صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۴۶ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 01
کد خبر: ۳۹۳۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

بیماری کرونا علی دایی صحت دارد؟

خبر ابتلای علی دایی اسطوره فوتبال ایران به کرونا در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد و سوژه داغ رسانه ها شده است. درادامه برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بیماری کرونا علی دایی با راهبرد معاصر همراه باشید.

به گزارش راهبرد معاصر؛ در طی مدتی که  ویروس کرونا وارد کشور شده است اخبار و شایعاتی در خصوص ابتلای چهره های مشهور زیادی به کرونا منتشر شده است و امروز 13 فروردین 99 خبر بیماری کرونا علی دایی در فضای مجازی منتشر شده است و سوزه داغی برای فضای مجازی و شبکه های اجتماعی شده است.

 

 

 

 

 

بیماری کرونا علی دایی صحت دارد؟

 

حال علی دایی خوب است و شایعه مبتلا شدنش به کرونا دروغ سیزده بود.


یکی از کانالهای ورزشی صبح امروز با انتشار یک ویدئو اقدام به شایعه پراکنی درباره مبتلا شدن علی دایی به ویروس کرونا کرد. یکی از نزدیکان علی دایی به خبرورزشی گفت حال شهریار خوب است و خبری که امروز در فضای مجازی در خصوص ابتلای او به کرونا پخش شده،شایعه است.

 

 

دروغ سیزده و بیماری کرونا علی دایی

 

شایعه کنندگان برای دروغ سیزده اقدام به انتشار این خبر کرده اند.

 

 

بیوگرافی علی دایی

علی دایی متولد ۱۴ بهمن ۱۳۴۸، شناسنامه: ۱ فروردین ۱۳۴۸ در اردبیل بازیکن فوتبال پیشین تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس است که علاوه بر بازی در لیگ برتر ایران، سابقه حضور در لیگ‌های ستارگان قطر، امارات و بوندسلیگا آلمان را هم در کارنامه دارد. او مربی فوتبال، تجارت‌پیشه و کارآفرین کنونی و مٶسس و مدیرعامل شرکت پوشاک ورزشی دایی است. دایی که بهترین گلزن تاریخ تیم ملی ایران به شمار می‌رود؛ سال ۲۰۱۸ در نظرسنجی سایت ای‌اف‌سی، به عنوان بهترین مهاجم تاریخ جام ملت‌های آسیا انتخاب شد. او همچنین در نظرسنجی برنامه نود با کسب ۷۳.۴ درصد آرا بهترین مهاجم بعد از انقلاب شناخته شد. او با زدن ۱۰۹ گل در ۱۴۹ بازی ملی، رکورد بیشترین گلِ زده در بازی‌های ملی فوتبال مردان جهان را نیز در اختیار دارد.

 

 

زندگی شخصی علی دایی

 

علی دایی در محله جیرال و خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد. علی دایی چهار برادر دارد.

 

پدرش راننده کامیون بود و مادرش خانه دار؛ متولد ۱۴ بهمن ۱۳۴۸ است، اما برای اینکه یک سال زودتر به مدرسه برود در شناسنامه ۱ فروردین بعنوان تاریخ تولد درج شده است.

 

در کودکی او را شهریار صدا می‌زنند، این نام هم اکنون لقب وی است.

 

 

 

ازدواج اول علی دایی

علی دایی بعد از فوت پدرش در سال ۸۱ با دختری بنام مریم که از آشنایان دورشان بود ازدواج کرد و صاحب دختری بنام دنیز شد، اما این وصلت سرانجام بعد از مدت کوتاهی به طلاق منجر شد. دنیز به همراه مادرش سالهاست در آمریکا زندگی می‌کند.

 

 

ازدواج دوم علی دایی

علی دایی در اول بهمن ماه ۱۳۸۳ برای دومین بار ازدواج کرد و در سال ۱۳۸۴ در خصوص شیوه آشنایی با همسر علی دایی و خصوصیات شریک زندگیش گفت: همسرم از آشنایان دور خانوادگی ما می باشد، مادرش اردبیلی و پدرش تبریزی است و بزرگ شده تهران می باشد. مشخصات کامل یک دختر آذربایجانی را دارد و لیسانس صنایع غذایی می باشد، او هشت سال از من کوچک تر است.

 

دومین فرزند علی دایی در سال ۱۳۸۸ به دنیا آمد. دختری با نام نورا که علی دایی به وی بسیار علاقه دارد و می گوید:دوست دارم نورا به همه چیز برسد.

 

 

 

علی دایی فوتبال حرفه ای خود را از تیم استقلال اردبیل شروع کرد و سپس به تیم بانک تجارت رفت و از آنجا به تیم ملی ایران دعوت شد و در نهایت به باشگاه تیم پرسپولیس تهران پیوست و فوتبال خود را در این تیم ادامه داد. به خاطر عملکرد خوب علی دایی در تیم ملی و تیم پرسپولیس پیشنهادهای زیادی از تیم های خارجی دریافت کرد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسن
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
آدم زنده وکیل و وصی نمی خواهد.
یکی از نزدیکان علی دایی خبر مبتلا شدن علی دایی رو تکذیب کرد.
سوال: چرا خود علی دایی در شبکه های مجازی ظاهر نمیشه و خبر مبتلا شدن خودش رو به کرونا تکذیب نمی کنه؟