایید کرده است.

 

 

 

 

آثار سیامک صرافت

 

سیامک صرافت از برترین کارگردانان ایران بود که کارنامه خوبی را نیز برای خود رقم زده است.

 

 فیلم و سریال هایی چون روزگار، انحراف، پشت ابرها شهریست، دربند اروند، نیمه شب، روح الله، این هفت نفر و …. کارگردانی کرده است.

 

 

 

 

سیامک صرافت کیست؟

 

سخنان سیدمازیار هاشمی تهیه‌کننده سریال‌های تلویزیون که برای آخرین بار با سیامک صرافت در سریال تلویزیونی "روزگار" همکار بود. هاشمی خبر تصادف و درگذشت صرافت را تأیید کرد و در گفتگو با تسنیم، گفت: من هم خبر ایشان را شنیدم و متأسفانه حقیقت دارد. بسیار حالم خراب است چرا که دو شب پیش با او صحبت کردم و قرار بود جایی برود برگردد و درباره فیلمنامه‌ای سینمایی صحبت کنیم و کار را آغاز کنیم.

 

 

هاشمی درباره کار با صرافت در سریال "روزگار" گفت: به شدت کارگردانی بود که کار تولید را می‌فهمید و در بحث کارگردانی فقط خودخواهانه عمل نمی‌کرد و براساس داشته‌ها و امکانات تولیدی سعی می‌کرد خودش را وفق بدهد و به کار ضربه نخورد. با تمام عوامل پشت دوربین هماهنگ بود و آن‌ها را دوست داشت. انعطاف پذیر و در عین حال به شدت خلاق و نوآور بود.

 

 

سریال "روزگار" آخرین کاری بود که مرحوم صرافت در عرصه تلویزیون به یادگار گذاشت؛ سریالی که در اسفندمااه هر شب روی آنتن شبکه سه سیما می‌رفت.

 

 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: