صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 09
کد خبر: ۳۹۹۷۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

جزییات افزایش حقوق کارگران در سال ٩٩

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: شورای عالی کار با بیش از 40 ساعت مذاکره برای تعیین حداقل دستمزد کارگران، حداقل مزد را با ۲۱ درصد افزایش نسبت به سال قبل یک میلیون و 835 هزار و 426 تومان تعیین کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد شریعتمداری  وزیر تعاون کار و رفاه پس از پایان 291 امین نشست شورای عالی کار گفت: شورای عالی کار با بیش از 40 ساعت مذاکره برای تعیین حداقل دستمزد کارگران، حداقل مزد را با ۲۱ درصد افزایش نسبت به سال قبل یک میلیون و 835 هزار و 426 تومان تعیین کرد.

 

وی افزود: برای سایر سطوح مزدی نیز این افزایش به میزان ۱۵ درصد به اضافه ۹۱ هزار تومان تعیین شد.

 

 شریعتمداری یادآور شد:  با این تصمیم شورای عالی کار سهم دریافتی کارگران با توجه به سایر آیتم های پرداختی به آنان نسبت به سال قبل و در مقایسه با حداقل سبد معیشت یک خانوار کارگری ۳.۳ نفری این افزایش  صورت پذیرفت .

 

وی تصریح کرد:  امسال این رقم  نسبت  به سال قبل روند مثبتی طی شد که امیدواریم این تصمیم برای فعالیت‌های تولیدی کشور و هم مجموعه کارگران مبارک باشد. 

 

مقایسه حداقل حقوق کارگران در سال ۹۹ و ۹۸

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایران
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
و باز هم رانت کارفرما و دولت بر کارگر پیروز شد.کارگر یک سال دیگر شرمنده حانواده
ناشناس
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
کارگران عزیز به صفحه خبرگزاری فارس قسمت فارس من برین و از کمپین اعتراض به این مصوبه حمایت کنید. 10هزار نفر حمایت کنید به مجلس میره
ناشناس
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
تف
پیمان
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
یه منت هم سرمون میزارین باسایرسطوح حقوق بگیران یکیمون کردین.یعنی کارمندانوهم ۱۵درصدو۹۱هزارافزایش دادین مال کارگرانوهم.واسه۵میلیون هم ۱۵درصدواسه۱۵۰۰هزارهم؟؟؟؟