صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۸:۳۶ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 30
کد خبر: ۳۹۲۴۴

مهمان امشب دورهمی دوشنبه ۱۱ فروردین ۹۹ مشخص شد + زمان پخش و تکرار

مهمان امشب دورهمی دوشنبه ۱۱ فروردین ۹۹ مشخص شد.

به گزارش راهبرد معاصر، برنامه پرببینده و جذاب دورهمی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری که از ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ در شبکه نسیم شروع به پخش کرد؛ و این روز‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا و اینکه مردم برای حفظ سلامت خود و پیشگیری از ابتلا به کرونا در منزل و در حالت قرنطینه به سر می‌برند برنامه دورهمی که برنامه محبوبی نیز در میان مردم است با پخش هر شب از شبکه نسیم توانسه لحظات خوشی را برای مردم ایجاد کند. در ادامه این خبر با ساعت پخش دورهمی و مهمان امشب دورهمی دوشنبه ۱۱ فروردین ۹۹ آشنا خواهید شد.

 

 

 

 

 


مهمان امشب دورهمی دوشنبه ۱۱ فروردین ۹۹

 

گفتنی است برنامه دورهمی یکشنبه شب که قرار بود با حضور امید حاجیلی روی آنتن شبکه نسیم پخش شود، لغو شد و تکرار برنامه دورهمی بهنام بانی دباره بازپخش شد

 

برنامه امشب «دورهمى» دوشنبه ۱۱ فروردین ٩٩ با حضور امید حاجیلى ساعت ٢٣ از شبکه نسیم پخش میگردد

 

امید حاجیلی، خواننده موسیقی پاپ و نوازنده ساز ترومپت متولد ۲ مهر ماه سال ۱۳۶۲ شمسی در شهر تهران می‌باشد. امید از سن ۹ سالگی نوازندگی ساز پیانو را آغاز کرد و از سن ۱۱ سالگی نیز وارد هنرستان موسیقی شد. او پس از حدود سه سال نوازندگی ساز ویولن، ساز خود را به ساز ترومپت تغییر داد و هم زمان نیز به صورت خود آموز نوازندگی پرکاشن و درام را آغاز کرد. وی در سال ۱۳۷۷ شمسی، دیپلم هنرستان خود را دریافت کرد! امید تا مقطع کارشناسی در همان جا به تحصیل ادامه داد و پس از آن نیز مدرک کارشناسی ارشد موسیقی خود را از دانشگاه هنر اخذ کرد. امید همچنین در سال ۱۳۹۶ شمسی، مدرک دکتری افتخاری زیر نظر وزارت علوم را در رشته آهنگسازی دریافت کرد.

 

امید حاجیلی تاکنون سه آلبوم موسیقی به نام‌های ” آلگرو”، ” دارکوب ” و همچنین ” حاجیلیتو ” را منتشر کرده است.

 

 

در شب‌های گذشته مهمانان این برنامه بهنام بانی؛ بهرام افشاری، محمد حسین مهدویان، محمد بحرانی، یکتا ناصر، پژمتن جمشیدی، ریما رامین فر، امیر حسین آرمان و بنیامین بهادری بوده اند.

 

 

زمان پخش و تکرار دورهمی

 

دورهمی در ایام نوروز هر شب ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش و در ساعت‌های ۶ صبح، ۱۱ صبح و ۱۷ بعد از ظهر روز بعد باز پخش می‌شود.

 

 

دورهمی در سال ۹۹

 

اولین برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری اول فروردین ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه نسیم پخش شد. اولین مهمان نوروز ۹۹ برنامه دورهمی جمعه شب بهنام بانی خواننده جوان پاپ بود. دومین برنامه نیز با حضور بهرام افشاری در دورهمی شنبه شب روی آنتن رفت. در شب سوم (یکشنبه شب) محمدحسین مهدویان کارگردان جوان سینما مهمان مهران مدیری در دورهمی بود. دورهمی دوشنبه شب نیز با حضور محمد بحرانی انجام شد. در برنامه سه شنبه شب نیز یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون و همسر منوچهر هادی مهمان برنامه دورهمی بود. برنامه پنجشنبه شب نیز با حضور ریما رامین فر روی آنتن رفت.

 

 

بعد از اعتراضات در فضای مجازی به دلیل حضور تماشاچیان در محل ضبط دورهمی در روز‌های شیوع ویروس کرونا، دست اندرکاران این برنامه و مهران مدیری تصمیم گرفتند تا ادامه ضبط در شب‌های نوروز بدون حضور تماشاچان باشد. در دو شب اخیر، اما تصاویری از تماشاچیان در بین برنامه پخش می‌شد! در توضیح، زیرنویسی روی صفحه نمایش داده شد که نوشته بود «تصاویر تماشاچیان آرشیوی است»

 

 

 

آنچه فصل چهارم برنامه دورهمی را با فصل‌های قبل متفاوت کرده این است که در این فصل از برنامه، آیتم‌های نمایشی دیده نمی‌شود و به جای آن گفتگوی مهمان، اجرای آهنگ و پلاتو‌ها و همچنین مسابقه بین تماشاچیان بیشتر شده است.

 

 

دورهمی با اجرای مهران مدیری به عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیون طی چند سال اخیر شناخته شده است. تاکنون سه فصل از این برنامه از شبکه نسیم پخش شده است. در این برنامه تلویزیونی، در هر قسمت ۴۰۰ نفر از مخاطبان که طی یک فراخوان برای حضور در برنامه ثبت نام می‌کنند، به تماشای ضبط برنامه دورهمی می‌نشینند. در حقیقت می‌توان گفت این برنامه تلویزیونی به مانند تئاتری است که در هر قسمت، مخاطبانی را به عنوان تماشاگر پذیرا است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: