صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۴:۰۹
  • سه‌شنبه ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
  • Tuesday 30 August 2022
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 07
کد خبر: ۳۹۷۸۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

اعلام جرم علیه نماینده مجلس به خاطر اظهارات عجیب درباره پرونده هواپیمای اوکراینی

در پی مصاحبه آقای حسن نوروزی نماینده مجلس شورای اسلامی با روزنامه همدلی در هفدهم فروردین ماه و بیان اظهاراتی عجیب و غیرمستند و خلاف واقع از سوی ایشان از جمله «در پرونده شلیک به هواپیمای اوکراینی مواخذه و بازداشتی وجود نخواهد داشت و کسی بازداشت نشده است...»، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش راهبرد معاصر  به نقل از سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی با اشاره به اینکه مفاد مصاحبه خبری صورت گرفته بر خلاف حقیقت و مستندات موجود است، اظهار داشت: در پرونده قضایی تشکیل شده تحقیقات گسترده‌ای به عمل آمده و از مسئولان و افراد دخیل در موضوع نیز تحقیق شده و تاکنون افرادی به عنوان متهم احضار و یک نفر کماکان در بازداشت بسر می‌برد.

 

وی افزود: این مصاحبه، برداشت شخصی ایشان و بدون اطلاع از کم و کیف قضیه بوده است و این گونه اظهارات علاوه بر اخلال در تحقیقات قضایی، موجبات تشویش اذهان عمومی را فراهم می‌نماید.

 

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح تصریح کرد: از این رو علیه نامبرده در مراجع قضایی ذی صلاح تحت عنوان نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی اعلام جرم شده است و پیگیری لازم به عمل خواهد آمد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آزاده
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
یارانه
کدخدا
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
آخه یکی نیست به این بنده خدا دارویی چیزی بهش بدن که از توهم دربیاد.آخه پدربیامرز این چه حرفیه که زدی وجدانن خودت خجالت نمیکشی؟ یا میری خونه از روی زن وبچه خودت ازطرز نگاهاشون خجالت نمیکشی؟ یعنی جان 176 نفر آدم رو به سخره گرفتی. اگه یک نفرازاعضای خانواده خودت توی هواپیما بود وبه این نحو شهید میشد همین حرفها رو میزدی؟هرکشوری دچار اشنباه میشه خب این موضوع عمدی نبوده ولی مرد باشید اشتباهتون رو گردن توهمهای خودتون نندازید