صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۵:۵۹
  • چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۱
  • Wednesday 14 September 2022
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۵ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 28
کد خبر: ۳۹۱۴۴

ساخته شدن داروی درمان ویروس کرونا توسط دانشمند ایرانی صحت دارد؟

با ورود ویروس کرونا به ایران تلاش هایی زیادی در خصوص درمان این بیماری انجام شده است که ساعاتی قبل دانشمند ایرانی خبر از ساخته شدن داروی درمان ویروس کرونا را داد.

به گزارش راهبرد معاصر، در پی انتشار ویروس کرونا در کشورهای مختلف تمامی دانشمندان جهان برای یافتن دارویی برای درمان بیماری کرونا در تلاش هستند که کشورمان ایران نیز در در حال انجام فعالیت هایی برای کشف داروی درمان کرونا می باشد. در ادامه اخباری را که در خصوص ساختن داروی درمان ویروس کرونا توسط دانشمند ایرانی منتشر شد را بررسی می کنیم.

 

 

 

ساخته شدن داروی درمان ویروس کرونا توسط دانشمند ایرانی صحت دارد؟


دانشمند ایرانی و استاد دانشگاه تربیت مدرس از ساخت داروی درمان ویروس کرونا در ایران خبر داد.


مسعود سلیمانی دانشمند ایرانی با اشاره به ساخت داروی درمان ویروس کرونا گفت: داروی درمان ویروس کرونا با استفاده از سلول‌های بنیادی ساخته شد، به طوری که بسیاری از پزشکان از نحوه بازخورد این دارو بر روی بسیاری از بیماران اعلام رضایت کردند.

 

به گزارش فارس، وی افزود: این دارو بر روی بیمارانی که در فاز اول ابتلا به بیماری کرونا ویروس قرار دارند در سه مرحله نسبت به درمان کامل آن‌ها مثبت ارزیابی شده است.

 

سلیمانی تصریح کرد: این دارو در فاصله زمانی ۳ تا ۶ روز در قالب سه مرحله می‌تواند بیماران مبتلا به ویروس کرونا را درمان کند.

 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: